Ohw ok.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet en dat was dan ook precies wat ik bedoelde.
Neemt u me vooral niet kwalijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw ok.![]()
![]()
Je hebt me nu wel weer wakker gemaakt omte plaatsen.
Geeft niet hoor, ik vind het juist leuk.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neemt u me vooral niet kwalijk.
Fijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:44 schreef drakin het volgende:
Iemand wil komen winkelen, gaat nu bestellen en dan zet ik het klaar. Zo kan er nog geshopt worden
Ik denk dat het iets met banaan gaat wordenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik nog niet. Niet in wortels of pizza iig.
Dat kan ook.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets met banaan gaat worden
Komop je kan het, niezen kreng!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:47 schreef ChocoFan het volgende:
Gloeiende, voel weer een nies opkomen maar hij zet niet door, zo'n irritant gevoel altijd.![]()
En nee, geen zin om in licht te gaan kijken.
Duikbril op en snorkel als een niesende Choco in de buurt isquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Komop je kan het, niezen kreng!
Niezen komen wel verder dan 1,5 meter trouwens
Tis weer weggezakt.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Komop je kan het, niezen kreng!
Niezen komen wel verder dan 1,5 meter trouwens
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Duikbril op en snorkel als een niesende Choco in de buurt is
Kijk maar uit dat die geen niesbui krijgen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tis weer weggezakt.![]()
Ik doe het al jaren braaf in mijn elleboog of in mijn shirt, dan nies ik over mijn tieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |