Mooie blauwe druifjes hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Snap ik. Mijn Insta is niet afgeschermd maar ja, moet je 'm wel kunnen vinden.
waarom ik?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Aww.
Gianni stuurt je vast met liefde het linkje door.
Dank jequote:
OH MY GOD die was zo fucking lekker. Ik wil het ookquote:
Heb nog niet ingezoomd, zal ik zo even doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dank je. Ben er erg blij mee. Hopelijk gaat de bijwerkafspraak wel door want er zitten wel wat lichte plekken in.
Mijn geheugen is zo slecht.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Snap ik. Mijn Insta is niet afgeschermd maar ja, moet je 'm wel kunnen vinden.
Ze is dicht toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dank je. Ben er erg blij mee. Hopelijk gaat de bijwerkafspraak wel door want er zitten wel wat lichte plekken in.
Vooralsnog wel, maar staat voor eind april pasquote:
Verslaafdequote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vooralsnog wel, maar staat voor eind april pas. Plus meteen een nieuwe erbij.
Yes, heb een flash ontwerp gekocht. Wacht ik app je wel ffquote:
Oh super kut is dat ja. Moet ik twintig hoofdletters gebruiken? 5 speciale tekens? ZeG mE hOe HeT mOeTquote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:36 schreef Ang3l het volgende:
Zo'n website waarbij ze zeggen "onze security regels zijn veranderd, maak nieuw wachtwoord aan" en vervolgens niet zeggen wat de regels zijn voor een nieuw wachtwoord, maar wel bij ELKE POGING (al 6 geprobeerd) zeggen dat je nieuwe wachtwoord niet aan de regels voldoet.
JA WAT ZIJN DIE REGELS DAN?!?!?!!
Hier kan ik HEEL slecht tegen!
(payroll services ook nog eens....)
Oh ja, dat is totaal niet handig natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:36 schreef Ang3l het volgende:
Zo'n website waarbij ze zeggen "onze security regels zijn veranderd, maak nieuw wachtwoord aan" en vervolgens niet zeggen wat de regels zijn voor een nieuw wachtwoord, maar wel bij ELKE POGING (al 6 geprobeerd) zeggen dat je nieuwe wachtwoord niet aan de regels voldoet.
Ik kwam op t idee t via de laptop nog eens te proberen, en daar staat dan een pop-up ineens met 80 regels. Die kreeg je mobiel niet te zien.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh super kut is dat ja. Moet ik twintig hoofdletters gebruiken? 5 speciale tekens? ZeG mE hOe HeT mOeT
D!t!$d3L@@t$t3P0g!ngquote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:36 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:36 schreef Ang3l het volgende:
Het was echt enorm gok de goals zegquote:
Waren het aparte regels waaraan je wachtwoord moest voldoen?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was echt enorm gok de goals zeg
Was ik nooit achter gekomen zonder die pop-up
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |