Dat is mooi!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn uitzicht vanuit de woonkamer![]()
[ afbeelding ]
Lekker positief weerquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Tof, net of de hele boom vol met processierupsen zit
Komt ook wel door het nieuws dat mensen tussen de 60 en 80 zijn. Ze snappen niet dat dit serieuse shit is en verspreidenquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Tof, net of de hele boom vol met processierupsen zit
Beetje beelden van vorig jaar plaatsen, want in februari was de party nog niet geweestquote:
Sorryquote:
Ja ik zie het...maakt voor het feesten van D verder weinig uitquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje beelden van vorig jaar plaatsen, want in februari was de party nog niet geweest
Daarom een online dansquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja ik zie het...maakt voor het feesten van D verder weinig uit
Da's SBE, met zijn kanarie op z'n hoofdquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom een online dans [ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's SBE, met zijn kanarie op z'n kop.
Het meest en hardst worden de mensen tussen de 30 en 50 nu getroffen en vooral degenen die nooit wat gehad hebben.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Komt ook wel door het nieuws dat mensen tussen de 60 en 80 zijn. Ze snappen niet dat dit serieuse shit is en verspreiden
Ik zou jouw antwoorden wel eens willen zien bij een rorschachtestquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:54 schreef pullup het volgende:
[..]
SorryEerste associatie, weet ook niet waarom
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's SBE, met zijn kanarie op z'n hoofd
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou jouw antwoorden wel eens willen zien bij een rorschachtest
Die had ik gepost. Die jongen lag op het IC in slechte toestand. Had zijn moeder gepost op FBquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Het meest en hardst worden de mensen tussen de 30 en 50 nu getroffen en vooral degenen die nooit wat gehad hebben.
De mensen die nu overlijden zijn ook vaak mensen die al wat hadden, maar dit komt ook eraan, deze 30-50 jarigen komen vooral aan de beademing op de ic straks.
Wie plaatste ook alweer dat over die jongen van 16?
Wat zie je hier?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou jouw antwoorden wel eens willen zien bij een rorschachtest
- Een websitequote:
quote:
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door drakin op 21-03-2020 19:05:51 ]Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |