Die App? maar dan moet je toch met je face in beeld?quote:
Dat zou ik knap vinden.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat die geen niesbui krijgen.
Men moet wat in barre tijden!quote:
Yep! Zie ik toch mijn kinderen nog.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die App? maar dan moet je toch met je face in beeld?
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zou ik knap vinden.insert ranzige opmerking.
Dan moet je het wel erg leuk vindenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:01 schreef Sodeknetters het volgende:
Ben ik verdomme een jaar penningmeester af, zit ik vanmorgen weer de boekhouding bij te werken.
Heerlijk, cijfertjes kloppend makenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nou, nee.
Mijn opvolger heeft er zo’n zooitje van gemaakt dat ik nu de boel vlot mag trekken.
Van de klappertjespistool vereniging?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nou, nee.
Mijn opvolger heeft er zo’n zooitje van gemaakt dat ik nu de boel vlot mag trekken.
Dat is nou net het enige kaliber dat we niet hebben.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Van de klappertjespistool vereniging?
Stiekem vind ik het ook wel leuk hoor. Inderdaad er in duiken en een mooi jaarverslag en balans maken. Begrotinkje er achteraan en klaar weer.quote:
Wel leuk, ook sympathiek, al die gratis content die her en der wordt aangeboden.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh je kan de keukenhof virtueel bezoeken
Ja dat is wel fijn van deze tijd, de media mogelijkhedenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wel leuk, ook sympathiek, al die gratis content die her en der wordt aangeboden.
Dan mogen je tieten wel ontsmet worden nuquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tis weer weggezakt.![]()
Ik doe het al jaren braaf in mijn elleboog of in mijn shirt, dan nies ik over mijn tieten.
Zeker, alle keuze is fijn. Boeken, films, serie's docu's , cursussen. In de art community ook allerei challenges. 14 dagen elke dat een ander thema om te schilderen bv. Of online gratis lessen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat is wel fijn van deze tijd, de media mogelijkheden
Gewoon douchen moet wel genoeg zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan mogen je tieten wel ontsmet worden nu
Na elke keer niezen?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gewoon douchen moet wel genoeg zijn.
Water opmaken door er 24-7 onder te blijvenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Word wel een tijdrovende kwestie dan.
Nee, ik nies af en toe, niets bijzonders verder, zit ook geen routine in of zo, gewoon random en soms zitten ze dus dwars en willen ze niet. Heb ook geen corona, zover ik weet dan. Daar nies ik dan weer te weinig voor.quote:
Als je maar niet gaat boerenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, ik nies af en toe, niets bijzonders verder, zit ook geen routine in of zo, gewoon random en soms zitten ze dus dwars en willen ze niet. Heb ook geen corona, zover ik weet dan. Daar nies ik dan weer te weinig voor.
Ah OK, heb ik ook wel eens en dan een paar keer achter elkaar en dan is het weer over ..quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, ik nies af en toe, niets bijzonders verder, zit ook geen routine in of zo, gewoon random en soms zitten ze dus dwars en willen ze niet. Heb ook geen corona, zover ik weet dan. Daar nies ik dan weer te weinig voor.
Ja dat dus.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK, heb ik ook wel eens en dan een paar keer achter elkaar en dan is het weer over ..
Zolang je er maar niet een rol toiletpapier plots bij nodig hebtquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Boeiend of het mag, als ik moet dan moet het.
Goedzoquote:
Ik ga slapenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit had ik nodignu ben ik weer geactiveerd
Trustenquote:
Tis ook wel lekker weer. En dan kan je nu nog andere dingen doen misschien.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit had ik nodignu ben ik weer geactiveerd
Nee gats, als ik er zo 1 voel aankomen dan ga ik veilig naar de plee.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Zolang je er maar niet een rol toiletpapier plots bij nodig hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |