Ja, ik vind het wel een leuk spel, kan me er uren mee vermaken.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, geinigBeetje vliegtuigen laten vertrekken en landen
Indie simsquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik vind het wel een leuk spel, kan me er uren mee vermaken.
Jawel, ook goed. Nogsteeds thuis omdat ik moet hoesten. Maar niets ernstigs.quote:
Hoe dan? Ik wil altijd gamen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kijk de hele dag uit naar de avond, want dan kan ik eindelijk nog even gamen. Dan is het eindelijk avond, en dan heb ik geen zin.
Snap ikquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik vind het wel een leuk spel, kan me er uren mee vermaken.
Waarschijnlijk omdat ik de hele dag al in gedachte tijdens het werk er over aan het nadenken ben wat ik nog wil doen verder en dan op het moment dat het zover is, en het geld op is, dat je moet wachten, heb je daar geen zin in.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Snap ikLeuk
![]()
Maar hoe kan het dan dat je daar 's avonds geen zin meer in hebt?
Daar kan ik je niet mee helpenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
I'm super, thanks for asking.
en nu ben ik me aan het afvragen waar deze quote vandaan komt
South park?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
I'm super, thanks for asking.
en nu ben ik me aan het afvragen waar deze quote vandaan komt
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik de hele dag al in gedachte tijdens het werk er over aan het nadenken ben wat ik nog wil doen verder en dan op het moment dat het zover is, en het geld op is, dat je moet wachten, heb je daar geen zin in.
Maar gisteren had ik daar trouwens geen last van. Maar dat misschien ook omdat ik om half 9 film ging kijken.quote:
Welke film heb je gezien?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar gisteren had ik daar trouwens geen last van. Maar dat misschien ook omdat ik om half 9 film ging kijken.
Welke? Op Netflix?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:25 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb van verveling een Pokemon film gekeken gisteren
Dan ga je toch iets anders doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:26 schreef gcjoel het volgende:
Geen zin![]()
Dat thuiswerken is echt slecht voor mn motivatie
Zelfde als gisterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |