Of heel overdreven gaat articulerenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:59 schreef Soury het volgende:
Ik ken geen dove mensen. Ik ben bang dat ik harder ga schreeuwen
En met je armen gebaren wat nergens op slaatquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Of heel overdreven je mond gaat bewegen bij praten
had ooit 3 doven hier logeren, kennis van mn dochter, maar ik wist niet dat ze doof waren tot een half uur of zo dat ze kwamen ... stuurde ze me een berichtje van Oh ja wat ik vergeten was te vertellen ...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:59 schreef Soury het volgende:
Ik woonde vroeger in een dorp met een groot doveninstituut, dus op elke club kwam je wel doven tegen, er woonden er ook een paar bij ons in de buurt.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:59 schreef Soury het volgende:
Ja dan zeg je dat ze gek is en dan zeg je eigenlijk dat je haar/hem begrijptquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:00 schreef Soury het volgende:
[..]
En met je armen gebaren wat nergens op slaat
Fucking hellquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:01 schreef chufi het volgende:
Ik
[..]
had ooit 3 doven hier logeren, kennis van mn dochter, maar ik wist niet dat ze doof waren tot een half uur of zo dat ze kwamen ... stuurde ze me een berichtje van Oh ja wat ik vergeten was te vertellen ...
Ze waren met zn vieren dove ouders met 2 zoons waarvan 1 zoon wel kon praten .. dus het kwam goed ..quote:
Dat begreep ik niet dus, maar daarna floept het beeld raar en zegt ze weer wat anders lijkt hetquote:
Ik praat sowieso met gebaren zonder dat ik er erg in hebquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja dan zeg je dat ze gek is en dan zeg je eigenlijk dat je haar/hem begrijpt
Zeg maar een soort Trumpquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik praat sowieso met gebaren zonder dat ik er erg in heb
Ik zag laatst een stukje op TV van een man die heel erg met zijn handen stond te praten, met een doventolk ernaast. Dat zag er ook best verwarrend uitquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik praat sowieso met gebaren zonder dat ik er erg in heb
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeg maar een soort Trump
[ afbeelding ]
Welke ?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:06 schreef chufi het volgende:
Eindelijk kan straks die kut smiley ook weer weg
https://www.nu.nl/politie(...)21-uit-politiek.html
quote:
quote:
JE MOET WAT HARDER PRATEN !!!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:06 schreef chufi het volgende:
Eindelijk kan straks die kut smiley ook weer weg
https://www.nu.nl/politie(...)21-uit-politiek.html
quote:
Unicornquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:13 schreef HiDiHo het volgende:
Scheld ze hem nou uit voor loser?![]()
[ afbeelding ]
lol..echt grappigquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:14 schreef Straatverlichting het volgende:
https://www.dailybase.nl/(...)eken-in-gebarentaal/
Je hebt 5 minuten in 2 gezien das pas knapquote:
Kun je nagaan..toen was het al grappigquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt 5 minuten in 2 gezien das pas knap
Ik kan hetquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kun je nagaan..toen was het al grappig
Kun je weer los gaanquote:
Ik heb het niet aangeklikt maar Darwin doet zijn werk welquote:
Misschien dat ik na een biertje met de 'nodige' discomoves komquote:
Daarom die gasten sporen toch al niet met hun wapensquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het niet aangeklikt maar Darwin doet zijn werk wel
Een video gedoe en dans ik meequote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:33 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien dat ik na een biertje met de 'nodige' discomoves kom
Jesusquote:
Ja onlinequote:
Nope.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:13 schreef HiDiHo het volgende:
Scheld ze hem nou uit voor loser?![]()
[ afbeelding ]
Jonge mensen gaan niet doodquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:43 schreef drakin het volgende:
Teveel dus al dat de ziekenhuizen het niet aankunnen daar, en maar doorfeesten jongens
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:49 schreef Treehut362 het volgende:
Weer een foto van de lente hierPrachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Nee he?quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:49 schreef Treehut362 het volgende:
Weer een foto van de lente hierMijn uitzicht vanuit de woonkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Tof, net of de hele boom vol met processierupsen zitquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn uitzicht vanuit de woonkamer![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |