nee die moeite hoef ik dus niet te doenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:17 schreef FANN het volgende:
Ik kanook een 40+ Film topic maken hiero...
meestal krijg ik geen reactie's als ik hier die films post, maar misschien is de SC wil je nou
váák juist niet een trailer gaan kijken....
of je moet het gewoon daaro hier kijken... of posten...
F&S / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCLV
hoef ik die moeite ook niet te doen eigenlijk....
denk het ... Ik doe niet mee want Dees heft lopen kutten n mijn OP zonder overleg en daar ben ik niet blij mee .. Slaat ook nergens op.quote:
We zijn nu even met het raadspelletje bezig.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
nee die moeite hoef ik dus niet te doenik zie het al.....
Paar minuten, geef mensen kans te reageren.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
nee die moeite hoef ik dus niet te doenik zie het al.....
Stoute Dees.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:25 schreef chufi het volgende:
WTF is dit !!!!
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:25 schreef chufi het volgende:
WTF is dit !!!!
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Weet je wat, dan posten we deze snel vol en open jij een nieuwe.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
denk het ... Ik doe niet mee want Dees heft lopen kutten n mijn OP zonder overleg en daar ben ik niet blij mee .. Slaat ook nergens op.
Voor.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet je wat, dan posten we deze snel vol en open jij een nieuwe.
Nee dan krijg je eerder een DM .. dat je niet zo nagatief moet doen....quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:27 schreef chufi het volgende:
Ik ga een TR zetten of zou dat geen zin hebben ?
Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee dan krijg je eerder een DM .. dat je niet zo nagatief moet doen....
tenminste.... ikke wel.....
ik ga eten
En dan ken jij 'm weer veranderenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet je wat, dan posten we deze snel vol en open jij een nieuwe.
Jesus Fucking Christ. Zeikstraal.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
denk het ... Ik doe niet mee want Dees heft lopen kutten n mijn OP zonder overleg en daar ben ik niet blij mee .. Slaat ook nergens op.
Ja belachelijk want niemand checkt de OP elke keer , maar ik kan dus niets en ik heb aagegeven dat ik niet OK ermee was ..quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee dan krijg je eerder een DM .. dat je niet zo nagatief moet doen....
tenminste.... ikke wel.....
ik ga eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |