Heb je niet meer zoveel te doen dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had liever gehad dat het dan al 16 uur zou zijn.
Jawel, dat nog wel. Maar voor de klant waar ik nu mee bezig ben, moet ik nog stukken van de klant ontvangen voordat ik dat kan afronden.quote:
Moeten wachten voordat je verder kunt kan irritant zijn jaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jawel, dat nog wel. Maar voor de klant waar ik nu mee bezig ben, moet ik nog stukken van de klant ontvangen voordat ik dat kan afronden.
16 uur komt vanzelf. Hoef je niks voor te doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had liever gehad dat het dan al 16 uur zou zijn.
Ik ben eigenlijk sowieso al voor meerdere klanten tegelijk bezig. En dat is soms inderdaad niet heel handig, want dan heb je een klant een mail gestuurd met iets en dan ga je zelf verder met een andere klant en dan een aantal dagen later of de week erop belt die klant op over die mail, maar dan heb je geen idee meer wat je gevraagd had in de mail.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:04 schreef STING het volgende:
[..]
Moeten wachten voordat je verder kunt kan irritant zijn ja
Je wil dan ook niet graag alvast aan iets anders beginnen, omdat je niet met teveel tegelijk bezig wil zijn. #drama
Truequote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:06 schreef rival het volgende:
[..]
16 uur komt vanzelf. Hoef je niks voor te doen.
*smoldering intensifies*quote:
twitter:nsmith694 twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 07:53:46This is my tube this morning. I live in zone 4 and work in a zone 1 hospital. I love my job, but now I'm risking my health just on the journey in?! @SadiqKhan put the tube service back to normal so we can all spread out, or @BorisJohnson start policing who's getting on. Help me! https://t.co/x5moYM8wWN reageer retweet
Wel fijn dat niet alleen Nederland achterlijk kutvolk heeft.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:24 schreef STING het volgende:
Oh wow.[ afbeelding ]twitter:nsmith694 twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 07:53:46This is my tube this morning. I live in zone 4 and work in a zone 1 hospital. I love my job, but now I'm risking my health just on the journey in?!
@:SadiqKhan put the tube service back to normal so we can all spread out, or @:BorisJohnson start policing who's getting on. Help me! https://t.co/x5moYM8wWN reageer retweet
Dat er in Engeland achterlijk volk woont, wist je toch al wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel fijn dat niet alleen Nederland achterlijk kutvolk heeft.
het kan altijd erger.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel fijn dat niet alleen Nederland achterlijk kutvolk heeft.
Ja fair enough.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat er in Engeland achterlijk volk woont, wist je toch al wel.
Ook alleen maar omdat de grenzen dicht zijn. Gekke Belgen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als ik al die beelden zie van die drukte, ben ik nu extra blij dat ik in Zeeland woon. Daar is het toch een stuk rustiger.
Ik mag toch hopen dat dit nep is?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:24 schreef STING het volgende:
Oh wow.[ afbeelding ]twitter:nsmith694 twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 07:53:46This is my tube this morning. I live in zone 4 and work in a zone 1 hospital. I love my job, but now I'm risking my health just on the journey in?!
@:SadiqKhan put the tube service back to normal so we can all spread out, or @:BorisJohnson start policing who's getting on. Help me! https://t.co/x5moYM8wWN reageer retweet
Ik zag wat foto's van kennissen in Malta en ook daar is het openbaar vervoer vaak nog overvol.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen naar kantoor en dan samen met een collega achter één laptop een cursus volgen via skype.
In eerste instantie zouden we een cursus krijgen in Den Bosch. Dat is nu een online cursus geworden, maar we moeten nog wel met z'n tweeën aan één laptop. Ik weet ook niet hoe dat in de praktijk moet gaan.quote:
Wat moet ik met dia's van een bom?quote:
1 persoon achter de laptop, die zijn scherm deelt met jou op je eigen laptop, of is dat te simpel gedacht?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In eerste instantie zouden we een cursus krijgen in Den Bosch. Dat is nu een online cursus geworden, maar we moeten nog wel met z'n tweeën aan één laptop. Ik weet ook niet hoe dat in de praktijk moet gaan.
U riep?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ligt eraan, als het een sex bom is...
Extra monitor eraan hangen en die erbij zetten. Kabel van minimaal 1.5 meterquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In eerste instantie zouden we een cursus krijgen in Den Bosch. Dat is nu een online cursus geworden, maar we moeten nog wel met z'n tweeën aan één laptop. Ik weet ook niet hoe dat in de praktijk moet gaan.
We moesten wel met twee schermen gaan werken of zo. Ik weet het ook allemaal niet zo goed. Ik ga wel op 1,5 meter afstand zitten iig.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:58 schreef STING het volgende:
[..]
1 persoon achter de laptop, die zijn scherm deelt met jou op je eigen laptop, of is dat te simpel gedacht?
Gewoon weigeren. Laat ze maar een oplossing vinden.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen naar kantoor en dan samen met een collega achter één laptop een cursus volgen via skype.
Zoals die dame op insta?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ligt eraan, als het een sex bom is...
Ssssshtquote:
Nu ben ik wel benieuwd.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sssssht. Straks wil iedereen die foto's zien.
Snap ikquote:
Ik weet niet eens hoe insta werkt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Snap ik. Mijn Insta is niet afgeschermd maar ja, moet je 'm wel kunnen vinden.
Hoe oud ben jijquote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe insta werkt.
Truequote:
35. Ik heb een vriendin die mij al wel wat uitleg erover heeft gegeven.quote:
Awwquote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
35. Ik heb een vriendin die mij al wel wat uitleg erover heeft gegeven.
Ik weet al hoe ik een like kan geven op een foto van haar.
Ik wacht in spanning af.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Aww.
Gianni stuurt je vast met liefde het linkje door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |