Ik heb er nog 3quote:
Geen idee. Ahxl gaat woensdag weer open in de straat dus hopelijk is mijn super dan weer normaal.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Geen boer in de buurt die je kan bellen?
Ik heb gelukkig nog een doos staan. De eieren zijn wel duurder geworden, viel me opquote:
Oh leuk dat je het zegt, ik ben donderdag vrij dus ga kijkenquote:Op maandag 23 maart 2020 21:00 schreef Scary_Mary het volgende:
@:Lokasenna Weet niet of je op instagram zit, maar Mika gaat op donderdagavond weer live. Schijnt erg leuk en lief en schattig te zijn. Beterschap trouwens!
Vriendin van me blijkt net zo idolaat van Mika, dus toen ze me erover vertelde moest ik gelijk aan jou denkenquote:Op maandag 23 maart 2020 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh leuk dat je het zegt, ik ben donderdag vrij dus ga kijken
En dank je, het gaat al beter denk ik.
Je hebt eieren. Alleen nog bloem en melk nodig.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:40 schreef Samzz het volgende:
Ik wil pannekoeken bakken, maar er is al ruim een week geen mix meer te krijgen.
Als er iets makkelijk zonder mix gaat, dan zijn het wel pannenkoeken.. Al pakt mijn man ook doodleuk iedere keer een mix.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:40 schreef Samzz het volgende:
Ik wil pannekoeken bakken, maar er is al ruim een week geen mix meer te krijgen.
Heb net op de fiets gezeten dus nu is het natuurlijk weer helemaal kut, maar het ging de hele dag best okequote:Op maandag 23 maart 2020 21:39 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Vriendin van me blijkt net zo idolaat van Mika, dus toen ze me erover vertelde moest ik gelijk aan jou denkenMooi dat het al wat beter lijkt te gaan! Katten blij dat je thuis bent?
Geen bloem meer in de schappen, johquote:Op maandag 23 maart 2020 21:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je hebt eieren. Alleen nog bloem en melk nodig.
psst, psst, bloem kopen? Hoeveel gram wil je?quote:Op maandag 23 maart 2020 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen bloem meer in de schappen, joh. Niks om te bakken. Alles leeg
.
500quote:Op maandag 23 maart 2020 21:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
psst, psst, bloem kopen? Hoeveel gram wil je?.
Oh, ik zou t idd eens bij de bakker kunnen vragen. Niet eens over nagedacht.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:45 schreef Scary_Mary het volgende:
Je kan altijd proberen of een bakker of een horecatent wat aan je wil door verkopen?
Pleerollen is wel een van de running gags. Verder enorm flauwe filmpjes van een minuut. Iedere dag een nieuwequote:Op maandag 23 maart 2020 21:15 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Tovert ie met pleerollen?
Het is wel flauw ja, maar alsnog sympathieker dan Siësta Keyquote:Op maandag 23 maart 2020 21:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Pleerollen is wel een van de running gags. Verder enorm flauwe filmpjes van een minuut. Iedere dag een nieuwe
https://www.youtube.com/channel/UC_XcBZ3qUVVHLcU_PGgTKVA
Boekweit is er vaak nog wel. Dat is perfect voor pannenkoeken. Mocht je nog in de super komen.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen bloem meer in de schappen, joh. Niks om te bakken. Alles leeg
.
Mij best, morgen nog duurder dan nuquote:
De bakker verkoopt nu nog wel, maar je kan er ook lokale horeca mee ondersteunen. Beetje dan, want 500g zet ook niet heel veel zoden aan de dijk natuurlijk.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik zou t idd eens bij de bakker kunnen vragen. Niet eens over nagedacht.
Ik was het voor deze week eigenlijk niet van plan, maar kan daar wel even voor gaan kijken morgen.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Boekweit is er vaak nog wel. Dat is perfect voor pannenkoeken. Mocht je nog in de super komen.
Het mag wat mij betreft ook 1 of 2 kilo zijn, hoorquote:Op maandag 23 maart 2020 21:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
De bakker verkoopt nu nog wel, maar je kan er ook lokale horeca mee ondersteunen. Beetje dan, want 500g zet ook niet heel veel zoden aan de dijk natuurlijk.
Had ik maar toegang tot de bestellijsten van een goede chocolaterie
In Russische en Poolse winkels ligt er ook boekweit, kun je eventueel zelf malen.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Boekweit is er vaak nog wel. Dat is perfect voor pannenkoeken. Mocht je nog in de super komen.
Dat grapte ik ook over Valrhonachocoladequote:Op maandag 23 maart 2020 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het mag wat mij betreft ook 1 of 2 kilo zijn, hoor.
Of bij een molen. Tenminste, hier is dat een ding. Dat de molen meel en bloem en weet ik het verkoopt.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik zou t idd eens bij de bakker kunnen vragen. Niet eens over nagedacht.
http://www.flourpower.nl/index_htm_files/winkellijst2019.pdfquote:Op maandag 23 maart 2020 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het mag wat mij betreft ook 1 of 2 kilo zijn, hoor.
Ligt ook vaak bij de bio natuur shit of glutenvrij schap. Mocht je gaan.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was het voor deze week eigenlijk niet van plan, maar kan daar wel even voor gaan kijken morgen.
Beetje veelquote:Op maandag 23 maart 2020 21:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
http://www.flourpower.nl/index_htm_files/winkellijst2019.pdf
25 kilo ook goed?
Ik ga kijken, thanksquote:Op maandag 23 maart 2020 21:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ligt ook vaak bij de bio natuur shit of glutenvrij schap. Mocht je gaan.
Precies.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:02 schreef HeatWave het volgende:
Voor 2020 : vrouwen verleiden met bloemen
2020: vrouwen verleiden met bloem
Misschien is vooraf bellen handiger bij de bakker. Dat ze het afgewogen en geprijsd voor je klaar kunnen leggen, want het winkelpersoneel mag dat misschien zomaar pakken en afrekenen, als de bakkers naar huis zijn enzo.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje veel. Nah, ik kijk even wat ee morgen in de supermarkt ligt, anders ga ik naar de bakker en als daar ook niks is, pech. Ik ga niet stad en land af voor een zak bloem
.
Ik heb nog een pak in de keukenkastquote:Op maandag 23 maart 2020 22:02 schreef HeatWave het volgende:
Voor 2020 : vrouwen verleiden met bloemen
2020: vrouwen verleiden met bloem
Oh ja, dat is een goede. Alsnog kan ik t pas morgen navragen. Maar wie weet heb ik geluk met de boekweit.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Misschien is vooraf bellen handiger bij de bakker. Dat ze het afgewogen en geprijsd voor je klaar kunnen leggen, want het winkelpersoneel mag dat misschien zomaar pakken en afrekenen, als de bakkers naar huis zijn enzo.
Als je nu nog niet neukt weet ik het ook niet meer hoorquote:
Ik krijg de silent treatment op whatsapp nu. Ze ghost me dus alquote:Op maandag 23 maart 2020 22:22 schreef Scary_Mary het volgende:
Zou wat zijn, dat kitechick en Fax de scene van Ghost nadoen, maar ipv van klei met pannenkoeken bakken
Heb je haar gevraagd wat over zichzelf te vertellen of is er iets anders aan vooraf gegaan? Of is ze niet gewoon ziek, met d'r corona enzo?quote:Op maandag 23 maart 2020 22:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik krijg de silent treatment op whatsapp nu. Ze ghost me dus al
Nee niet eensquote:Op maandag 23 maart 2020 22:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Heb je haar gevraagd wat over zichzelf te vertellen of is er iets anders aan vooraf gegaan? Of is ze niet gewoon ziek, met d'r corona enzo?
Vanaf hoe laat was dat ongeveer? Ivm bepalen wat eerder was: het gehosten of de lockdown @AirwiNquote:Op maandag 23 maart 2020 22:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik krijg de silent treatment op whatsapp nu. Ze ghost me dus al
Ze heeft geen corona of ze is niet ziek? Had ze nou ook nog een vriend?quote:Op maandag 23 maart 2020 22:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee niet eens
Die zal morgen vast wel iets sturen.
Nouhouquote:Op maandag 23 maart 2020 22:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Vanaf hoe laat was dat ongeveer? Ivm bepalen wat eerder was: het gehosten of de lockdown @:Airwin
Nee, nee, nee. Was gewoon wat stress.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ze heeft geen corona of ze is niet ziek? Had ze nou ook nog een vriend?
quote:Op maandag 23 maart 2020 22:41 schreef Elvi het volgende:
Vanaf hoe laat was dat ongeveer? Ivm bepalen wat eerder was: het gehosten of de lockdown @:Airwin
Meer dan drie mag niequote:Op maandag 23 maart 2020 22:42 schreef HeatWave het volgende:
Hmmzzzz, woensdag is het oudste oppaskind jarig, 12 is wel een mijlpaal. Gezin is gezond, vader heeft een medische opleiding en ik ben ook fit.
Maar twijfel toch, ondanks dat het "mag" van de overheid of ik wil gaan.
Val je op stresskipjes?quote:
Niet persequote:Op maandag 23 maart 2020 22:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Meer dan drie mag nie
[..]
Val je op stresskipjes?
Nee, ik zal dan ook de enige gast op het feestje zijn.quote:
Zoals altijd. De rest van de wereld leef nu zoals wij altijd al leefden.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:46 schreef Scary_Mary het volgende:
Hey, hoe is het met jou en Miss in deze coronatijden?
Ben je toch al met z'n vijven. Maar ze is vast te oud voor een gekke bekken of schaduw show voor het raam..quote:Op maandag 23 maart 2020 22:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik zal dan ook de enige gast op het feestje zijn.
Nou nog niet iedereenquote:Op maandag 23 maart 2020 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals altijd. De rest van de wereld leef nu zoals wij altijd al leefden.
Dat soort bijeenkomsten zijn natuurlijk niet strikt verboden,je mag 3 mensen max uitnodigen in je huis, als mensen toch al samenwonen in 1 huis tellen ze al 1 persoon natuurlijkquote:Op maandag 23 maart 2020 22:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ben je toch al met z'n vijven. Maar ze is vast te oud voor een gekke bekken of schaduw show voor het raam..
true truequote:
Ja, ik heb ook wel eens stress, maar ik ga dan niet naar mijn huisarts om jou potentieel af te wimpelen met boehoe corona. Beetje gradatie ditdat..quote:
Heb ik wel hoorquote:
True, maar je moet ook afstand kunnen houden hè. Al zal hij als tandarts niet zo snel in een simpel arbeidswoninkje zitten..quote:Op maandag 23 maart 2020 22:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat soort bijeenkomsten zijn natuurlijk niet strikt verboden,je mag 3 mensen max uitnodigen in je huis, als mensen toch al samenwonen in 1 huis tellen ze al 1 persoon natuurlijk.
Lol, dat was het geval niet hoorquote:Op maandag 23 maart 2020 22:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook wel eens stress, maar ik ga dan niet naar mijn huisarts om jou potentieel af te wimpelen met boehoe corona. Beetje gradatie ditdat..
Eeehmmm, nee, enorm appartement met enorm dakterras, dus dat komt wel goed. Maar zoals ik zei, ik kijk wel of ik het aandurf.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
True, maar je moet ook afstand kunnen houden hè. Al zal hij als tandarts niet zo snel in een simpel arbeidswoninkje zitten..
Dat geeft wel mogelijkheden in ieder gevalquote:Op maandag 23 maart 2020 22:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeehmmm, nee, enorm appartement met enorm dakterras, dus dat komt wel goed. Maar zoals ik zei, ik kijk wel of ik het aandurf.
Denk het ookquote:Op maandag 23 maart 2020 22:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dan zal ik het wel verkeerd begrepen hebben..
Ja, daarom, die kleine zit zich al weken op dr feestje te verheugen en dat valt sowieso al in het water nu.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:54 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat geeft wel mogelijkheden in ieder geval
The greatest gift *start dramatisch muziekje*quote:Op maandag 23 maart 2020 22:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom, die kleine zit zich al weken op dr feestje te verheugen en dat valt sowieso al in het water nu.
En ik heb ook al een cadeau etc. Maar goed, safety first.
Ik gok dat ze mijn cadeau meer op prijs stelt, maar zo zijn kotersquote:Op maandag 23 maart 2020 22:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
The greatest gift *start dramatisch muziekje*
Dan zet je die op de stoep en kan ze een uitpakfilmpje voor je maken als ware ze een eckte youtuber! Ja ja, TikTok is het nu helemaal, I know..quote:Op maandag 23 maart 2020 23:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok dat ze mijn cadeau meer op prijs stelt, maar zo zijn koters.
Kan, en tiktoks maakt ze ook iddquote:Op maandag 23 maart 2020 23:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dan zet je die op de stoep en kan ze een uitpakfilmpje voor je maken als ware ze een eckte youtuber! Ja ja, TikTok is het nu helemaal, I know..
Je hebt nog ff jaquote:Op maandag 23 maart 2020 23:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan, en tiktoks maakt ze ook idd.
Nou ja, ik zie het wel even aan.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kijk de hele dag uit naar de avond, want dan kan ik eindelijk nog even gamen. Dan is het eindelijk avond, en dan heb ik geen zin.
Laatste tijd ben ik veel bezig met Airport CEO.quote:
Oh, geinigquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laatste tijd ben ik veel bezig met Airport CEO.
Ja, ik vind het wel een leuk spel, kan me er uren mee vermaken.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, geinigBeetje vliegtuigen laten vertrekken en landen
Indie simsquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik vind het wel een leuk spel, kan me er uren mee vermaken.
Jawel, ook goed. Nogsteeds thuis omdat ik moet hoesten. Maar niets ernstigs.quote:
Hoe dan? Ik wil altijd gamen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kijk de hele dag uit naar de avond, want dan kan ik eindelijk nog even gamen. Dan is het eindelijk avond, en dan heb ik geen zin.
Snap ikquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik vind het wel een leuk spel, kan me er uren mee vermaken.
I'm super, thanks for asking.quote:
Waarschijnlijk omdat ik de hele dag al in gedachte tijdens het werk er over aan het nadenken ben wat ik nog wil doen verder en dan op het moment dat het zover is, en het geld op is, dat je moet wachten, heb je daar geen zin in.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Snap ikLeuk
![]()
Maar hoe kan het dan dat je daar 's avonds geen zin meer in hebt?
Daar kan ik je niet mee helpenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
I'm super, thanks for asking.
en nu ben ik me aan het afvragen waar deze quote vandaan komt
South park?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
I'm super, thanks for asking.
en nu ben ik me aan het afvragen waar deze quote vandaan komt
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik de hele dag al in gedachte tijdens het werk er over aan het nadenken ben wat ik nog wil doen verder en dan op het moment dat het zover is, en het geld op is, dat je moet wachten, heb je daar geen zin in.
Maar gisteren had ik daar trouwens geen last van. Maar dat misschien ook omdat ik om half 9 film ging kijken.quote:
Welke film heb je gezien?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar gisteren had ik daar trouwens geen last van. Maar dat misschien ook omdat ik om half 9 film ging kijken.
Welke? Op Netflix?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:25 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb van verveling een Pokemon film gekeken gisteren
Dan ga je toch iets anders doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:26 schreef gcjoel het volgende:
Geen zin![]()
Dat thuiswerken is echt slecht voor mn motivatie
Zelfde als gisterquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Zelfde als gisterslecht geslapen wel
Ah leuk, die wil ik ook nog wle zien denk ik. Vond Detective Pikachu echt wel leuk.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Op Netflix ja. Mewtwo evolution ofzoiets.
ja, big gay Alquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
South park?
Dat is in ieder geval de eerste hit die ik krijg.
Die was ook leuk. Dit is meer gebasseerd op de serie.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ah leuk, die wil ik ook nog wle zien denk ik. Vond Detective Pikachu echt wel leuk.
de aller eerste heb ik in de bios gezien geloof ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nog nooit een Pokémon film gezien. Enkel de serie. Misschien toch eens doen dan.
Ik kende 'm ook niet, maar was wel leuk. Onder andere met Dwayne Johnson.quote:
Heb telefoon dienst vandaag.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan ga je toch iets anders doen.
Ik ga 'm even onthoudenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kende 'm ook niet, maar was wel leuk. Onder andere met Dwayne Johnson.
Dwaynequote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kende 'm ook niet, maar was wel leuk. Onder andere met Dwayne Johnson.
Geen idee wat dat inhoud, maar kan je niet tussendoor iets anders doen dan? Lekker gamen zolang je niet gebeld wordt.quote:
Doet me denken aan zo'n beetje 20 jaar geleden, toen ik op een Helpdesk werkte en we zaten in een rustige periode, speelden we een shooter of Kolonisten van Katan, totdat er bij iemand een call binnenkwamquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee wat dat inhoud, maar kan je niet tussendoor iets anders doen dan? Lekker gamen zolang je niet gebeld wordt.
Hierdoor heb ik herinneringen aan Curve Fever met klasgenotenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:44 schreef STING het volgende:
[..]
Doet me denken aan zo'n beetje 20 jaar geleden, toen ik op een Helpdesk werkte en we zaten in een rustige periode, speelde we een shooter of Kolonisten van Katan, totdat er bij iemand een call binnenkwam
hehe, geweldig.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:44 schreef STING het volgende:
[..]
Doet me denken aan zo'n beetje 20 jaar geleden, toen ik op een Helpdesk werkte en we zaten in een rustige periode, speelde we een shooter of Kolonisten van Katan, totdat er bij iemand een call binnenkwam
Nja moet wel snel kunnen opnemen natuurlijk en moet dan bij de pc zijn om dingen op te zoeken.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee wat dat inhoud, maar kan je niet tussendoor iets anders doen dan? Lekker gamen zolang je niet gebeld wordt.
pc gamen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja moet wel snel kunnen opnemen natuurlijk en moet dan bij de pc zijn om dingen op te zoeken.
Heb je alleen dat gevoel, of heb je ook daadwerkelijk veel gedaan?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is nog niet eens 9 uur en ik heb het gevoel dat ik al heel veel gedaan heb vandaag.
Dat is toch juist fijn?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is nog niet eens 9 uur en ik heb het gevoel dat ik al heel veel gedaan heb vandaag.
Vooral het gevoel. Want ik heb 1 taak afgerond, veel sneller dan verwacht. En ben nu bezig met de tweede.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je alleen dat gevoel, of heb je ook daadwerkelijk veel gedaan?
ik nietquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Had liever gehad dat het dan al 16 uur zou zijn.quote:
Lekker tochquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vooral het gevoel. Want ik heb 1 taak afgerond, veel sneller dan verwacht. En ben nu bezig met de tweede.
Heb je niet meer zoveel te doen dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had liever gehad dat het dan al 16 uur zou zijn.
Jawel, dat nog wel. Maar voor de klant waar ik nu mee bezig ben, moet ik nog stukken van de klant ontvangen voordat ik dat kan afronden.quote:
Moeten wachten voordat je verder kunt kan irritant zijn jaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jawel, dat nog wel. Maar voor de klant waar ik nu mee bezig ben, moet ik nog stukken van de klant ontvangen voordat ik dat kan afronden.
16 uur komt vanzelf. Hoef je niks voor te doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had liever gehad dat het dan al 16 uur zou zijn.
Ik ben eigenlijk sowieso al voor meerdere klanten tegelijk bezig. En dat is soms inderdaad niet heel handig, want dan heb je een klant een mail gestuurd met iets en dan ga je zelf verder met een andere klant en dan een aantal dagen later of de week erop belt die klant op over die mail, maar dan heb je geen idee meer wat je gevraagd had in de mail.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:04 schreef STING het volgende:
[..]
Moeten wachten voordat je verder kunt kan irritant zijn ja
Je wil dan ook niet graag alvast aan iets anders beginnen, omdat je niet met teveel tegelijk bezig wil zijn. #drama
Truequote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:06 schreef rival het volgende:
[..]
16 uur komt vanzelf. Hoef je niks voor te doen.
twitter:nsmith694 twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 07:53:46This is my tube this morning. I live in zone 4 and work in a zone 1 hospital. I love my job, but now I'm risking my health just on the journey in?! @SadiqKhan put the tube service back to normal so we can all spread out, or @BorisJohnson start policing who's getting on. Help me! https://t.co/x5moYM8wWN reageer retweet
Wel fijn dat niet alleen Nederland achterlijk kutvolk heeft.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:24 schreef STING het volgende:
Oh wow.[ afbeelding ]twitter:nsmith694 twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 07:53:46This is my tube this morning. I live in zone 4 and work in a zone 1 hospital. I love my job, but now I'm risking my health just on the journey in?!
@:SadiqKhan put the tube service back to normal so we can all spread out, or @:BorisJohnson start policing who's getting on. Help me! https://t.co/x5moYM8wWN reageer retweet
Dat er in Engeland achterlijk volk woont, wist je toch al wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel fijn dat niet alleen Nederland achterlijk kutvolk heeft.
het kan altijd erger.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel fijn dat niet alleen Nederland achterlijk kutvolk heeft.
Ja fair enough.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat er in Engeland achterlijk volk woont, wist je toch al wel.
Ook alleen maar omdat de grenzen dicht zijn. Gekke Belgen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als ik al die beelden zie van die drukte, ben ik nu extra blij dat ik in Zeeland woon. Daar is het toch een stuk rustiger.
Ik mag toch hopen dat dit nep is?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:24 schreef STING het volgende:
Oh wow.[ afbeelding ]twitter:nsmith694 twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 07:53:46This is my tube this morning. I live in zone 4 and work in a zone 1 hospital. I love my job, but now I'm risking my health just on the journey in?!
@:SadiqKhan put the tube service back to normal so we can all spread out, or @:BorisJohnson start policing who's getting on. Help me! https://t.co/x5moYM8wWN reageer retweet
Ik zag wat foto's van kennissen in Malta en ook daar is het openbaar vervoer vaak nog overvol.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen naar kantoor en dan samen met een collega achter één laptop een cursus volgen via skype.
In eerste instantie zouden we een cursus krijgen in Den Bosch. Dat is nu een online cursus geworden, maar we moeten nog wel met z'n tweeën aan één laptop. Ik weet ook niet hoe dat in de praktijk moet gaan.quote:
Wat moet ik met dia's van een bom?quote:
1 persoon achter de laptop, die zijn scherm deelt met jou op je eigen laptop, of is dat te simpel gedacht?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In eerste instantie zouden we een cursus krijgen in Den Bosch. Dat is nu een online cursus geworden, maar we moeten nog wel met z'n tweeën aan één laptop. Ik weet ook niet hoe dat in de praktijk moet gaan.
U riep?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ligt eraan, als het een sex bom is...
Extra monitor eraan hangen en die erbij zetten. Kabel van minimaal 1.5 meterquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In eerste instantie zouden we een cursus krijgen in Den Bosch. Dat is nu een online cursus geworden, maar we moeten nog wel met z'n tweeën aan één laptop. Ik weet ook niet hoe dat in de praktijk moet gaan.
We moesten wel met twee schermen gaan werken of zo. Ik weet het ook allemaal niet zo goed. Ik ga wel op 1,5 meter afstand zitten iig.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:58 schreef STING het volgende:
[..]
1 persoon achter de laptop, die zijn scherm deelt met jou op je eigen laptop, of is dat te simpel gedacht?
Gewoon weigeren. Laat ze maar een oplossing vinden.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen naar kantoor en dan samen met een collega achter één laptop een cursus volgen via skype.
Zoals die dame op insta?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ligt eraan, als het een sex bom is...
Ssssshtquote:
Nu ben ik wel benieuwd.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sssssht. Straks wil iedereen die foto's zien.
Snap ikquote:
Ik weet niet eens hoe insta werkt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Snap ik. Mijn Insta is niet afgeschermd maar ja, moet je 'm wel kunnen vinden.
Hoe oud ben jijquote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe insta werkt.
Truequote:
35. Ik heb een vriendin die mij al wel wat uitleg erover heeft gegeven.quote:
Awwquote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
35. Ik heb een vriendin die mij al wel wat uitleg erover heeft gegeven.
Ik weet al hoe ik een like kan geven op een foto van haar.
Ik wacht in spanning af.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Aww.
Gianni stuurt je vast met liefde het linkje door.
Mooie blauwe druifjes hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
waarom ik?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Aww.
Gianni stuurt je vast met liefde het linkje door.
Dank jequote:
OH MY GOD die was zo fucking lekker. Ik wil het ookquote:
Heb nog niet ingezoomd, zal ik zo even doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dank je. Ben er erg blij mee. Hopelijk gaat de bijwerkafspraak wel door want er zitten wel wat lichte plekken in.
Mijn geheugen is zo slecht.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze is dicht toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dank je. Ben er erg blij mee. Hopelijk gaat de bijwerkafspraak wel door want er zitten wel wat lichte plekken in.
Vooralsnog wel, maar staat voor eind april pasquote:
Verslaafdequote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vooralsnog wel, maar staat voor eind april pas. Plus meteen een nieuwe erbij.
Yes, heb een flash ontwerp gekocht. Wacht ik app je wel ffquote:
Oh super kut is dat ja. Moet ik twintig hoofdletters gebruiken? 5 speciale tekens? ZeG mE hOe HeT mOeTquote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:36 schreef Ang3l het volgende:
Zo'n website waarbij ze zeggen "onze security regels zijn veranderd, maak nieuw wachtwoord aan" en vervolgens niet zeggen wat de regels zijn voor een nieuw wachtwoord, maar wel bij ELKE POGING (al 6 geprobeerd) zeggen dat je nieuwe wachtwoord niet aan de regels voldoet.
JA WAT ZIJN DIE REGELS DAN?!?!?!!
Hier kan ik HEEL slecht tegen!
(payroll services ook nog eens....)
Oh ja, dat is totaal niet handig natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:36 schreef Ang3l het volgende:
Zo'n website waarbij ze zeggen "onze security regels zijn veranderd, maak nieuw wachtwoord aan" en vervolgens niet zeggen wat de regels zijn voor een nieuw wachtwoord, maar wel bij ELKE POGING (al 6 geprobeerd) zeggen dat je nieuwe wachtwoord niet aan de regels voldoet.
Ik kwam op t idee t via de laptop nog eens te proberen, en daar staat dan een pop-up ineens met 80 regels. Die kreeg je mobiel niet te zien.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh super kut is dat ja. Moet ik twintig hoofdletters gebruiken? 5 speciale tekens? ZeG mE hOe HeT mOeT
D!t!$d3L@@t$t3P0g!ngquote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:36 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:36 schreef Ang3l het volgende:
Het was echt enorm gok de goals zegquote:
Waren het aparte regels waaraan je wachtwoord moest voldoen?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was echt enorm gok de goals zeg
Was ik nooit achter gekomen zonder die pop-up
Ja, stuk of 8 dingen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waren het aparte regels waaraan je wachtwoord moest voldoen?
Ik heb al hele veilige wachtwoordenquote:
Oh ja, zoiets heb ik ook eens ergens gehad. Ik had een hoofdletter, kleine letter, getal en speciaal teken en ik voldeed aan minimum aantal tekens in totaal. En nog was het niet akkoord. Had ik een speciaal teken gebruikt, dat niet was toegestaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, stuk of 8 dingen.
En ik had al een hoofdletter en kleine letter, een speciaal teken, een getal en niet eentje die ik eerder gebruikt had.... nogs teeds deed ie t niet. Bleek dat je er verplicht een van een lijst van 6 tekens in moest hebben zitten
Ja die pop up verscheen niet op je mobiel, dus dan wordt t gokken he!
Wait whut?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Pff. Thuiswerken is best intensief als er vanalles in brand staat![]()
Kan nu eindelijk beginnen met mijn eigen plannen
Figuurlijke brand; een van onze grote klanten in het buitenland een storing waardoor streaming video onmogelijk is/was. Niet zo handig als kinderen thuiszitten en TV willen kijkenquote:
Storing door sneeuwval?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Figuurlijke brand; een van onze grote klanten in het buitenland een storing waardoor streaming video onmogelijk is/was. Niet zo handig als kinderen thuiszitten en TV willen kijken
In de huidige situatie zijn we ook aan het schuiven met mensen om alles operationeel zo goed mogelijk werkend te houden. Zijn in verschillende landen al best wel wat ziektegevallen.
dit zijn dus o.a. ziekenhuismedewerkersquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:24 schreef STING het volgende:
Oh zo. hehe.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Figuurlijke brand; een van onze grote klanten in het buitenland een storing waardoor streaming video onmogelijk is/was. Niet zo handig als kinderen thuiszitten en TV willen kijken
In de huidige situatie zijn we ook aan het schuiven met mensen om alles operationeel zo goed mogelijk werkend te houden. Zijn in verschillende landen al best wel wat ziektegevallen.
Dan moet je uit gaan kijken.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net een kaartje ontvangen van de twee directeuren.
gele kaart?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net een kaartje ontvangen van de twee directeuren.
Wel gele letters met de tekst "Een zonnestraaltje speciaal voor jou"quote:
Wij krijgen een mooie YouTube video van de CEOquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel gele letters met de tekst "Een zonnestraaltje speciaal voor jou"
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij krijgen een mooie YouTube video van de CEO
Liefquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel gele letters met de tekst "Een zonnestraaltje speciaal voor jou"
Hey die heb ik hier gisteren bekeken.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ter ere van wat?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kreeg gisteren bloemen van mn werkgever
Ken die man niet eens. Waarom gaat ie ons nu toespreken dan? Van de eigen manager hoor je niks.quote:
Mijn eerste werkdag bij een nieuwe opdrachtgever en dat ik deze vanuit huis moet beginnenquote:
Werk jij bij mijquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wil je best een filmpje sturen hoor.quote:
True, truequote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Denk dat heel veel bedrijven dit nu doen
Ik heb er nooit zoveel mee. Maar goed, beter dan niks.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
True, true. Schoonmakers vonden het wel echt heel fijn geloof ik.
Oh die van hier laat ook regelmatig zijn gezicht zien hier op de afdeling, wel een hele toegankelijke vent.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ken die man niet eens. Waarom gaat ie ons nu toespreken dan? Van de eigen manager hoor je niks.
Houdt ze er van om streng toegesproken te worden?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil je best een filmpje sturen hoor.
Ik gok van nietquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kreeg een WhatsApp bericht van de CEO; nog even op reageren omdat ik daar gisteren niet zoveel tijd voor had. Met de vraag of ik iets nodig had en ze konden helpen. Zouden ze daarmee ook loonsverhoging bedoelen?
Wie niet waagt.....quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kreeg een WhatsApp bericht van de CEO; nog even op reageren omdat ik daar gisteren niet zoveel tijd voor had. Met de vraag of ik iets nodig had en ze konden helpen. Zouden ze daarmee ook loonsverhoging bedoelen?
vorige week was beter. toen kon ik mn jas uit laten. het is nu net iets frisser.quote:
Paar berichtjes uitgewisseldquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb je wat van kite-meisje gehoord weer?
Maar die zonquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vorige week was beter. toen kon ik mn jas uit laten. het is nu net iets frisser.
maar het is wel even lekker om weg te zijn van je bureau
dat wel. en zondag nog ergerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar die zonDe wind is vooral jammer, maar die was gister heftiger en kouder dan vandaag naar mijn idee
Heb ik wel maar ik wil geen zonquote:
Ogen dicht en de warmte op je huid voelenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb ik wel maar ik wil geen zonit burns my eyes...
![]()
Heb je toevallig nu ook trek in bloed?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:20 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Colaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:22 schreef STING het volgende:
[..]
Heb je toevallig nu ook trek in bloed?
Dat levert mooie foto's op icm de Engelse huid van Cali.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ogen dicht en de warmte op je huid voelen
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat levert mooie foto's op icm de Engelse huid van Cali.
Ohquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:20 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Gordijnen dichtquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:39 schreef Yvie_lu het volgende:
Gewoon heel hip net als die Celebs een zonnebril indoor opdoen toch?
Die legerstoet met lichamen van eergisteren in Italie zag er ook wel creepy uit.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:42 schreef Barbusse het volgende:
Een vriendin van me in Frankrijk stuurde me net dit:
"Also, we've got a lot of death here and there's no more places in hospital nor at the mortuary, so for now, corpses are in the main city, in Mulhouse, in the ice skating ring..."
Dafuqwut
En dan nog zijn er mensen die zeggen dat het maar een griepje is....quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die legerstoet met lichamen van eergisteren in Italie zag er ook wel creepy uit.
Die kisten werden allemaal verplaatst omdat het crematorium het niet aankon in Noord-Italie i.v.m. de drukte.
Ik heb ook continue afleiding nodig. Op kantoor ben ik ook niet 8 uur aan een stuk efficiënt bezig.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:42 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben aan het Fok!ken tijdens het werk. Voelt heel verkeerd maar door thuiswerk weinig taken mogelijk dus anders naar het scherm staren maar dat is ook zo vermoeiend.
Wel efficiënter dan thuis denk ik. Toch maar weer eens een SC videochat doen dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook continue afleiding nodig. Op kantoor ben ik ook niet 8 uur aan een stuk efficiënt bezig.
Het is natuurlijk ook meer de tijdspanne waarin de doden vallen natuurlijk...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan nog zijn er mensen die zeggen dat het maar een griepje is....
Deze vrouw weet...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook meer de tijdspanne waarin de doden vallen natuurlijk...
Tinychatquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel efficiënter dan thuis denk ik. Toch maar weer eens een SC videochat doen dan?
Weet je nog, vroeger?quote:
Ik neem nu ook een echte lange lunchpauze incl. ommetje buiten. Terwijl ik het op kantoor vaak een lekker doorwerkmoment vind omdat anderen dat even gaan doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook continue afleiding nodig. Op kantoor ben ik ook niet 8 uur aan een stuk efficiënt bezig.
Nederlandse lunches zijn sowieso bijzonder matig. In het buitenland ga ik vaak lekker etenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik neem nu ook een echte lange lunchpauze incl. ommetje buiten. Terwijl ik het op kantoor vaak een lekker doorwerkmoment vind omdat anderen dat even gaan doen.
Het weer is hier veel te lekker. Als ik naar buiten ga kan ik net zo goed stoppen met werkenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik neem nu ook een echte lange lunchpauze incl. ommetje buiten. Terwijl ik het op kantoor vaak een lekker doorwerkmoment vind omdat anderen dat even gaan doen.
Klinkt als een plan; ga nu wel net een andere videochat beginnen helaasquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel efficiënter dan thuis denk ik. Toch maar weer eens een SC videochat doen dan?
daarom altijd een wandeling.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nederlandse lunches zijn sowieso bijzonder matig. In het buitenland ga ik vaak lekker eten
Geen ingeplande koffie-chat gezamenlijk ofzo? Juist om dat te voorkomen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
daarom altijd een wandeling.
Doe ik eigenlijk altijd wel, en nu helemaal. En na werk weer even.
Maar vind het nu steeds lastiger aan het werk te blijven.
Je contact met collega's vervaagd snel. Geen idee wat een ander aan het doen is.
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nederlandse lunches zijn sowieso bijzonder matig. In het buitenland ga ik vaak lekker eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |