Volgens mij vindn ze je een lekker happiequote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor associatie overigens?
Wat denk jij?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan zou ik even aan Dees vragen het te veranderen.
Kweenie, maar pris had hem ookquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had het Duitse Wo ist in mn hoofd , maar who kwam uit mn vingers ... en dacht ach lekker vaagquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze vinden je een lekker ding johquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Vooruit dan maarquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:22 schreef Petzi het volgende:
[..]
Volgens mij vindn ze je een lekker happie
Oh ja?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Dees blijft van mn OP en TT af zolang ik het zeg
Jij doet tikfouten toch altijd expres?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had het Duitse Wo ist in mn hoofd , maar who kwam uit mn vingers ... en dacht ach lekker vaag
Kun je tien minuutjes dicht bij de open haard gaan zitten en dan omdraaien?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Anders sturen we die silverfox op je afquote:
We willen zoveel nietquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik krijg er oogaids van. Dat moeten we niet willen
Soms wel ja deze Who was fout maar nu vind ik het okquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij doet tikfouten toch altijd expres?
Ik ga alvast naar mijn usericon managerquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Anders sturen we die silverfox op je af
Baasjequote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms wel ja deze Who was fout maar nu vind ik het ok
Het geeft de TT een fijn pan Europees tintjequote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms wel ja deze Who was fout maar nu vind ik het ok
Een vals gevoel van saamhorigheidquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Het geeft de TT een fijn pan Europees tintje
Schijnnabijheidquote:
Hij had een kloppende vinger.quote:
hoeveel honger heb je ?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:32 schreef Petzi het volgende:
Wat zullen we eens gaan eten, hamburgertje van Rustler, een frikandellenbroodje of een beemster-kaasbroodje. Ik ken nie kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |