SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Wat was er mis met oude topic dan?!quote:
Niks, maar het duurde nogal langquote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wat was er mis met oude topic dan?!
Ouderwetsch.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Niks, maar het duurde nogal langRuim twee dagen!
Ik weet niet zo uit mijn hoofd waar jij woont, maar het lijkt een plek waar het weer altijd het tegenovergestelde is van hier.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:43 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen allemaal op deze zonnige dag!
Je gaat het toch zeker niet laten gebeuren dat je nu HETZELFDE project TWEE KEER niet haalt?quote:Op woensdag 1 april 2020 10:43 schreef MMF93 het volgende:
Morning allemaal!
Ik heb even een peptalk nodig. Ik heb voor het eerst in m'n opleiding iets niet gehaald en nu zit het constant in m'n hoofd dat als ik het nu wéér niet haal ik niet mag afstuderen. Het was een 5,3 dus als ik de feedback goed verwerk zou het goed moeten komen, maar tóch zit dat duiveltje de hele dag op mn schouder in m'n oor te tetteren
![]()
. En daarom zit ik in volle uitstel-modus.
Als je niets inlevert haal je het sowieso nietquote:Op woensdag 1 april 2020 10:43 schreef MMF93 het volgende:
Morning allemaal!
Ik heb even een peptalk nodig. Ik heb voor het eerst in m'n opleiding iets niet gehaald en nu zit het constant in m'n hoofd dat als ik het nu wéér niet haal ik niet mag afstuderen. Het was een 5,3 dus als ik de feedback goed verwerk zou het goed moeten komen, maar tóch zit dat duiveltje de hele dag op mn schouder in m'n oor te tetteren
![]()
quote:Op woensdag 1 april 2020 10:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je gaat het toch zeker niet laten gebeuren dat je nu HETZELFDE project TWEE KEER niet haalt?![]()
![]()
Aan het werk, jij vlegel!
Daar heb je wel een erg goed punt jaquote:Op woensdag 1 april 2020 11:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Als je niets inlevert haal je het sowieso niet
thanks voor de peptalkquote:Op woensdag 1 april 2020 11:12 schreef Meke het volgende:
Bovendien, het feit dat je je hele opleiding in 1x hebt gehaald, zegt toch ook genoeg dat je dit ook moet kunnen. Jij kunt dit![]()
![]()
Ik zie dat wij een iets andere benadering hebbenquote:Op woensdag 1 april 2020 11:12 schreef Meke het volgende:
Bovendien, het feit dat je je hele opleiding in 1x hebt gehaald, zegt toch ook genoeg dat je dit ook moet kunnen. Jij kunt dit![]()
![]()
Twentequote:Op woensdag 1 april 2020 10:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet zo uit mijn hoofd waar jij woont, maar het lijkt een plek waar het weer altijd het tegenovergestelde is van hier.
Schobbejak, schavuit, schelm!quote:Op woensdag 1 april 2020 11:15 schreef MMF93 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat woordje 'vlegel' geeft wel de doorslag. Zo kan ik toch zeker niet genoemd worden, dus ik ga maar gauw aan het werk.
Een combinatie van benaderingen is prima, dan werkt er vast wel 1 vanquote:Op woensdag 1 april 2020 11:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zie dat wij een iets andere benadering hebben
Die woordenquote:Op woensdag 1 april 2020 11:18 schreef Arizona het volgende:
Schobbejak, schavuit, schelm!
Gaat helemaal goedkomen hoor
Even laten bezinken en weer doorrrr je gaat het zeker halen.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:43 schreef MMF93 het volgende:
Morning allemaal!
![]()
Klassieker zeker, maar ik waardeer andere smaken ookquote:Op woensdag 1 april 2020 12:26 schreef BillDauterive het volgende:
Naturel chips is wel het lekkerst.
Voor het eerst iets niet gehaald?quote:Op woensdag 1 april 2020 10:43 schreef MMF93 het volgende:
Morning allemaal!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Stuur maar wat zon deze kant opquote:Op woensdag 1 april 2020 13:48 schreef Arizona het volgende:
Minder doden en minder ziekenhuisopnames!
Samen met de zon zorgt dit ervoor dat ik uitermate hoopvol gestemd ben vandaag (al dan niet terecht maakt niet uit)
Ik vind dat zij dit heel goed doen.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:08 schreef grazz het volgende:
Og3ne op herkansing in 2022![]()
Hier bewijzen ze maar weer eens hoe goed ze zijn.![]()
React van haar ook altijd leukquote:Op woensdag 1 april 2020 13:08 schreef grazz het volgende:
Die samenzangquote:Op woensdag 1 april 2020 13:08 schreef grazz het volgende:
Nee, niet echt gelukkig. Merk wel meer irritatie in mijn keel. Maar geen koorts of ziek gevoel.quote:Op woensdag 1 april 2020 15:39 schreef Strani het volgende:
Middag!
@:Momo jouw hoesten heeft niet echt doorgezet zeker? Althans ik merkte gisteren niks.
quote:Op woensdag 1 april 2020 12:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zin in naturelchips. Gelukkig heb ik die niet in huis
Jumbo Sour Cream & Onion chips is de allerallerallerlekkerste chips ooitquote:Op woensdag 1 april 2020 12:26 schreef BillDauterive het volgende:
Naturel chips is wel het lekkerst.
Die laat ik met liefde voor jou overquote:Op woensdag 1 april 2020 16:23 schreef Arizona het volgende:
@:GeorgeM hoe is het met je zwager?
[..]
[..]
Jumbo Sour Cream & Onion chips is de allerallerallerlekkerste chips ooit
Ik denk inderdaad ook dat harstikke mensen al corona hebben of gehad hebben zonder het echt te weten. M'n vrouw hoest ook al een week of drie nadat ze een kortstondige verkoudheid had (het wordt nu wel eindelijk minder) en zij zou dat weer gekregen kunnen hebben van onze vaste serveersters die eind februari een paar dagen zware koorts hadden en vervolgens weken hoestten.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, niet echt gelukkig. Merk wel meer irritatie in mijn keel. Maar geen koorts of ziek gevoel.
Merk wel dat een lymfeklier helemaal opgezwollen is in mijn hals.
Het zou zomaar een klein verkoudheid kunnen zijn of gewoon corona wie weet. Maar dat zullen we toch niet weten.
Nou, ik heb dus in oktober vorig jaar al een heel zware verkoudheid met koorts gehad en ik heb zo'n 8 weken gehoest.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad ook dat harstikke mensen al corona hebben of gehad hebben zonder het echt te weten. M'n vrouw hoest ook al een week of drie nadat ze een kortstondige verkoudheid had (het wordt nu wel eindelijk minder) en zij zou dat weer gekregen kunnen hebben van onze vaste serveersters die eind februari een paar dagen zware koorts hadden en vervolgens weken hoestten.
We zullen het nooit weten, of dat corona was of iets anders.
quote:Op woensdag 1 april 2020 17:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, ik heb dus in oktober vorig jaar al een heel zware verkoudheid met koorts gehad en ik heb zo'n 8 weken gehoest.![]()
En mijn luchtwegen zijn met echt koude lucht nog steeds gevoeliger dan eerder.
Ik denk het wel. Want ik ben daarna nog bij de Chinees geweestquote:Op woensdag 1 april 2020 17:22 schreef Strani het volgende:
[..]Dan was je misschien wel patient zero! En wij die Chinezen de schuld geven
quote:Op woensdag 1 april 2020 17:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Want ik ben daarna nog bij de Chinees geweest
quote:Op woensdag 1 april 2020 17:26 schreef Strani het volgende:
Headline:
Hypochonder is patient zero coronavirus: "Ik zei het toch!"
Dokter in tranen: "Ze had altijd wel wat!"quote:Op woensdag 1 april 2020 17:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben zelfs nog bij de dokter geweest maar die zei dat het niets ernstigs was
"The girl who cried wolf"quote:Op woensdag 1 april 2020 17:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Dokter in tranen: "Ze had altijd wel wat!"
Het "goede" nieuws is dan wel dat ik niet gek benquote:
Van wat ik begrepen heb kalmeert het aantal nieuwe opnames en IC-openames een beetje. Op zich zitten we nu qua sterfgevallen al een week behoorlijk stabiel, wat betekent dat de groei aan het afnemen is. Dus we merken al wel verbetering.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het "goede" nieuws is dan wel dat ik niet gek ben
Want ik hád gewoon een potentieel dodelijke ziekte![]()
Nou ja, hoe dan ook, ik ben blij dat de cijfers in Nederland vandaag best hoopgevend waren
Ik hoop dat dit een nieuwe trend inluidt.
Hoe was het in Spanje met de cijfers vandaag? Ik las hoge sterftecijfersmaar over besmettingen / opnamen heb ik nog geen cijfers gezien.
Gelukkig niet zulke negatieve berichten meer als eerder dus, hopelijk gaat de trendlijn bij jullie ook gauw de goede kant opquote:Op woensdag 1 april 2020 17:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Van wat ik begrepen heb kalmeert het aantal nieuwe opnames en IC-openames een beetje. Op zich zitten we nu qua sterfgevallen al een week behoorlijk stabiel, wat betekent dat de groei aan het afnemen is. Dus we merken al wel verbetering.
Ik ben ook heel benieuwd naar Italië, die cijfers komen ook over een paar minuten weer binnen.
Inderdaad!quote:Op woensdag 1 april 2020 17:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gelukkig niet zulke negatieve berichten meer als eerder dus, hopelijk gaat de trendlijn bij jullie ook gauw de goede kant op
Ziekenhuisopnames en sterfgevallen zijn beter meetbaar ja (ookal mis je bij de sterfgevallen natuurlijk ook altijd Coronapatienten)quote:Op woensdag 1 april 2020 18:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad!
Italië vandaag 727 sterfgevallen, 110 minder dan gisteren. Wel meer nieuwe ziektegevallen maar ja, daar hecht ik toch minder waarde aan want het hangt er maar net vanaf hoeveel en waar getest wordt.
Zekerquote:Op woensdag 1 april 2020 18:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ziekenhuisopnames en sterfgevallen zijn beter meetbaar ja (ookal mis je bij de sterfgevallen natuurlijk ook altijd Coronapatienten)
Fijn dat de cijfers daar ook de goede kant op lijken te gaan. Geeft toch weer een streepje aan de horizon
Aantal nieuwe gevallen wel structureel lager dan voorgaande gevallen nog steeds zo, toch? Ook de daling naar beneden gaat natuurlijk met schokken, zolang het niet meer boven de oude niveau's lijkt te komen, is het volgens mij goedquote:Op woensdag 1 april 2020 18:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad!
Italië vandaag 727 sterfgevallen, 110 minder dan gisteren. Wel meer nieuwe ziektegevallen maar ja, daar hecht ik toch minder waarde aan want het hangt er maar net vanaf hoeveel en waar getest wordt.
In Italië zeker ja. Hier in Spanje zitten we echt nog in de stabilisatiefase.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Aantal nieuwe gevallen wel structureel lager dan voorgaande gevallen nog steeds zo, toch? Ook de daling naar beneden gaat natuurlijk met schokken, zolang het niet meer boven de oude niveau's lijkt te komen, is het volgens mij goed
Ja, Spanje begon ook wat later aan die grote uitbraak, zoals ik mij herinner. Hopelijk gaat het daar dan ook snel de goede kant op!quote:Op woensdag 1 april 2020 18:22 schreef Strani het volgende:
[..]
In Italië zeker ja. Hier in Spanje zitten we echt nog in de stabilisatiefase.
Daar zijn de terrassen nog open. Ze lopen ook nog wel wat achter, maar vooralsnog is het vooral een bewuste keuze die ze maken.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
In Zweden zou er nog van alles open zijn (scholen / horeca) maar zou me ook niet verbazen als die nog wat achter lopen en straks ook in "lockdown light" moeten.
België.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:38 schreef ijs_beer het volgende:
Welk liedje van dit jaar draaien jullie het meest? Ik Duitsland.
IJslandquote:Op woensdag 1 april 2020 18:38 schreef ijs_beer het volgende:
Nederlandquote:Op woensdag 1 april 2020 18:38 schreef ijs_beer het volgende:
quote:Op woensdag 1 april 2020 18:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nederland, Duitsland, Zwitserland, Bulgarije, Israël. Ik vind Slovenië ook prachtig.
Nederland
Oh dat had ik niet eens gehoordquote:Op woensdag 1 april 2020 19:22 schreef Em31 het volgende:
Vooral succes met het Instagram account, zegt ze tegen verpleegkundigen![]()
Ik denk dat het een nieuwe versie is van Resistiré, zou dat kunnen? Ik heb het zelf nog niet gehoord.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:23 schreef ato het volgende:
@:Strani Ik zag ergens een soort Corona lied op zijn Spaans voorbijgaan op Facebook, echt een leuk nummer. Stuk beter dan het Nederlands Corona lied.
Weet jij hoe dat heet? Pastora (Spanje 2012) doet er ook aan mee.
Oh ja zo heet het nummer. Even opzoeken.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat het een nieuwe versie is van Resistiré, zou dat kunnen? Ik heb het zelf nog niet gehoord.
Ja, het is een cover. Misschien hadden ze dat in Nederland ook beter kunnen doen.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:29 schreef ato het volgende:
[..]
Oh ja zo heet het nummer. Even opzoeken.
Gevonden, is het al een bestaand nummer?
Al een oudje van het Duo Dynamicoquote:Op woensdag 1 april 2020 19:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, het is een cover. Misschien hadden ze dat in Nederland ook beter kunnen doen.
Maar leuk gedaan inderdaadVeel bekende gezichten. Vertaald betekent het 'I'll resist' (even naar het Engels want de Nederlandse vertaling is een stuk minder krachtig).
“Rechtop in de wind”quote:Op woensdag 1 april 2020 19:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, het is een cover. Misschien hadden ze dat in Nederland ook beter kunnen doen.
Maar leuk gedaan inderdaadVeel bekende gezichten. Vertaald betekent het 'I'll resist' (even naar het Engels want de Nederlandse vertaling is een stuk minder krachtig).
Eerder Pastorale...quote:
Ik krijg ook de kriebels als ik hoor en zie ...quote:Op woensdag 1 april 2020 20:07 schreef ato het volgende:
[..]
Eerder Pastorale...
Maar je hoort helemaal niets meer over het Nederlands Corona lied
Maandag zaten Ellie Lust en Remy Bonjasky bij Jinek te klagen dat iedereen er zo lelijk over deed. Ze leken dat echt gek te vindenquote:Op woensdag 1 april 2020 20:07 schreef ato het volgende:
[..]
Eerder Pastorale...
Maar je hoort helemaal niets meer over het Nederlands Corona lied
Dat is wel de beste kandidaat jaquote:
Dat zou een mooie zijn, zullen wij die uitbrengenquote:
Of deze :quote:Op woensdag 1 april 2020 20:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is wel de beste kandidaat ja
Maar bekend Nederland kennende wordt het 'Jij krijgt die lach niet van mijn gezicht'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is ook een verschrikkelijk lied ook zo in onze strot geduwd.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maandag zaten Ellie Lust en Remy Bonjasky bij Jinek te klagen dat iedereen er zo lelijk over deed. Ze leken dat echt gek te vinden
quote:Op woensdag 1 april 2020 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Of deze :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life can be a bitch, so like it..
quote:Op woensdag 1 april 2020 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Of deze :René heeft het al heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Daar hoef je wat mij betreft geen sorry voor te zeggen hoorquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |