Ja vandaag is het wat beter. Kan nu zonder een zakdoek onder mijn neus bewegenquote:Op zondag 22 maart 2020 11:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even iedereen naar huis niezen
Ben je inmiddels een beetje opgeknapt?
Als ik niesde dan spoot het minimaal anderhalve meter uit mijn oren als een soort geiser naar twee kanten.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
oorsnot
staat nergens blijf binnen
houd afstand dat wel
Dat is wel fijnquote:Op zondag 22 maart 2020 11:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja vandaag is het wat beter. Kan nu zonder een zakdoek onder mijn neus bewegen
Geniet ervan. Volgende week hebben we een lockdown. Daar durf ik geld op te zetten.quote:
Ik had papieren zakdoekjes gehamsterd!!!quote:
Ja ik ook maar die gebruik ik sowieso altijdquote:Op zondag 22 maart 2020 11:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had papieren zakdoekjes gehamsterd!!!
Ik ook. Het meest gore gebruiksvoorwerp is een katoenen zakdoek die je vol snot blaast en dan in je zak doet. En als die dan helemaal stijf en krakend vol met snot zit dan gooi je hem in de wasmachinequote:Op zondag 22 maart 2020 11:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik ook maar die gebruik ik sowieso altijd
Ik zag vanmorgen al paniekberichten daar er pantserwagens in Amersfoort waren gearriveerd. Maar er is niets aan de hand, die komen terug uit Duitsland omdat de oefening is afgelast.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geniet ervan. Volgende week hebben we een lockdown. Daar durf ik geld op te zetten.
Dat was vorige week ook in Rotterdam, dat was een oefeningquote:Op zondag 22 maart 2020 11:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen al paniekberichten daar er pantserwagens in Amersfoort waren gearriveerd. Maar er is niets aan de hand, die komen terug uit Duitsland omdat de oefening is afgelast.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 maart 2020 12:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Natuurgebieden zitten overvol
oproep blijf thuis
koekoekHeel veel mensen zien het gewoon als een soort springbreak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
snap wel dat men ff frisse neus wil halenquote:Op zondag 22 maart 2020 12:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heel veel mensen zien het gewoon als een soort springbreak.
Maar de kans is klein dat je het oploopt, zei iemand.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
snap wel dat men ff frisse neus wil halen
we hebben weken regen gehad
en de lacherigheid mbt deze ellende via rvm/overheid
sja verwacht dan niet van ut vollukt tot ze luisteren he
zou ut Markje zn laatste warschuwng zijn
alles dicht . ?
Ik ben er bang voor. Ik denk dat ze komende week gaan aankondigen dat het verplicht binnen zitten gaat worden.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
snap wel dat men ff frisse neus wil halen
we hebben weken regen gehad
en de lacherigheid mbt deze ellende via rvm/overheid
sja verwacht dan niet van ut vollukt tot ze luisteren he
zou ut Markje zn laatste warschuwng zijn
alles dicht . ?
Ik kom alleen buiten voor de hond en ben er sinds vorige week 2x uit geweest voor boodschappen en zo snel mogelijk weer naar huis.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor. Ik denk dat ze komende week gaan aankondigen dat het verplicht binnen zitten gaat worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poézie🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Beter. Vooral als je in een risicogroep zit. Je moet nu niet in het ziekenhuis terecht komenquote:Op zondag 22 maart 2020 12:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik kom alleen buiten voor de hond en ben er sinds vorige week 2x uit geweest voor boodschappen en zo snel mogelijk weer naar huis.
Zo, dat wil je echt niet.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Beter. Vooral als je in een risicogroep zit. Je moet nu niet in het ziekenhuis terecht komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |