Is ook maar 120 km bij jou vandaanquote:Op zondag 22 maart 2020 10:41 schreef chufi het volgende:
[..]
gevonden https://goo.gl/maps/now4MKpsXj8LNPMz7
Ik zat het net te lezen. Gelukkig weinig gewonden.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep mijn stoel heeft betje gewackelt en de kast heeft zich bewegt
dat gevaarlijke is, dat is niet weit van krsko weg,weet je wat in krsko is??
Maar een koude, harde wind en dat is jammer.quote:Op zondag 22 maart 2020 08:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Er staat hier een lekker zonnetje maar het is doodstil op straat.
Ik ging net even mijn balkon op om te voelen, ik was snel weer binnen.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar een koude, harde wind en dat is jammer.
Ik wou hier de boel even lekker open zetten maar het is mij te koud.quote:
Oh, dat was hetquote:Op zondag 22 maart 2020 11:30 schreef mazaru het volgende:
Gloeiende gloeiende... schrik me het halliebabbie van die noodwaarschuwing
Geloof jij het? Mensen blijven gewoon lekker naar buiten gaan. Ik zit al drie dagen met mijn zuigvlak binnen omdat het snot uit mijn oren liep. Eigenlijk had ik gewoon midden in zo'n groep dagjesmensen moeten gaan staan.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:34 schreef Deisyy het volgende:
Goed idee dat alert, blijven die maffe dagjesmensen misschien eens thuis.
Hij is nog te soft ‘bent u ziek of verkouden, blijf dan thuis’.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:34 schreef Deisyy het volgende:
Goed idee dat alert, blijven die maffe dagjesmensen misschien eens thuis.
Even iedereen naar huis niezenquote:Op zondag 22 maart 2020 11:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geloof jij het? Mensen blijven gewoon lekker naar buiten gaan. Ik zit al drie dagen met mijn zuigvlak binnen omdat het snot uit mijn oren liep. Eigenlijk had ik gewoon midden in zo'n groep dagjesmensen moeten gaan staan.
Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 22 maart 2020 11:30 schreef mazaru het volgende:
Gloeiende gloeiende... schrik me het halliebabbie van die noodwaarschuwing
"bent u ziek of verkouden, blijf dan thuis" had er inderdaad helemaal niet bij moeten staan.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is nog te soft ‘bent u ziek of verkouden, blijf dan thuis’.
oorsnotquote:Op zondag 22 maart 2020 11:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geloof jij het? Mensen blijven gewoon lekker naar buiten gaan. Ik zit al drie dagen met mijn zuigvlak binnen omdat het snot uit mijn oren liep. Eigenlijk had ik gewoon midden in zo'n groep dagjesmensen moeten gaan staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |