Misschien dat ik voor die gelegenheid even mijn lieve ui tevoorschijn moet halen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:13 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Nu komt ie langs
Verschrikkelijk wraak nemen om die post
Zou die daar in trappen?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien dat ik voor die gelegenheid even mijn lieve ui tevoorschijn moet halen.
Natuurllijk, iedereen is erin getrapt, ik ben eigenlijk een bitch from hell.quote:
Die poes ook iddquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:18 schreef pullup het volgende:
Ik hoopte op een plaatje van een biefstuk Chufi
Nee, maar ik krijg nu wel trekquote:
ha ja nee dat kun je niet weten. Of misschien wel. Mijn benaming voor opa Nijn, omdat ie gewoon een heerlijke Silverfox isquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:18 schreef Domnivoor het volgende:
Oh is dat iemand anders dan? Ja weet ik veel...
Dat dacht ik ook alquote:
die ziet de OP ook wel zittenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, maar ik krijg nu wel trek![]()
[ afbeelding ]
Wat is dit nu weer voor associatie overigens?quote:
Nee Dees blijft van mn OP en TT af zolang ik het zegquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan zou ik even aan Dees vragen het te veranderen.
quote:
Aha!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ja nee dat kun je niet weten. Of misschien wel. Mijn benaming voor opa Nijn, omdat ie gewoon een heerlijke Silverfox isDat is er zo een beetje ingeslopen.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Dees blijft van mn OP en TT af zolang ik het zeg
Ik zou gaan voor een kloppende TT.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Dees blijft van mn OP en TT af zolang ik het zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |