Yummiequote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik heb wel je recept gevonden![]()
40+ / [LDS] Koken & bakken voor oude zakken, #deel 3
Men kope een pak rijst. Ohw wacht...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:33 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik lees niet alles. Maar de basics?
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Men kope een pak rijst. Ohw wacht...
Volgende week. M'n voorraad is nu nog wat .. uh .. volquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik heb wel je recept gevonden![]()
40+ / [LDS] Koken & bakken voor oude zakken, #deel 3
vlees/kip/konijn of wat aanbraden, groenten er bij, dan tomatenpuree toevoegen en mengen met rode paprikapoeder, water/bouillon er bij en een tijdje in laten koken, dan de paella-rijst toevoegen en de saffraan.. over de pan verdelen en koken tot het gaar is .. garnale en zo kunnen eventueel tegen het eind toegevoegd worden ..quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:33 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik lees niet alles. Maar de basics?
Bij mij ook niet net zoals alle pastaproducten.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:37 schreef pullup het volgende:
[..]Er stond bij mijn appie nog steeds geen rijst inderdaad vanochtend
twitter:luckyma_man twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 13:24:44Even in these times of self isolation, there’s always that one neighbour. #StayAtHome https://t.co/jPmrZipsyC reageer retweet
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:37 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Volgende week. M'n voorraad is nu nog wat .. uh .. vol![]()
Thx
Je vroeg eromquote:
Allemaal lekker klikken mensenquote:
Dat is niet die van jouquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:40 schreef pullup het volgende:
twitter:luckyma_man twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 13:24:44Even in these times of self isolation, there’s always that one neighbour. #StayAtHome https://t.co/jPmrZipsyC reageer retweet
![]()
Ik spring liever voor de trein.quote:
Tis net fokquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:40 schreef pullup het volgende:
![]()
Je kan echt alle gedachten van die katten lezenquote:
Ja, wel in 4 delen.quote:
Wie is wiequote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Je kan echt alle gedachten van die katten lezen
Die boven/midden is GB natuurlijkquote:
Wie heeft er dan net een portie van gegeten ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie heeft er dan net een portie van gegeten ?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ow.. en vanaaf spareribs aan de deur; omdat t (nog ) kan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |