Ik wil je best een filmpje sturen hoor.quote:
True, truequote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Denk dat heel veel bedrijven dit nu doen
Ik heb er nooit zoveel mee. Maar goed, beter dan niks.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
True, true. Schoonmakers vonden het wel echt heel fijn geloof ik.
Oh die van hier laat ook regelmatig zijn gezicht zien hier op de afdeling, wel een hele toegankelijke vent.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ken die man niet eens. Waarom gaat ie ons nu toespreken dan? Van de eigen manager hoor je niks.
Houdt ze er van om streng toegesproken te worden?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil je best een filmpje sturen hoor.
Ik gok van nietquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kreeg een WhatsApp bericht van de CEO; nog even op reageren omdat ik daar gisteren niet zoveel tijd voor had. Met de vraag of ik iets nodig had en ze konden helpen. Zouden ze daarmee ook loonsverhoging bedoelen?
Wie niet waagt.....quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kreeg een WhatsApp bericht van de CEO; nog even op reageren omdat ik daar gisteren niet zoveel tijd voor had. Met de vraag of ik iets nodig had en ze konden helpen. Zouden ze daarmee ook loonsverhoging bedoelen?
vorige week was beter. toen kon ik mn jas uit laten. het is nu net iets frisser.quote:
Paar berichtjes uitgewisseldquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb je wat van kite-meisje gehoord weer?
Maar die zonquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vorige week was beter. toen kon ik mn jas uit laten. het is nu net iets frisser.
maar het is wel even lekker om weg te zijn van je bureau
dat wel. en zondag nog ergerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar die zonDe wind is vooral jammer, maar die was gister heftiger en kouder dan vandaag naar mijn idee
Heb je geen balkon of tuin?quote:
Heb ik wel maar ik wil geen zonquote:
Ogen dicht en de warmte op je huid voelenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb ik wel maar ik wil geen zonit burns my eyes...
![]()
Heb je toevallig nu ook trek in bloed?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb ik wel maar ik wil geen zonit burns my eyes...
![]()
Colaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:22 schreef STING het volgende:
[..]
Heb je toevallig nu ook trek in bloed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |