Misschien dat ik voor die gelegenheid even mijn lieve ui tevoorschijn moet halen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:13 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Nu komt ie langs
Verschrikkelijk wraak nemen om die post
Zou die daar in trappen?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien dat ik voor die gelegenheid even mijn lieve ui tevoorschijn moet halen.
Natuurllijk, iedereen is erin getrapt, ik ben eigenlijk een bitch from hell.quote:
Die poes ook iddquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:18 schreef pullup het volgende:
Ik hoopte op een plaatje van een biefstuk Chufi
ha ja nee dat kun je niet weten. Of misschien wel. Mijn benaming voor opa Nijn, omdat ie gewoon een heerlijke Silverfox isquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:18 schreef Domnivoor het volgende:
Oh is dat iemand anders dan? Ja weet ik veel...
Dat dacht ik ook alquote:
die ziet de OP ook wel zittenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, maar ik krijg nu wel trek![]()
[ afbeelding ]
Wat is dit nu weer voor associatie overigens?quote:
Nee Dees blijft van mn OP en TT af zolang ik het zegquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan zou ik even aan Dees vragen het te veranderen.
quote:
Aha!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ja nee dat kun je niet weten. Of misschien wel. Mijn benaming voor opa Nijn, omdat ie gewoon een heerlijke Silverfox isDat is er zo een beetje ingeslopen.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Dees blijft van mn OP en TT af zolang ik het zeg
Ik zou gaan voor een kloppende TT.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Dees blijft van mn OP en TT af zolang ik het zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |