The greatest gift *start dramatisch muziekje*quote:Op maandag 23 maart 2020 22:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom, die kleine zit zich al weken op dr feestje te verheugen en dat valt sowieso al in het water nu.
En ik heb ook al een cadeau etc. Maar goed, safety first.
Ik gok dat ze mijn cadeau meer op prijs stelt, maar zo zijn kotersquote:Op maandag 23 maart 2020 22:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
The greatest gift *start dramatisch muziekje*
Dan zet je die op de stoep en kan ze een uitpakfilmpje voor je maken als ware ze een eckte youtuber! Ja ja, TikTok is het nu helemaal, I know..quote:Op maandag 23 maart 2020 23:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok dat ze mijn cadeau meer op prijs stelt, maar zo zijn koters.
Kan, en tiktoks maakt ze ook iddquote:Op maandag 23 maart 2020 23:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dan zet je die op de stoep en kan ze een uitpakfilmpje voor je maken als ware ze een eckte youtuber! Ja ja, TikTok is het nu helemaal, I know..
Je hebt nog ff jaquote:Op maandag 23 maart 2020 23:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan, en tiktoks maakt ze ook idd.
Nou ja, ik zie het wel even aan.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kijk de hele dag uit naar de avond, want dan kan ik eindelijk nog even gamen. Dan is het eindelijk avond, en dan heb ik geen zin.
Laatste tijd ben ik veel bezig met Airport CEO.quote:
Oh, geinigquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laatste tijd ben ik veel bezig met Airport CEO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |