Oh mijn favo film.quote:
Was dat niet die gast met een gebarentolk ernaast?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:52 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik houd de stand wel ff bij.
[ afbeelding ]
Finse minister die wat berekeningen uitlegt.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Was dat niet die gast met een gebarentolk ernaast?
Die OP van Sasquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik heb wel je recept gevonden![]()
40+ / [LDS] Koken & bakken voor oude zakken, #deel 3
quote:Op zondag 31 januari 2016 18:56 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit nou weer?![]()
Gewoon, een bak en kook rubriek, je bent toch niet blind?![]()
Ja, maar ouwe, daar hebben we CUL voor hč.![]()
Zeg snotjong, dat weten we hier ook wel en dit is net even anders.![]()
Oh ja joh, vertel...![]()
Nou, omdat we geen reet meer onthouden, gaan we hier zelf tips en recepten uitwisselen zodat het allemaal makkelijk terug te vinden is. Al die apparaten van tegenwoordig met moeilijke aan / uit knoppen schiet ook al niet op.![]()
Pfff, nou succes ermee ouwe.![]()
Ja bedankt en nou opbokken want we raken ook steeds sneller geirriteerd!![]()
De bedoeling is dus, dat er tips en recepten gepost worden, die makkelijk, snel én lekker zijn.
Mag ook gezond zijn, maar hoeft zéker niet, want we zijn toch al oud.
We hebben wel iets anders te doen dan urenlang in de keuken staan om dingen te maken die anderen dan weer binnen 5 minuten naar binnen schoffelen. Of die kruiswoordpuzzels niet af moeten, of de geraniums zichzelf water geven, nee toch.![]()
Maar goed. Neem bijvoorbeeld de tostie met zonder gat van chufi, of de smoothies van FANN, daar willen we de werkwijze van zien. Of dingen waarvan je denkt, dat is verdomde handig, dat ga ik voortaan ook zo doen.
Zoals 'banketbakkersroom'. Hoop gedoe terwijl het heel simpel kan en net zo lekker en minder vet is:
35 gr custard
35 gr suiker
400 ml melk
Flikker alles in een pan, 1 x flink roeren zodat je geen klonten krijgt en dan af en toe roeren tot het aan de kook is. Dan nog een minuut door laten pruttelen en blijven roeren, anders zal het zeker aanbranden. Dan mieter je de hele prut in een bak koud water en blijft roeren tot de zooi lauw is.
Klaar.![]()
Kom dan met die tips!
.quote:Maar goed. Neem bijvoorbeeld de tostie met zonder gat van chufi, of de smoothies van FANN, daar willen we de werkwijze van zien. Of dingen waarvan je denkt, dat is verdomde handig, dat ga ik voortaan ook zo doen
Ziet eruit als creatief boekhoudenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:55 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Finse minister die wat berekeningen uitlegt.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:56 schreef drakin het volgende:
Zo aangepast, zoveel mogelijk antwoorden onder de spoiler
Mag ie even in de op. Ik scrol me de teringquote:
coronaquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Mag ie even in de op. Ik scrol me de tering
Ik zit niet voor jan doedel thuisquote:
@drakin als je de nieuwste versie ff post dan zet ik hem in de OPquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Mag ie even in de op. Ik scrol me de tering
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
@:drakin als je de nieuwste versie ff post dan zet ik hem in de OP
Vind chufi dat leuk?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
credits voor de OP naar Luckyquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Die OP van Sas![]()
40+ / Koken & bakken voor oude zakken
[..]![]()
[..]
.
Die kan de pleuris krijgenquote:
Hoeveel last heeft chufi ervan als hij in de OP gaat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door drakin op 21-03-2020 19:11:49 ]Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Oh... ook goed.. maar ik wilde je net apenstaarten voor dezequote:
Ouwe zeikerdquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:06 schreef chufi het volgende:
post maar snel vol en maak een nieuw topic
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:05 schreef drakin het volgende:
1. ☕ 💎💎💎
2. 🔕 🐑 🐑 🐑
3. 👦 👧 🌂 👜 🇬🇧
4. 👨💬🐴
5. 👮 📮👴📝
6. 🍅 🍅 ✳ 🍳
7. 💭📝👘
8. 👨👨 ⛺ 🗻
9. 👮 🚘 👵 🌼
10. 🔎🐠
11. 💏 ⭕ ❄
12. 🐦🐦🐦🐦📄
13. 👽☝📞🏠
14. 🔫🔍👨🎩
15. 🌻🌻🌻🌻🌻😎
16. ✳ 👹 😺 🐴
17. 👳 📺 💵 💵
18. 🍔 🍟 👨 🚑
19. 🐭 🚗
20. 💰 🏃💨
21. 🎓 👄
22. 🎨 💰
23. 🎥 🏃 🌲🌲
24. 🕑 🕒 🕓 🕔
25. 🌴 🐒 👨
26. 👴 💍💍
27. 👀 👅 👂 ✋ 👃 6⃣
28. 🎈🏡 👴 👦
29. 📩 💑
30. 🎶 🇫🇷 😩 😂
31. 👫 🔫 🔫
32. 🐻 ❤ 🍻 ģ 🚬
33. 🛀🔪
34. ⏰📆⏰📆⏰📆⏰📆
35. 🚶🏃✈
36. 😈👗👠
37. 👴👵❤
38. 👦 👐 ✂ ✂
39. 🌗 💑 🐺
40. 😄😄😢😢
41. 💍💍💍💍💀
42. 👻 👻 🔫
43. 🔓👀
44. 🇬🇧👆🌄👇🗻
45. 😌 😠 👺
46. 🌊 👈
47. 💻 💊
48. 💃🐺🐺
49. ☁☁☁🐵🐵☁☁☁
50. 🚲 🚲 ☀
51. 📬 🚪💥 ✊✊
52. 👟👞👡👠👢
53. 🔓🐬
54. 💩💃
55. 🐦 🔫
56. 🍂🍁🗽
57. 👇👳
58. 🚶☁☁☁
59. 👦 🍞 🍷
60. 👳 🚣 🐅Waarom niet erachter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Nog snel 1 aanpassing gedaan 1 is toch breakfast at Tiffany'squote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spoiler is voor degenen die nog willen raden, en 60 spoilers?quote:
Nou uhhquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Spoiler is voor degenen die nog willen raden, en 60 spoilers?
Maar wat al geraden is hoeft toch niet nog eens geraden te worden.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Spoiler is voor degenen die nog willen raden, en 60 spoilers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |