En als je het niet aan voelt komenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee gats, als ik er zo 1 voel aankomen dan ga ik veilig naar de plee.
Was je aan het hunten?quote:
We gaan bij Chufi etenquote:
Dacht laat ik eens wat nieuws gaan proberenquote:
Het is van alle leeftijdenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo oud ben ik nog niet gelukkig, of nog geen last van iig.
Ja die moet minimaal 1.50 m zijn tegenwoordigquote:
Ze zegt happen is goed?quote:
Sorry, volgende keer maar weerquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Dacht laat ik eens wat nieuws gaan proberen
Bijspringen is goedquote:
Als de crisis over is dan maar een keerquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die moet minimaal 1.50 m zijn tegenwoordig
Gezelliequote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Als de crisis over is dan maar een keer
Dan spreekt ze een ander dialectquote:
Ik ga wel op de bankquote:
Of jij bent gewoon doofquote:
Snorkel op en die paella gewoon door het pijpje frottenquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Snorkel op en die paella gewoon door het pijpje frotten
Uiteraard, altijd!quote:
Nee, ik heb het wel ooit geleerd uit interessequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Zo koud als vanochtend was het nog niet neequote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Snorkel op en die paella gewoon door het pijpje frotten
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo koud als vanochtend was het nog niet nee
Ik vind het mooi, die gezichtsuitdrukkingen!quote:
Ik ben een fijnproever, eet nooit zoveelquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:30 schreef chufi het volgende:
Moet ik 2 pannen maken .. anders is het nooit genoeg.. Heb alleen niet zo'n groot fornuis dat er 2 van die grote pannen op passen ,,,
Afgelast kan ik er uithalenquote:
Hai. Ik lees 20.000 recepten over paella online. Dit ziet er lekker uit; en je bent (deels) Spanjool. Kun je recept delen hiero?quote:
ja alsof ze met de finish vlag zwaaitquote:
Heb ik al eens gedaan in een ander topic hier in 40+ maar tis elke keer weer anders ...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:31 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hai. Ik lees 20.000 recepten over paella online. Dit ziet er lekker uit; en je bent (deels) Spanjool. Kun je recept delen hiero?
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:30 schreef chufi het volgende:
Moet ik 2 pannen maken .. anders is het nooit genoeg.. Heb alleen niet zo'n groot fornuis dat er 2 van die grote pannen op passen ,,,
Er is niets Spaans aan chufiquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:31 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hai. Ik lees 20.000 recepten over paella online. Dit ziet er lekker uit; en je bent (deels) Spanjool. Kun je recept delen hiero?
Ik lees niet alles. Maar de basics?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik al eens gedaan in een ander topic hier in 40+ maar tis elke keer weer anders ...
Yummiequote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik heb wel je recept gevonden![]()
40+ / [LDS] Koken & bakken voor oude zakken, #deel 3
Men kope een pak rijst. Ohw wacht...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:33 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik lees niet alles. Maar de basics?
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Men kope een pak rijst. Ohw wacht...
Volgende week. M'n voorraad is nu nog wat .. uh .. volquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
vlees/kip/konijn of wat aanbraden, groenten er bij, dan tomatenpuree toevoegen en mengen met rode paprikapoeder, water/bouillon er bij en een tijdje in laten koken, dan de paella-rijst toevoegen en de saffraan.. over de pan verdelen en koken tot het gaar is .. garnale en zo kunnen eventueel tegen het eind toegevoegd worden ..quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:33 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik lees niet alles. Maar de basics?
Bij mij ook niet net zoals alle pastaproducten.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:37 schreef pullup het volgende:
[..]Er stond bij mijn appie nog steeds geen rijst inderdaad vanochtend
twitter:luckyma_man twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 13:24:44Even in these times of self isolation, there’s always that one neighbour. #StayAtHome https://t.co/jPmrZipsyC reageer retweet
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:37 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Volgende week. M'n voorraad is nu nog wat .. uh .. vol![]()
Thx
Je vroeg eromquote:
Allemaal lekker klikken mensenquote:
Dat is niet die van jouquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:40 schreef pullup het volgende:
twitter:luckyma_man twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 13:24:44Even in these times of self isolation, there’s always that one neighbour. #StayAtHome https://t.co/jPmrZipsyC reageer retweet
![]()
Ik spring liever voor de trein.quote:
Tis net fokquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:40 schreef pullup het volgende:
![]()
Je kan echt alle gedachten van die katten lezenquote:
Ja, wel in 4 delen.quote:
Wie is wiequote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Je kan echt alle gedachten van die katten lezen
Die boven/midden is GB natuurlijkquote:
Wie heeft er dan net een portie van gegeten ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie heeft er dan net een portie van gegeten ?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ow.. en vanaaf spareribs aan de deur; omdat t (nog ) kan.quote:
stokbrood eet je zoquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:49 schreef Soury het volgende:
[..]
JaIk maak bami met een satétje en een eitje. Grote aso bak gekocht rest ligt in de vriezer
vingerenquote:
Hm, @Soury dan maar.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:50 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ow.. en vanaaf spareribs aan de deur; omdat t (nog ) kan.
Ik vraag maar niet naar je klantenquote:
Net orakelkaarten verkochtquote:
Het is genoeg?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:52 schreef HiDiHo het volgende:
Deze is moeilijker dan je zou denken
[ afbeelding ]
No Problemquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:52 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk in deze kut tijd zijn er nog positieve mensenquote:
Ik ben zo geil als boterquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:52 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben zo geil als boterDoe die dan maar eens voor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
Wel leerzaam.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:54 schreef HiDiHo het volgende:
Het is net Tonja tekenshow zo maar net ff anders
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben zo geil als boterEn? Vaak gebruikt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
lulkoekquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:52 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Toen ik puber was. Nu weet ik helaas hem niet volledig meer.quote:
Gewoon iemand op zijn bek pakken. Dat snappen dove mensen ook welquote:
True..zo moeilijk kan het niet zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon iemand op zijn bek pakken. Dat snappen dove mensen ook wel
Ik haalde ik en snap eruit maar het kwam niet overeen met haar lippen, had ik het tochquote:
Begrijp het, zegt ze.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:52 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar dat zegt ze met haar mond.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:59 schreef drakin het volgende:
Snappen en begrijpen is hetzelfde gebaar, dat met de hand voor je gezicht.
Of heel overdreven gaat articulerenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:59 schreef Soury het volgende:
Ik ken geen dove mensen. Ik ben bang dat ik harder ga schreeuwen
En met je armen gebaren wat nergens op slaatquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Of heel overdreven je mond gaat bewegen bij praten
had ooit 3 doven hier logeren, kennis van mn dochter, maar ik wist niet dat ze doof waren tot een half uur of zo dat ze kwamen ... stuurde ze me een berichtje van Oh ja wat ik vergeten was te vertellen ...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:59 schreef Soury het volgende:
Ik woonde vroeger in een dorp met een groot doveninstituut, dus op elke club kwam je wel doven tegen, er woonden er ook een paar bij ons in de buurt.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:59 schreef Soury het volgende:
Ja dan zeg je dat ze gek is en dan zeg je eigenlijk dat je haar/hem begrijptquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:00 schreef Soury het volgende:
[..]
En met je armen gebaren wat nergens op slaat
Fucking hellquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:01 schreef chufi het volgende:
Ik
[..]
had ooit 3 doven hier logeren, kennis van mn dochter, maar ik wist niet dat ze doof waren tot een half uur of zo dat ze kwamen ... stuurde ze me een berichtje van Oh ja wat ik vergeten was te vertellen ...
Ze waren met zn vieren dove ouders met 2 zoons waarvan 1 zoon wel kon praten .. dus het kwam goed ..quote:
Dat begreep ik niet dus, maar daarna floept het beeld raar en zegt ze weer wat anders lijkt hetquote:
Ik praat sowieso met gebaren zonder dat ik er erg in hebquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja dan zeg je dat ze gek is en dan zeg je eigenlijk dat je haar/hem begrijpt
Zeg maar een soort Trumpquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik praat sowieso met gebaren zonder dat ik er erg in heb
Ik zag laatst een stukje op TV van een man die heel erg met zijn handen stond te praten, met een doventolk ernaast. Dat zag er ook best verwarrend uitquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik praat sowieso met gebaren zonder dat ik er erg in heb
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeg maar een soort Trump
[ afbeelding ]
Welke ?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:06 schreef chufi het volgende:
Eindelijk kan straks die kut smiley ook weer weg
https://www.nu.nl/politie(...)21-uit-politiek.html
quote:
quote:
JE MOET WAT HARDER PRATEN !!!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:06 schreef chufi het volgende:
Eindelijk kan straks die kut smiley ook weer weg
https://www.nu.nl/politie(...)21-uit-politiek.html
quote:
Unicornquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:13 schreef HiDiHo het volgende:
Scheld ze hem nou uit voor loser?![]()
[ afbeelding ]
lol..echt grappigquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:14 schreef Straatverlichting het volgende:
https://www.dailybase.nl/(...)eken-in-gebarentaal/
Je hebt 5 minuten in 2 gezien das pas knapquote:
Kun je nagaan..toen was het al grappigquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt 5 minuten in 2 gezien das pas knap
Ik kan hetquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kun je nagaan..toen was het al grappig
Kun je weer los gaanquote:
Ik heb het niet aangeklikt maar Darwin doet zijn werk welquote:
Misschien dat ik na een biertje met de 'nodige' discomoves komquote:
Daarom die gasten sporen toch al niet met hun wapensquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het niet aangeklikt maar Darwin doet zijn werk wel
Een video gedoe en dans ik meequote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:33 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien dat ik na een biertje met de 'nodige' discomoves kom
Jesusquote:
Ja onlinequote:
Nope.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:13 schreef HiDiHo het volgende:
Scheld ze hem nou uit voor loser?![]()
[ afbeelding ]
Jonge mensen gaan niet doodquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:43 schreef drakin het volgende:
Teveel dus al dat de ziekenhuizen het niet aankunnen daar, en maar doorfeesten jongens
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:49 schreef Treehut362 het volgende:
Weer een foto van de lente hierPrachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Nee he?quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:49 schreef Treehut362 het volgende:
Weer een foto van de lente hierMijn uitzicht vanuit de woonkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Tof, net of de hele boom vol met processierupsen zitquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn uitzicht vanuit de woonkamer![]()
[ afbeelding ]
Dat is mooi!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn uitzicht vanuit de woonkamer![]()
[ afbeelding ]
Lekker positief weerquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Tof, net of de hele boom vol met processierupsen zit
Komt ook wel door het nieuws dat mensen tussen de 60 en 80 zijn. Ze snappen niet dat dit serieuse shit is en verspreidenquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Tof, net of de hele boom vol met processierupsen zit
Beetje beelden van vorig jaar plaatsen, want in februari was de party nog niet geweestquote:
Sorryquote:
Ja ik zie het...maakt voor het feesten van D verder weinig uitquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje beelden van vorig jaar plaatsen, want in februari was de party nog niet geweest
Daarom een online dansquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja ik zie het...maakt voor het feesten van D verder weinig uit
Da's SBE, met zijn kanarie op z'n hoofdquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom een online dans [ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's SBE, met zijn kanarie op z'n kop.
Het meest en hardst worden de mensen tussen de 30 en 50 nu getroffen en vooral degenen die nooit wat gehad hebben.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Komt ook wel door het nieuws dat mensen tussen de 60 en 80 zijn. Ze snappen niet dat dit serieuse shit is en verspreiden
Ik zou jouw antwoorden wel eens willen zien bij een rorschachtestquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:54 schreef pullup het volgende:
[..]
SorryEerste associatie, weet ook niet waarom
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's SBE, met zijn kanarie op z'n hoofd
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou jouw antwoorden wel eens willen zien bij een rorschachtest
Die had ik gepost. Die jongen lag op het IC in slechte toestand. Had zijn moeder gepost op FBquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Het meest en hardst worden de mensen tussen de 30 en 50 nu getroffen en vooral degenen die nooit wat gehad hebben.
De mensen die nu overlijden zijn ook vaak mensen die al wat hadden, maar dit komt ook eraan, deze 30-50 jarigen komen vooral aan de beademing op de ic straks.
Wie plaatste ook alweer dat over die jongen van 16?
Wat zie je hier?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou jouw antwoorden wel eens willen zien bij een rorschachtest
- Een websitequote:
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door drakin op 21-03-2020 19:05:51 ]Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
35. 🚶🏃✈ Catch me if you canquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:26 schreef drakin het volgende:
Weet ik, zag er meteen een paar
1. ☕ 💎💎💎
2. 🔕 🐑 🐑 🐑 Silence of the lambs
3. 👦 👧 🌂 👜 🇬🇧 Mary poppins (pullup 1 punt)
4. 👨💬🐴 The horse whisperer (pullup en ik ook 1 punt)
5. 👮 📮👴📝 Police academy
6. 🍅 🍅 ✳ 🍳
7. 💭📝👘
8. 👨👨 ⛺ 🗻
9. 👮 🚘 👵 🌼
10. 🔎🐠 finding nemo
11. 💏 ⭕ ❄
12. 🐦🐦🐦🐦📄
13. 👽☝📞🏠 ET
14. 🔫🔍👨🎩
15. 🌻🌻🌻🌻🌻😎
16. ✳ 👹 😺 🐴
17. 👳 📺 💵 💵
18. 🍔 🍟 👨 🚑
19. 🐭 🚗 rat race
20. 💰 🏃💨
21. 🎓 👄
22. 🎨 💰
23. 🎥 🏃 🌲🌲
24. 🕑 🕒 🕓 🕔
25. 🌴 🐒 👨
26. 👴 💍💍 Lord of the rings
27. 👀 👅 👂 ✋ 👃 6⃣
28. 🎈🏡 👴 👦 Up
29. 📩 💑 Love Letter
30. 🎶 🇫🇷 😩 😂
31. 👫 🔫 🔫
32. 🐻 ❤ 🍻 » 🚬
33. 🛀🔪 Psycho
34. ⏰📆⏰📆⏰📆⏰📆
35. 🚶🏃✈
36. 😈👗👠 the devil wears prada
37. 👴👵❤
38. 👦 👐 ✂ ✂
39. 🌗 💑 🐺
40. 😄😄😢😢
41. 💍💍💍💍💀 four weddings and a funeral
42. 👻 👻 🔫 @:ghostbuster
43. 🔓👀
44. 🇬🇧👆🌄👇🗻 The englishmen who went up a hill but came back a mountain
45. 😌 😠 👺
46. 🌊 👈 the wave?
47. 💻 💊 The matrix
48. 💃🐺🐺 dances with wolves
49. ☁☁☁🐵🐵☁☁☁ planet of the apes?
50. 🚲 🚲 ☀
51. 📬 🚪💥 ✊✊
52. 👟👞👡👠👢
53. 🔓🐬
54. 💩💃 dirty dancing
55. 🐦 🔫
56. 🍂🍁🗽
57. 👇👳
58. 🚶☁☁☁
59. 👦 🍞 🍷
60. 👳 🚣 🐅
Of in timequote:
of Back to the futurequote:
Dan gingen die klokken achteruitquote:
De klok gaat vooruit. Timeline is wel een goede film.quote:
Ja die zag ik nog nietquote:
Ik kreeg deze vannmiddag ookquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:26 schreef drakin het volgende:
Weet ik, zag er meteen een paar
1. ☕ 💎💎💎
2. 🔕 🐑 🐑 🐑 Silence of the lambs
3. 👦 👧 🌂 👜 🇬🇧 Mary poppins (pullup 1 punt)
4. 👨💬🐴 The horse whisperer (pullup en ik ook 1 punt)
5. 👮 📮👴📝 Police academy
6. 🍅 🍅 ✳ 🍳
7. 💭📝👘
8. 👨👨 ⛺ 🗻
9. 👮 🚘 👵 🌼
10. 🔎🐠 finding nemo
11. 💏 ⭕ ❄
12. 🐦🐦🐦🐦📄
13. 👽☝📞🏠 ET
14. 🔫🔍👨🎩
15. 🌻🌻🌻🌻🌻😎
16. ✳ 👹 😺 🐴
17. 👳 📺 💵 💵
18. 🍔 🍟 👨 🚑
19. 🐭 🚗 rat race
20. 💰 🏃💨
21. 🎓 👄
22. 🎨 💰
23. 🎥 🏃 🌲🌲
24. 🕑 🕒 🕓 🕔
25. 🌴 🐒 👨
26. 👴 💍💍 Lord of the rings
27. 👀 👅 👂 ✋ 👃 6⃣
28. 🎈🏡 👴 👦 Up
29. 📩 💑 Love Letter
30. 🎶 🇫🇷 😩 😂
31. 👫 🔫 🔫
32. 🐻 ❤ 🍻 » 🚬
33. 🛀🔪 Psycho
34. ⏰📆⏰📆⏰📆⏰📆
35. 🚶🏃✈
36. 😈👗👠 the devil wears prada
37. 👴👵❤
38. 👦 👐 ✂ ✂
39. 🌗 💑 🐺
40. 😄😄😢😢
41. 💍💍💍💍💀 four weddings and a funeral
42. 👻 👻 🔫 @:ghostbuster
43. 🔓👀
44. 🇬🇧👆🌄👇🗻 The englishmen who went up a hill but came back a mountain
45. 😌 😠 👺
46. 🌊 👈 the wave?
47. 💻 💊 The matrix
48. 💃🐺🐺 dances with wolves
49. ☁☁☁🐵🐵☁☁☁ planet of the apes?
50. 🚲 🚲 ☀
51. 📬 🚪💥 ✊✊
52. 👟👞👡👠👢
53. 🔓🐬
54. 💩💃 dirty dancing
55. 🐦 🔫
56. 🍂🍁🗽
57. 👇👳
58. 🚶☁☁☁
59. 👦 🍞 🍷
60. 👳 🚣 🐅
Ohw is dat het Vrijheidsbeeld? Ik zag er een wc in.quote:
Je mag niet op haar hoofd poepenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw is dat het Vrijheidsbeeld? Ik zag er een wc in.
Oh mijn favo film.quote:
Was dat niet die gast met een gebarentolk ernaast?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:52 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik houd de stand wel ff bij.
[ afbeelding ]
Finse minister die wat berekeningen uitlegt.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Was dat niet die gast met een gebarentolk ernaast?
Die OP van Sasquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 januari 2016 18:56 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit nou weer?![]()
Gewoon, een bak en kook rubriek, je bent toch niet blind?![]()
Ja, maar ouwe, daar hebben we CUL voor hè.![]()
Zeg snotjong, dat weten we hier ook wel en dit is net even anders.![]()
Oh ja joh, vertel...![]()
Nou, omdat we geen reet meer onthouden, gaan we hier zelf tips en recepten uitwisselen zodat het allemaal makkelijk terug te vinden is. Al die apparaten van tegenwoordig met moeilijke aan / uit knoppen schiet ook al niet op.![]()
Pfff, nou succes ermee ouwe.![]()
Ja bedankt en nou opbokken want we raken ook steeds sneller geirriteerd!![]()
De bedoeling is dus, dat er tips en recepten gepost worden, die makkelijk, snel én lekker zijn.
Mag ook gezond zijn, maar hoeft zéker niet, want we zijn toch al oud.
We hebben wel iets anders te doen dan urenlang in de keuken staan om dingen te maken die anderen dan weer binnen 5 minuten naar binnen schoffelen. Of die kruiswoordpuzzels niet af moeten, of de geraniums zichzelf water geven, nee toch.![]()
Maar goed. Neem bijvoorbeeld de tostie met zonder gat van chufi, of de smoothies van FANN, daar willen we de werkwijze van zien. Of dingen waarvan je denkt, dat is verdomde handig, dat ga ik voortaan ook zo doen.
Zoals 'banketbakkersroom'. Hoop gedoe terwijl het heel simpel kan en net zo lekker en minder vet is:
35 gr custard
35 gr suiker
400 ml melk
Flikker alles in een pan, 1 x flink roeren zodat je geen klonten krijgt en dan af en toe roeren tot het aan de kook is. Dan nog een minuut door laten pruttelen en blijven roeren, anders zal het zeker aanbranden. Dan mieter je de hele prut in een bak koud water en blijft roeren tot de zooi lauw is.
Klaar.![]()
Kom dan met die tips!
.quote:Maar goed. Neem bijvoorbeeld de tostie met zonder gat van chufi, of de smoothies van FANN, daar willen we de werkwijze van zien. Of dingen waarvan je denkt, dat is verdomde handig, dat ga ik voortaan ook zo doen
Ziet eruit als creatief boekhoudenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:55 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Finse minister die wat berekeningen uitlegt.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:56 schreef drakin het volgende:
Zo aangepast, zoveel mogelijk antwoorden onder de spoiler
Mag ie even in de op. Ik scrol me de teringquote:
coronaquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Mag ie even in de op. Ik scrol me de tering
Ik zit niet voor jan doedel thuisquote:
@drakin als je de nieuwste versie ff post dan zet ik hem in de OPquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Mag ie even in de op. Ik scrol me de tering
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
@:drakin als je de nieuwste versie ff post dan zet ik hem in de OP
Vind chufi dat leuk?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
credits voor de OP naar Luckyquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Die OP van Sas![]()
40+ / Koken & bakken voor oude zakken
[..]![]()
[..]
.
Die kan de pleuris krijgenquote:
Hoeveel last heeft chufi ervan als hij in de OP gaat?quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door drakin op 21-03-2020 19:11:49 ]Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Oh... ook goed.. maar ik wilde je net apenstaarten voor dezequote:
Ouwe zeikerdquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:06 schreef chufi het volgende:
post maar snel vol en maak een nieuw topic
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:05 schreef drakin het volgende:
1. ☕ 💎💎💎
2. 🔕 🐑 🐑 🐑
3. 👦 👧 🌂 👜 🇬🇧
4. 👨💬🐴
5. 👮 📮👴📝
6. 🍅 🍅 ✳ 🍳
7. 💭📝👘
8. 👨👨 ⛺ 🗻
9. 👮 🚘 👵 🌼
10. 🔎🐠
11. 💏 ⭕ ❄
12. 🐦🐦🐦🐦📄
13. 👽☝📞🏠
14. 🔫🔍👨🎩
15. 🌻🌻🌻🌻🌻😎
16. ✳ 👹 😺 🐴
17. 👳 📺 💵 💵
18. 🍔 🍟 👨 🚑
19. 🐭 🚗
20. 💰 🏃💨
21. 🎓 👄
22. 🎨 💰
23. 🎥 🏃 🌲🌲
24. 🕑 🕒 🕓 🕔
25. 🌴 🐒 👨
26. 👴 💍💍
27. 👀 👅 👂 ✋ 👃 6⃣
28. 🎈🏡 👴 👦
29. 📩 💑
30. 🎶 🇫🇷 😩 😂
31. 👫 🔫 🔫
32. 🐻 ❤ 🍻 » 🚬
33. 🛀🔪
34. ⏰📆⏰📆⏰📆⏰📆
35. 🚶🏃✈
36. 😈👗👠
37. 👴👵❤
38. 👦 👐 ✂ ✂
39. 🌗 💑 🐺
40. 😄😄😢😢
41. 💍💍💍💍💀
42. 👻 👻 🔫
43. 🔓👀
44. 🇬🇧👆🌄👇🗻
45. 😌 😠 👺
46. 🌊 👈
47. 💻 💊
48. 💃🐺🐺
49. ☁☁☁🐵🐵☁☁☁
50. 🚲 🚲 ☀
51. 📬 🚪💥 ✊✊
52. 👟👞👡👠👢
53. 🔓🐬
54. 💩💃
55. 🐦 🔫
56. 🍂🍁🗽
57. 👇👳
58. 🚶☁☁☁
59. 👦 🍞 🍷
60. 👳 🚣 🐅Waarom niet erachter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Nog snel 1 aanpassing gedaan 1 is toch breakfast at Tiffany'squote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spoiler is voor degenen die nog willen raden, en 60 spoilers?quote:
Nou uhhquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Spoiler is voor degenen die nog willen raden, en 60 spoilers?
Maar wat al geraden is hoeft toch niet nog eens geraden te worden.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Spoiler is voor degenen die nog willen raden, en 60 spoilers?
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:05 schreef drakin het volgende:
1. ☕ 💎💎💎
2. 🔕 🐑 🐑 🐑
3. 👦 👧 🌂 👜 🇬🇧
4. 👨💬🐴
5. 👮 📮👴📝
6. 🍅 🍅 ✳ 🍳
7. 💭📝👘
8. 👨👨 ⛺ 🗻
9. 👮 🚘 👵 🌼
10. 🔎🐠
11. 💏 ⭕ ❄
12. 🐦🐦🐦🐦📄
13. 👽☝📞🏠
14. 🔫🔍👨🎩
15. 🌻🌻🌻🌻🌻😎
16. ✳ 👹 😺 🐴
17. 👳 📺 💵 💵
18. 🍔 🍟 👨 🚑
19. 🐭 🚗
20. 💰 🏃💨
21. 🎓 👄
22. 🎨 💰
23. 🎥 🏃 🌲🌲
24. 🕑 🕒 🕓 🕔
25. 🌴 🐒 👨
26. 👴 💍💍
27. 👀 👅 👂 ✋ 👃 6⃣
28. 🎈🏡 👴 👦
29. 📩 💑
30. 🎶 🇫🇷 😩 😂
31. 👫 🔫 🔫
32. 🐻 ❤ 🍻 » 🚬
33. 🛀🔪
34. ⏰📆⏰📆⏰📆⏰📆
35. 🚶🏃✈
36. 😈👗👠
37. 👴👵❤
38. 👦 👐 ✂ ✂
39. 🌗 💑 🐺
40. 😄😄😢😢
41. 💍💍💍💍💀
42. 👻 👻 🔫
43. 🔓👀
44. 🇬🇧👆🌄👇🗻
45. 😌 😠 👺
46. 🌊 👈
47. 💻 💊
48. 💃🐺🐺
49. ☁☁☁🐵🐵☁☁☁
50. 🚲 🚲 ☀
51. 📬 🚪💥 ✊✊
52. 👟👞👡👠👢
53. 🔓🐬
54. 💩💃
55. 🐦 🔫
56. 🍂🍁🗽
57. 👇👳
58. 🚶☁☁☁
59. 👦 🍞 🍷
60. 👳 🚣 🐅SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie heeft de antwoorden?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wat al geraden is hoeft toch niet nog eens geraden te worden.
Leuker om zelf te raden en als je het niet weet dan pas in de spoiler te kijkenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wat al geraden is hoeft toch niet nog eens geraden te worden.
Vast welquote:
Te veel gedoequote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Leuker om zelf te raden en als je het niet weet dan pas in de spoiler te kijken
Als alles geraden is is het toch klaar.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Leuker om zelf te raden en als je het niet weet dan pas in de spoiler te kijken
Oeh dat is een goede (ookde film)quote:
Aanrader?quote:
Wel spaans dus daar moet je van houden maar zeker een aanraderquote:
Ohh Donald creepyquote:
nee die moeite hoef ik dus niet te doenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:17 schreef FANN het volgende:
Ik kanook een 40+ Film topic maken hiero...
meestal krijg ik geen reactie's als ik hier die films post, maar misschien is de SC wil je nou
váák juist niet een trailer gaan kijken....
of je moet het gewoon daaro hier kijken... of posten...
F&S / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCLV
hoef ik die moeite ook niet te doen eigenlijk....
denk het ... Ik doe niet mee want Dees heft lopen kutten n mijn OP zonder overleg en daar ben ik niet blij mee .. Slaat ook nergens op.quote:
We zijn nu even met het raadspelletje bezig.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
nee die moeite hoef ik dus niet te doenik zie het al.....
Paar minuten, geef mensen kans te reageren.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
nee die moeite hoef ik dus niet te doenik zie het al.....
Stoute Dees.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:25 schreef chufi het volgende:
WTF is dit !!!!
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:25 schreef chufi het volgende:
WTF is dit !!!!
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Weet je wat, dan posten we deze snel vol en open jij een nieuwe.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
denk het ... Ik doe niet mee want Dees heft lopen kutten n mijn OP zonder overleg en daar ben ik niet blij mee .. Slaat ook nergens op.
Voor.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet je wat, dan posten we deze snel vol en open jij een nieuwe.
Nee dan krijg je eerder een DM .. dat je niet zo nagatief moet doen....quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:27 schreef chufi het volgende:
Ik ga een TR zetten of zou dat geen zin hebben ?
Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee dan krijg je eerder een DM .. dat je niet zo nagatief moet doen....
tenminste.... ikke wel.....
ik ga eten
En dan ken jij 'm weer veranderenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet je wat, dan posten we deze snel vol en open jij een nieuwe.
Jesus Fucking Christ. Zeikstraal.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
denk het ... Ik doe niet mee want Dees heft lopen kutten n mijn OP zonder overleg en daar ben ik niet blij mee .. Slaat ook nergens op.
Ja belachelijk want niemand checkt de OP elke keer , maar ik kan dus niets en ik heb aagegeven dat ik niet OK ermee was ..quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee dan krijg je eerder een DM .. dat je niet zo nagatief moet doen....
tenminste.... ikke wel.....
ik ga eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |