Misschien dat ik voor die gelegenheid even mijn lieve ui tevoorschijn moet halen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:13 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Nu komt ie langs
Verschrikkelijk wraak nemen om die post
Zou die daar in trappen?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien dat ik voor die gelegenheid even mijn lieve ui tevoorschijn moet halen.
Natuurllijk, iedereen is erin getrapt, ik ben eigenlijk een bitch from hell.quote:
Die poes ook iddquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:18 schreef pullup het volgende:
Ik hoopte op een plaatje van een biefstuk Chufi
Nee, maar ik krijg nu wel trekquote:
ha ja nee dat kun je niet weten. Of misschien wel. Mijn benaming voor opa Nijn, omdat ie gewoon een heerlijke Silverfox isquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:18 schreef Domnivoor het volgende:
Oh is dat iemand anders dan? Ja weet ik veel...
Dat dacht ik ook alquote:
die ziet de OP ook wel zittenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, maar ik krijg nu wel trek![]()
[ afbeelding ]
Wat is dit nu weer voor associatie overigens?quote:
Nee Dees blijft van mn OP en TT af zolang ik het zegquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan zou ik even aan Dees vragen het te veranderen.
quote:
Aha!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ja nee dat kun je niet weten. Of misschien wel. Mijn benaming voor opa Nijn, omdat ie gewoon een heerlijke Silverfox isDat is er zo een beetje ingeslopen.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Dees blijft van mn OP en TT af zolang ik het zeg
Ik zou gaan voor een kloppende TT.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij vindn ze je een lekker happiequote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor associatie overigens?
Wat denk jij?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan zou ik even aan Dees vragen het te veranderen.
Kweenie, maar pris had hem ookquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had het Duitse Wo ist in mn hoofd , maar who kwam uit mn vingers ... en dacht ach lekker vaagquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze vinden je een lekker ding johquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Vooruit dan maarquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:22 schreef Petzi het volgende:
[..]
Volgens mij vindn ze je een lekker happie
Oh ja?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij doet tikfouten toch altijd expres?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had het Duitse Wo ist in mn hoofd , maar who kwam uit mn vingers ... en dacht ach lekker vaag
Kun je tien minuutjes dicht bij de open haard gaan zitten en dan omdraaien?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Anders sturen we die silverfox op je afquote:
We willen zoveel nietquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik krijg er oogaids van. Dat moeten we niet willen
Soms wel ja deze Who was fout maar nu vind ik het okquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij doet tikfouten toch altijd expres?
Ik ga alvast naar mijn usericon managerquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Anders sturen we die silverfox op je af
Baasjequote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms wel ja deze Who was fout maar nu vind ik het ok
Het geeft de TT een fijn pan Europees tintjequote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms wel ja deze Who was fout maar nu vind ik het ok
Een vals gevoel van saamhorigheidquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Het geeft de TT een fijn pan Europees tintje
Schijnnabijheidquote:
Hij had een kloppende vinger.quote:
hoeveel honger heb je ?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:32 schreef Petzi het volgende:
Wat zullen we eens gaan eten, hamburgertje van Rustler, een frikandellenbroodje of een beemster-kaasbroodje. Ik ken nie kiezen.
FIFO FTWquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:33 schreef chufi het volgende:
Of check gewoon de THT datum .. Dat wat het eerste verjaart neem je dan
YOLO FTW?quote:
Dat zou jammer zijn maar goed, het is niet anders.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:39 schreef Deisyy het volgende:
Fok! werkt weer prima, maar discord is nog steeds hip volgens mij.
YOLO met beleidquote:
Nu ik de hele dag thuiszit is het wel heerlijk om hardop met mensen te praten. Anders praat ik alleen maar hondquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:39 schreef Deisyy het volgende:
Fok! werkt weer prima, maar discord is nog steeds hip volgens mij.
Ja dat is gewoon irritant, met het quoten is/was ook drama. Als dat niet lekker werkt is met Fok! kijken echt geen pretje.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn maar goed, het is niet anders.
Fijn dat Fok het weer doet in elk geval. Bij zo'n ER topic bijvoorbeeld, dan wil je toch graag meteen commenten op wat je ziet en niet 5 minuten later.
Nee. Gelukkig is dat grotendeels verholpen. Het hikt nog wat hier en daar. Maar....zoveel beter dan de afgelopen tijd in elk geval.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon irritant, met het quoten is/was ook drama. Als dat niet lekker werkt is met Fok! kijken echt geen pretje.
Ik wil af en toe wel als een Rotterdamse Jannie iets voor je Vocaroo-en hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu ik de hele dag thuiszit is het wel heerlijk om hardop met mensen te praten. Anders praat ik alleen maar hond
Ja jammer, maar zoals Prish al zei, het is niet anders.quote:
Ja begin van de avond was het weer even dramatisch, maar gelukkig van korte duur.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee. Gelukkig is dat grotendeels verholpen. Het hikt nog wat hier en daar. Maar....zoveel beter dan de afgelopen tijd in elk geval.
Alleen nog met Mootie en rekkie zeker...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:51 schreef Petzi het volgende:
Ik praat niet meer, het vee luistert toch niet.
ER was in het begin erg leuk. Tot ze ook zo nodig met die stomme BN'ers aan de gang moestenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja begin van de avond was het weer even dramatisch, maar gelukkig van korte duur.
Ik moet bekennen dat ik nog nooit een seizoen/aflevering van ER heb gezien, wel de ziekenhuisserie, die heb ik allemaal gezien.
Het vee is mijn diereninboedelquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen nog met Mootie en rekkie zeker...
2 weken gratis volgens mij .. komt wel goed uit nu ..quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
ER was in het begin erg leuk. Tot ze ook zo nodig met die stomme BN'ers aan de gang moesten.
Dit jaar hebben ze al het seizoen met de BN'ers uitgezonden maar ze hebben ook eentje zonder BN'ers opgenomen. Dat wordt op Videoland en België Vier uitgezonden. Ik ben toch overstag gegaan voor een tijdelijk abonnement en het is echt geweldig! Zoveel beter dan dat stomme BN geneuzel.
Dit is weer ouderwets spannend, en je ziet meer van het survivallen.....heerlijk kijken.
Mijn gratis termijn was al voorbij. Maar goed. Zodra ER voorbij is zeg ik wel weer op.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
2 weken gratis volgens mij .. komt wel goed uit nu ..
Misschien is één seizoen met bn-ers leuk maar dan heb je het ook wel weer gehad met al die ego's, en het loopt natuurlijk ook best wel al lang, vaak heb je het dan wel allemaal gezien, maar jij bent een echte die hard.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
ER was in het begin erg leuk. Tot ze ook zo nodig met die stomme BN'ers aan de gang moesten.
Dit jaar hebben ze al het seizoen met de BN'ers uitgezonden maar ze hebben ook eentje zonder BN'ers opgenomen. Dat wordt op Videoland en België Vier uitgezonden. Ik ben toch overstag gegaan voor een tijdelijk abonnement en het is echt geweldig! Zoveel beter dan dat stomme BN geneuzel.
Dit is weer ouderwets spannend, en je ziet meer van het survivallen.....heerlijk kijken.
Ik hoop steeds dat het de volgende seizoen beter is....maar dat valt dan weer tegen.quote:Op zondag 22 maart 2020 00:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien is één seizoen met bn-ers leuk maar dan heb je het ook wel weer gehad met al die ego's, en het loopt natuurlijk ook best wel al lang, vaak heb je het dan wel allemaal gezien, maar jij bent een echte die hard.
Vroeger was het ng 1 maand gratis, maar dat had ik binnen een paar dagen al gezien en opgezegd.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn gratis termijn was al voorbij. Maar goed. Zodra ER voorbij is zeg ik wel weer op.
De logica is ver te zoeken .. . Het devies is afstand ..quote:Op zondag 22 maart 2020 00:04 schreef Petzi het volgende:
Door al het gebeuren nu besef ik wel dat ik weer eens aan de man moet, iemand goede tips? Geen datingsite
Totdat je tot het besef komt dat je het niet meer hoeft te zienquote:Op zondag 22 maart 2020 00:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik hoop steeds dat het de volgende seizoen beter is....maar dat valt dan weer tegen.
zeg dat je een biefstuk bent, vindt sjoef leuk!quote:Op zondag 22 maart 2020 00:04 schreef Petzi het volgende:
Door al het gebeuren nu besef ik wel dat ik weer eens aan de man moet, iemand goede tips? Geen datingsite
Fok!quote:Op zondag 22 maart 2020 00:04 schreef Petzi het volgende:
Ik heb ooit een proefabonnement gehad als verjaardagsaanbieding. Ook iets van een maand gratis. Een dag even gekeken maar het was niets. Hele maand verder niets mee gedaan.quote:Op zondag 22 maart 2020 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger was het ng 1 maand gratis, maar dat had ik binnen een paar dagen al gezien en opgezegd.
Het is meer voor de gezelligheid met Fok dat ik kijk. Als ik alleen zou moeten kijken zonder Fok, dan keek ik allang niet meer. Het is heel leuk in de ER topic altijd. Goede sfeer ook. Dus tja. Zo één keertje in de week...ik hou daar wel van.quote:Op zondag 22 maart 2020 00:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Totdat je tot het besef komt dat je het niet meer hoeft te zien
ja jaquote:Op zondag 22 maart 2020 00:07 schreef sacha het volgende:
[..]
zeg dat je een biefstuk bent, vindt sjoef leuk!
quote:Op zondag 22 maart 2020 00:07 schreef sacha het volgende:
[..]
zeg dat je een biefstuk bent, vindt sjoef leuk!
Dat klinkt wel herkenbaar, sommige programma's had ik niet gekeken zonder Fok!quote:Op zondag 22 maart 2020 00:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het is meer voor de gezelligheid met Fok dat ik kijk. Als ik alleen zou moeten kijken zonder Fok, dan keek ik allang niet meer. Het is heel leuk in de ER topic altijd. Goede sfeer ook. Dus tja. Zo één keertje in de week...ik hou daar wel van.
Succes .. minibifstekkies zeker ...quote:Op zondag 22 maart 2020 00:10 schreef Petzi het volgende:
Heb een paar duizend euro uitgegeven aan poppenhuizen en hobby. Enorm leuk, ben er helemaal verliefd op, maar ik besef dat er veel meer is.
Maar dan is het wel lastig om dat voor elkaar te krijgen.quote:Op zondag 22 maart 2020 00:13 schreef Petzi het volgende:
Soms doe je gewoon waar je zin in hebt. En dan ineens besef je hoe belangrijk het is iets te delen. Vooral in deze tijd. Dat bedoel ik eigenlijk.
quote:Op zondag 22 maart 2020 00:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt wel herkenbaar, sommige programma's had ik niet gekeken zonder Fok!
trustenquote:Op zondag 22 maart 2020 00:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ga deze proberen , horizontaal.
Welterusten!
Het is wel fijn om dingen te delen.quote:Op zondag 22 maart 2020 00:13 schreef Petzi het volgende:
Soms doe je gewoon waar je zin in hebt. En dan ineens besef je hoe belangrijk het is iets te delen. Vooral in deze tijd. Dat bedoel ik eigenlijk.
Heb je er nog een gemaakt?quote:
quote:
50% kansquote:
25 eigenlijk want hij is vaak op de ene of andere zijkantquote:
In dat geval 12,5 want ze kan ook nog een selfie makenquote:
Ja heb er patent opquote:Op zondag 22 maart 2020 00:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
25 eigenlijk want hij is vaak op de ene of andere zijkant
Het is een heel oud poppenhuis, heb het zelf geschilderd en verlichting etc aangelegd want het had nietsquote:
OK ja je zei al zoiets .. das dan wel weer knapquote:Op zondag 22 maart 2020 00:42 schreef Petzi het volgende:
[..]
Het is een heel oud poppenhuis, heb het zelf geschilderd en verlichting etc aangelegd want het had niets
Er valt altijd wel iets om op aan te merken. Als je er zelf maar tevreden mee bent.quote:Op zondag 22 maart 2020 00:42 schreef Petzi het volgende:
[..]
Het is een heel oud poppenhuis, heb het zelf geschilderd en verlichting etc aangelegd want het had niets
Ben er helemaal verliefd op hoor. Veel werk ingestoken. Je herkent het misschien dat het af en toe tegen zit, het gepriegel. En dat soms iets kapot gaat omdat het zo klein is en je baalt als een stekker. Dat een bestelling niet klopt etc...quote:Op zondag 22 maart 2020 00:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er valt altijd wel iets om op aan te merken. Als je er zelf maar tevreden mee bent.
Heb je een winterslaap gehouden?quote:Op zondag 22 maart 2020 00:45 schreef Petzi het volgende:
Leuk om te doen. Wat is jouw hobby trouwens?
Fokken en paella meets ...quote:Op zondag 22 maart 2020 00:45 schreef Petzi het volgende:
Leuk om te doen. Wat is jouw hobby trouwens?
Was een vraag voor Chuffquote:Op zondag 22 maart 2020 00:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je een winterslaap gehouden?
Maar vraagje aan jouquote:Op zondag 22 maart 2020 00:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je een winterslaap gehouden?
Nee, ik voel mij niet belangrijk meer.quote:
Wat een onzin, hoe kom je daar nou weer op?quote:Op zondag 22 maart 2020 00:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, ik voel mij niet belangrijk meer.
SBE serieus nemen.quote:Op zondag 22 maart 2020 00:56 schreef Petzi het volgende:
[..]
Wat een onzin, hoe kom je daar nou weer op?
Dat zou ik zeker niet doen, bij poppenhuizen maken zie ik dat er veel met een lijmpistool wordt gewerkt.quote:Op zondag 22 maart 2020 00:55 schreef Petzi het volgende:
Lijm jij alles? Ik doe alles met dubbelzijdige plaktape. Ultrasterk zou het moeten zijn, maar vaak lazert iets gewoon weer naar beneden
Soms moet je ook zien wanneer iemand een geintje maakt.quote:Op zondag 22 maart 2020 00:59 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, denk dat je iets verkeerd leest.
Wil je eens een foto posten van wat jij maakt?quote:Op zondag 22 maart 2020 01:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms moet je ook zien wanneer iemand een geintje maakt.
Maar wat lazert er dan naar beneden wat je lijmt?quote:Op zondag 22 maart 2020 01:01 schreef Petzi het volgende:
Met een lijmpistool maak ik meubeltjes etc. Maar ik lijm niets tegen de wanden aan
Die stond in de vorige op.quote:Op zondag 22 maart 2020 01:05 schreef Petzi het volgende:
[..]
Wil je eens een foto posten van wat jij maakt?
Nee ik gebruik dubbelzijdig plakband voor schilderijtjes etc.. En dat houdt niet. Nou ja plakband, het is dik bruin dubbelzijdige tape. Het sterkste van het sterkste ahum.quote:Op zondag 22 maart 2020 01:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar wat lazert er dan naar beneden wat je lijmt?
Misschien kunnen jullie een keer samen knutselenquote:Op zondag 22 maart 2020 01:05 schreef Petzi het volgende:
[..]
Wil je eens een foto posten van wat jij maakt?
Als je gaat zeggen dat we kindjes moeten knutselen dan krijg je een dreun.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 01:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je gaat zeggen dat we kindjes moeten knutselen dan krijg je een dreun.
Wow mooi hoor!quote:Op zondag 22 maart 2020 01:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je gaat zeggen dat we kindjes moeten knutselen dan krijg je een dreun.
Hahahah, no kids, neem een spritzquote:Op zondag 22 maart 2020 01:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Kan ook zonder dat er kinderen komen he? en Petz is in de overgang
Je moet toch beginnen met veel kletsen. Elkaar leren kennen. Daar is het nu juist de perfecte tijd voor.quote:Op zondag 22 maart 2020 01:16 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ook dat gezeik nog ja, nee wrong place, wrong time
Vordert dat ook al een beetje met Recce?quote:Op zondag 22 maart 2020 01:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Je moet toch beginnen met veel kletsen. Elkaar leren kennen. Daar is het nu juist de perfecte tijd voor.
Facetime, skype etc.
Uitstekendquote:Op zondag 22 maart 2020 01:19 schreef Petzi het volgende:
[..]
Vordert dat ook al een beetje met Recce?
Ja hoor, Bruno, Winnie en Moots in lockdown.quote:Op zondag 22 maart 2020 01:26 schreef Petzi het volgende:
[..]
Gaat alles goed met Winnie? En met jou natuurlijk.
Oh ja las ik iets over, Bruno is toch ook je hond?quote:Op zondag 22 maart 2020 01:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja hoor, Bruno, Winnie en Moots in lockdown.
Een opvanger.quote:Op zondag 22 maart 2020 01:31 schreef Petzi het volgende:
[..]
Oh ja las ik iets over, Bruno is toch ook je hond?
Ja goed hoor ontspring de dans nogquote:Op zondag 22 maart 2020 01:30 schreef Petzi het volgende:
[..]
Hoe is het met jou? Nog geen hoest en andere verschijselen? Je zit wel in het gevarengebied.
quote:
Maar de lente wist het niet…quote:
Dankquote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 07:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Dank![]()
Morgen die maar eens.
Vandaag doe ik het met muesli en fruit
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Eerst koffie.quote:Op zondag 22 maart 2020 07:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zou jij ontbijt 1 of 2 kiezen ?
Altijd een bijzonder nummer gevondenquote:
Is een gedicht van Irene Vellaquote:
Er zit een tortelduif op mijn dak te roepen best wel rustgevendquote:Op zondag 22 maart 2020 08:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Er staat hier een lekker zonnetje maar het is doodstil op straat.
Tis nog vroeg en zondagquote:Op zondag 22 maart 2020 08:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Een houtduif moet je wat langer braden.quote:Op zondag 22 maart 2020 09:31 schreef chufi het volgende:
[..]
ik weet zo niet het verschil tussen die 2
Niet lekkerquote:Op zondag 22 maart 2020 09:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een houtduif moet je wat langer braden.
Het smaakt niet, het is taai en heeft geen voedingswaarde.quote:Op zondag 22 maart 2020 09:44 schreef chufi het volgende:
Ik heb het wel eens door de soep gehad, maar was niet geamuseerd
Dat vroeg ik me al af .. Was je nog wakker ?quote:Op zondag 22 maart 2020 10:32 schreef mario390 het volgende:
heb ik ook gemerkt
Die ZAMG meldet: Am Sonntag, den 22. März 2020 ereignete sich morgens um 06:24 Uhr bei Zagreb, Kroatien ein starkes Erdbeben, das eine Magnitude von 5.4 (ZAMG, USGS) aufwies. Die Bevölkerung in der Steiermark und in südöstlichen Teil Kärntens hat die Erschütterungen großräumig deutlich verspürt. Auch in weiter entfernten Städten wie Villach, Salzburg, Linz und Wien wurde es (vorallem in höheren Stockwerken) wahrgenommen.
yep mijn stoel heeft betje gewackelt en de kast heeft zich bewegtquote:Op zondag 22 maart 2020 10:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me al af .. Was je nog wakker ?
WKN / Aardbevingen #21
atoomcentrale?quote:Op zondag 22 maart 2020 10:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep mijn stoel heeft betje gewackelt en de kast heeft zich bewegt
dat gevaarlijke is, dat is niet weit van krsko weg,weet je wat in krsko is??
Is ook maar 120 km bij jou vandaanquote:Op zondag 22 maart 2020 10:41 schreef chufi het volgende:
[..]
gevonden https://goo.gl/maps/now4MKpsXj8LNPMz7
Ik zat het net te lezen. Gelukkig weinig gewonden.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep mijn stoel heeft betje gewackelt en de kast heeft zich bewegt
dat gevaarlijke is, dat is niet weit van krsko weg,weet je wat in krsko is??
Maar een koude, harde wind en dat is jammer.quote:Op zondag 22 maart 2020 08:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ging net even mijn balkon op om te voelen, ik was snel weer binnen.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar een koude, harde wind en dat is jammer.
Ik wou hier de boel even lekker open zetten maar het is mij te koud.quote:
Oh, dat was hetquote:Op zondag 22 maart 2020 11:30 schreef mazaru het volgende:
Gloeiende gloeiende... schrik me het halliebabbie van die noodwaarschuwing
Geloof jij het? Mensen blijven gewoon lekker naar buiten gaan. Ik zit al drie dagen met mijn zuigvlak binnen omdat het snot uit mijn oren liep. Eigenlijk had ik gewoon midden in zo'n groep dagjesmensen moeten gaan staan.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:34 schreef Deisyy het volgende:
Goed idee dat alert, blijven die maffe dagjesmensen misschien eens thuis.
Hij is nog te soft ‘bent u ziek of verkouden, blijf dan thuis’.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:34 schreef Deisyy het volgende:
Goed idee dat alert, blijven die maffe dagjesmensen misschien eens thuis.
Even iedereen naar huis niezenquote:Op zondag 22 maart 2020 11:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geloof jij het? Mensen blijven gewoon lekker naar buiten gaan. Ik zit al drie dagen met mijn zuigvlak binnen omdat het snot uit mijn oren liep. Eigenlijk had ik gewoon midden in zo'n groep dagjesmensen moeten gaan staan.
Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 22 maart 2020 11:30 schreef mazaru het volgende:
Gloeiende gloeiende... schrik me het halliebabbie van die noodwaarschuwing
"bent u ziek of verkouden, blijf dan thuis" had er inderdaad helemaal niet bij moeten staan.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is nog te soft ‘bent u ziek of verkouden, blijf dan thuis’.
oorsnotquote:Op zondag 22 maart 2020 11:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geloof jij het? Mensen blijven gewoon lekker naar buiten gaan. Ik zit al drie dagen met mijn zuigvlak binnen omdat het snot uit mijn oren liep. Eigenlijk had ik gewoon midden in zo'n groep dagjesmensen moeten gaan staan.
Ja vandaag is het wat beter. Kan nu zonder een zakdoek onder mijn neus bewegenquote:Op zondag 22 maart 2020 11:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even iedereen naar huis niezen
Ben je inmiddels een beetje opgeknapt?
Als ik niesde dan spoot het minimaal anderhalve meter uit mijn oren als een soort geiser naar twee kanten.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
oorsnot
staat nergens blijf binnen
houd afstand dat wel
Dat is wel fijnquote:Op zondag 22 maart 2020 11:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja vandaag is het wat beter. Kan nu zonder een zakdoek onder mijn neus bewegen
Geniet ervan. Volgende week hebben we een lockdown. Daar durf ik geld op te zetten.quote:
Ik had papieren zakdoekjes gehamsterd!!!quote:
Ja ik ook maar die gebruik ik sowieso altijdquote:Op zondag 22 maart 2020 11:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had papieren zakdoekjes gehamsterd!!!
Ik ook. Het meest gore gebruiksvoorwerp is een katoenen zakdoek die je vol snot blaast en dan in je zak doet. En als die dan helemaal stijf en krakend vol met snot zit dan gooi je hem in de wasmachinequote:Op zondag 22 maart 2020 11:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik ook maar die gebruik ik sowieso altijd
Ik zag vanmorgen al paniekberichten daar er pantserwagens in Amersfoort waren gearriveerd. Maar er is niets aan de hand, die komen terug uit Duitsland omdat de oefening is afgelast.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geniet ervan. Volgende week hebben we een lockdown. Daar durf ik geld op te zetten.
Dat was vorige week ook in Rotterdam, dat was een oefeningquote:Op zondag 22 maart 2020 11:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen al paniekberichten daar er pantserwagens in Amersfoort waren gearriveerd. Maar er is niets aan de hand, die komen terug uit Duitsland omdat de oefening is afgelast.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 maart 2020 12:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Natuurgebieden zitten overvol
oproep blijf thuis
koekoekHeel veel mensen zien het gewoon als een soort springbreak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
snap wel dat men ff frisse neus wil halenquote:Op zondag 22 maart 2020 12:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heel veel mensen zien het gewoon als een soort springbreak.
Maar de kans is klein dat je het oploopt, zei iemand.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
snap wel dat men ff frisse neus wil halen
we hebben weken regen gehad
en de lacherigheid mbt deze ellende via rvm/overheid
sja verwacht dan niet van ut vollukt tot ze luisteren he
zou ut Markje zn laatste warschuwng zijn
alles dicht . ?
Ik ben er bang voor. Ik denk dat ze komende week gaan aankondigen dat het verplicht binnen zitten gaat worden.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
snap wel dat men ff frisse neus wil halen
we hebben weken regen gehad
en de lacherigheid mbt deze ellende via rvm/overheid
sja verwacht dan niet van ut vollukt tot ze luisteren he
zou ut Markje zn laatste warschuwng zijn
alles dicht . ?
Ik kom alleen buiten voor de hond en ben er sinds vorige week 2x uit geweest voor boodschappen en zo snel mogelijk weer naar huis.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor. Ik denk dat ze komende week gaan aankondigen dat het verplicht binnen zitten gaat worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poézie🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Beter. Vooral als je in een risicogroep zit. Je moet nu niet in het ziekenhuis terecht komenquote:Op zondag 22 maart 2020 12:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik kom alleen buiten voor de hond en ben er sinds vorige week 2x uit geweest voor boodschappen en zo snel mogelijk weer naar huis.
Zo, dat wil je echt niet.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Beter. Vooral als je in een risicogroep zit. Je moet nu niet in het ziekenhuis terecht komen
quote:Op zondag 22 maart 2020 12:32 schreef Treehut362 het volgende:
ja mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poézie
Ja las t vannacht ook. Mooie "dagafsluiter"quote:
Je had ook, zonder dat iemand daar vragen over zou stellen, binnen kunnen blijvenquote:Op zondag 22 maart 2020 12:52 schreef pullup het volgende:
Man3 dat was een pittig rondje fietsen,vooral omdat ik die takkenwind het laatste stuk tegen had
Jaquote:Op zondag 22 maart 2020 12:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
je schrok je schrok
vertel ut maar eerlijk
Het zag er zo mooi uit, niets is minder waarquote:Op zondag 22 maart 2020 12:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je had ook, zonder dat iemand daar vragen over zou stellen, binnen kunnen blijven
quote:Op zondag 22 maart 2020 12:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
je schrok je schrok
vertel ut maar eerlijk
(Zonne)schijn bedriegtquote:Op zondag 22 maart 2020 12:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Het zag er zo mooi uit, niets is minder waar
prikoog ligt languit in de zonquote:
Winnie doet ook altijd haar best, maar alles is te snelquote:Op zondag 22 maart 2020 13:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
prikoog ligt languit in de zon
kapot moei.. heerlijk gerend vanmorgen
dr schoot een paashaas door de wei
sukkel had het veel te laat door
Haas was allang pleitos andere afslag
Achter glas is het gewoon warm.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Het zag er zo mooi uit, niets is minder waar
Ik heb echt bevroren voeten, eerste keer dit jaar.quote:
Korte pootjes?quote:Op zondag 22 maart 2020 13:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Winnie doet ook altijd haar best, maar alles is te snel
De lucht is gewoon hartstikke koud. Ik wou even lekker op het balkon gaan zitten, maar ik was nog niet bij mijn stoel of ik was al weer omgedraaid! KOUD!!!!quote:Op zondag 22 maart 2020 13:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb echt bevroren voeten, eerste keer dit jaar.
En ik ben veelvuldig en uren buiten op de fiets geweest
We gaan een hele hete zomer tegemoetquote:Op zondag 22 maart 2020 13:18 schreef chufi het volgende:
[..]
De zon schijnt krachtiger dan ooit met al die schone hemels
Ja, en niet enorm snel. Konijnen, vogels, eenden. Geen succes. Maar ik ben blij met de sprintjes die ze trekt.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 13:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
De lucht is gewoon hartstikke koud. Ik wou even lekker op het balkon gaan zitten, maar ik was nog niet bij mijn stoel of ik was al weer omgedraaid! KOUD!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |