Nouhouquote:Op maandag 23 maart 2020 22:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Vanaf hoe laat was dat ongeveer? Ivm bepalen wat eerder was: het gehosten of de lockdown @:Airwin
Nee, nee, nee. Was gewoon wat stress.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ze heeft geen corona of ze is niet ziek? Had ze nou ook nog een vriend?
quote:Op maandag 23 maart 2020 22:41 schreef Elvi het volgende:
Vanaf hoe laat was dat ongeveer? Ivm bepalen wat eerder was: het gehosten of de lockdown @:Airwin
Meer dan drie mag niequote:Op maandag 23 maart 2020 22:42 schreef HeatWave het volgende:
Hmmzzzz, woensdag is het oudste oppaskind jarig, 12 is wel een mijlpaal. Gezin is gezond, vader heeft een medische opleiding en ik ben ook fit.
Maar twijfel toch, ondanks dat het "mag" van de overheid of ik wil gaan.
Val je op stresskipjes?quote:
Niet persequote:Op maandag 23 maart 2020 22:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Meer dan drie mag nie
[..]
Val je op stresskipjes?
Nee, ik zal dan ook de enige gast op het feestje zijn.quote:
Zoals altijd. De rest van de wereld leef nu zoals wij altijd al leefden.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:46 schreef Scary_Mary het volgende:
Hey, hoe is het met jou en Miss in deze coronatijden?
Ben je toch al met z'n vijven. Maar ze is vast te oud voor een gekke bekken of schaduw show voor het raam..quote:Op maandag 23 maart 2020 22:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik zal dan ook de enige gast op het feestje zijn.
Nou nog niet iedereenquote:Op maandag 23 maart 2020 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals altijd. De rest van de wereld leef nu zoals wij altijd al leefden.
Dat soort bijeenkomsten zijn natuurlijk niet strikt verboden,je mag 3 mensen max uitnodigen in je huis, als mensen toch al samenwonen in 1 huis tellen ze al 1 persoon natuurlijkquote:Op maandag 23 maart 2020 22:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ben je toch al met z'n vijven. Maar ze is vast te oud voor een gekke bekken of schaduw show voor het raam..
true truequote:
Ja, ik heb ook wel eens stress, maar ik ga dan niet naar mijn huisarts om jou potentieel af te wimpelen met boehoe corona. Beetje gradatie ditdat..quote:
Heb ik wel hoorquote:
True, maar je moet ook afstand kunnen houden hè. Al zal hij als tandarts niet zo snel in een simpel arbeidswoninkje zitten..quote:Op maandag 23 maart 2020 22:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat soort bijeenkomsten zijn natuurlijk niet strikt verboden,je mag 3 mensen max uitnodigen in je huis, als mensen toch al samenwonen in 1 huis tellen ze al 1 persoon natuurlijk.
Lol, dat was het geval niet hoorquote:Op maandag 23 maart 2020 22:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook wel eens stress, maar ik ga dan niet naar mijn huisarts om jou potentieel af te wimpelen met boehoe corona. Beetje gradatie ditdat..
Eeehmmm, nee, enorm appartement met enorm dakterras, dus dat komt wel goed. Maar zoals ik zei, ik kijk wel of ik het aandurf.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
True, maar je moet ook afstand kunnen houden hè. Al zal hij als tandarts niet zo snel in een simpel arbeidswoninkje zitten..
Dat geeft wel mogelijkheden in ieder gevalquote:Op maandag 23 maart 2020 22:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeehmmm, nee, enorm appartement met enorm dakterras, dus dat komt wel goed. Maar zoals ik zei, ik kijk wel of ik het aandurf.
Denk het ookquote:Op maandag 23 maart 2020 22:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dan zal ik het wel verkeerd begrepen hebben..
Ja, daarom, die kleine zit zich al weken op dr feestje te verheugen en dat valt sowieso al in het water nu.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:54 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat geeft wel mogelijkheden in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |