geniet van de dingen die je nog kan doenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik knaag zo'n ding redelijk snel weg! Jij bent uren zoet met een winterpeen!
Gewoon doorgaan dan maar.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is lastig momenteel. 'het komt goed' helpt dan niet echt meer. De TT titel denk ik ook niet.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:31 schreef Recce het volgende:
Man3, nu wordt dat met die winterpeen weer verkeerd opgevat natuurlijk.
Gelukkig heb ik een lekker warme jas. De gevoelstemperatuur is maar een graad of 4.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Winnie had dikke pret! Rollen in het gras.
Ik vond het minder, was te enthousiast, geen sjaal om.
@ieniminimuisquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Het virus is ook weg als we de hele wereld opblazen! Mag dat wel als oplossing?
Dat dezequote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee hoor.![]()
Oeh pi doet het weer geloof ik, kan weer plaatsen iig.
Ja daag zo bedoelde je het ookquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:31 schreef Recce het volgende:
Man3, nu wordt dat met die winterpeen weer verkeerd opgevat natuurlijk.
Shit ja, ok komt ie dan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat dezeer niet tussen staat is zonde te noemen.
Ohw, maar dat kan toch helemaal nog niet? Ik zou hem mijn standaard maken dan denk ik, tot mensen gaan zeiken erover en dan zou ik het weer veranderen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neeheee, als pi naast je UI, jongùh.
Nee, dat kan niet en dat was dan ook precies wat ik bedoelde.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw, maar dat kan toch helemaal nog niet? Ik zou hem mijn standaard maken dan denk ik, tot mensen gaan zeiken erover en dan zou ik het weer veranderen.![]()
![]()
Oh heb jij een vriend?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:37 schreef ChocoFan het volgende:
En met pi bedoel ik een raspberry pi, spelledingetje van mijn vriend.
Ohw.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:37 schreef ChocoFan het volgende:
En met pi bedoel ik een raspberry pi, spelledingetje van mijn vriend.
Niet zo zeurenquote:
Ohw ok.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet en dat was dan ook precies wat ik bedoelde.
Neemt u me vooral niet kwalijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw ok.![]()
![]()
Je hebt me nu wel weer wakker gemaakt omte plaatsen.
Geeft niet hoor, ik vind het juist leuk.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neemt u me vooral niet kwalijk.
Fijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:44 schreef drakin het volgende:
Iemand wil komen winkelen, gaat nu bestellen en dan zet ik het klaar. Zo kan er nog geshopt worden
Ik denk dat het iets met banaan gaat wordenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik nog niet. Niet in wortels of pizza iig.
Dat kan ook.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets met banaan gaat worden
Komop je kan het, niezen kreng!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:47 schreef ChocoFan het volgende:
Gloeiende, voel weer een nies opkomen maar hij zet niet door, zo'n irritant gevoel altijd.![]()
En nee, geen zin om in licht te gaan kijken.
Duikbril op en snorkel als een niesende Choco in de buurt isquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Komop je kan het, niezen kreng!
Niezen komen wel verder dan 1,5 meter trouwens
Tis weer weggezakt.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Komop je kan het, niezen kreng!
Niezen komen wel verder dan 1,5 meter trouwens
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Duikbril op en snorkel als een niesende Choco in de buurt is
Kijk maar uit dat die geen niesbui krijgen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tis weer weggezakt.![]()
Ik doe het al jaren braaf in mijn elleboog of in mijn shirt, dan nies ik over mijn tieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |