En als je het niet aan voelt komenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee gats, als ik er zo 1 voel aankomen dan ga ik veilig naar de plee.
Was je aan het hunten?quote:
We gaan bij Chufi etenquote:
Dacht laat ik eens wat nieuws gaan proberenquote:
Het is van alle leeftijdenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo oud ben ik nog niet gelukkig, of nog geen last van iig.
Ja die moet minimaal 1.50 m zijn tegenwoordigquote:
Ze zegt happen is goed?quote:
Sorry, volgende keer maar weerquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Dacht laat ik eens wat nieuws gaan proberen
Bijspringen is goedquote:
Als de crisis over is dan maar een keerquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die moet minimaal 1.50 m zijn tegenwoordig
Gezelliequote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Als de crisis over is dan maar een keer
Dan spreekt ze een ander dialectquote:
Ik ga wel op de bankquote:
Of jij bent gewoon doofquote:
Snorkel op en die paella gewoon door het pijpje frottenquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Snorkel op en die paella gewoon door het pijpje frotten
Uiteraard, altijd!quote:
Nee, ik heb het wel ooit geleerd uit interessequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Zo koud als vanochtend was het nog niet neequote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Snorkel op en die paella gewoon door het pijpje frotten
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo koud als vanochtend was het nog niet nee
Ik vind het mooi, die gezichtsuitdrukkingen!quote:
Ik ben een fijnproever, eet nooit zoveelquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:30 schreef chufi het volgende:
Moet ik 2 pannen maken .. anders is het nooit genoeg.. Heb alleen niet zo'n groot fornuis dat er 2 van die grote pannen op passen ,,,
Afgelast kan ik er uithalenquote:
Hai. Ik lees 20.000 recepten over paella online. Dit ziet er lekker uit; en je bent (deels) Spanjool. Kun je recept delen hiero?quote:
ja alsof ze met de finish vlag zwaaitquote:
Heb ik al eens gedaan in een ander topic hier in 40+ maar tis elke keer weer anders ...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:31 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hai. Ik lees 20.000 recepten over paella online. Dit ziet er lekker uit; en je bent (deels) Spanjool. Kun je recept delen hiero?
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:30 schreef chufi het volgende:
Moet ik 2 pannen maken .. anders is het nooit genoeg.. Heb alleen niet zo'n groot fornuis dat er 2 van die grote pannen op passen ,,,
Er is niets Spaans aan chufiquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:31 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hai. Ik lees 20.000 recepten over paella online. Dit ziet er lekker uit; en je bent (deels) Spanjool. Kun je recept delen hiero?
Ik lees niet alles. Maar de basics?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik al eens gedaan in een ander topic hier in 40+ maar tis elke keer weer anders ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |