Het is wel fijn om dingen te delen.quote:Op zondag 22 maart 2020 00:13 schreef Petzi het volgende:
Soms doe je gewoon waar je zin in hebt. En dan ineens besef je hoe belangrijk het is iets te delen. Vooral in deze tijd. Dat bedoel ik eigenlijk.
Heb je er nog een gemaakt?quote:
quote:
50% kansquote:
25 eigenlijk want hij is vaak op de ene of andere zijkantquote:
In dat geval 12,5 want ze kan ook nog een selfie makenquote:
Ja heb er patent opquote:Op zondag 22 maart 2020 00:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
25 eigenlijk want hij is vaak op de ene of andere zijkant
Het is een heel oud poppenhuis, heb het zelf geschilderd en verlichting etc aangelegd want het had nietsquote:
OK ja je zei al zoiets .. das dan wel weer knapquote:Op zondag 22 maart 2020 00:42 schreef Petzi het volgende:
[..]
Het is een heel oud poppenhuis, heb het zelf geschilderd en verlichting etc aangelegd want het had niets
Er valt altijd wel iets om op aan te merken. Als je er zelf maar tevreden mee bent.quote:Op zondag 22 maart 2020 00:42 schreef Petzi het volgende:
[..]
Het is een heel oud poppenhuis, heb het zelf geschilderd en verlichting etc aangelegd want het had niets
Ben er helemaal verliefd op hoor. Veel werk ingestoken. Je herkent het misschien dat het af en toe tegen zit, het gepriegel. En dat soms iets kapot gaat omdat het zo klein is en je baalt als een stekker. Dat een bestelling niet klopt etc...quote:Op zondag 22 maart 2020 00:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er valt altijd wel iets om op aan te merken. Als je er zelf maar tevreden mee bent.
Heb je een winterslaap gehouden?quote:Op zondag 22 maart 2020 00:45 schreef Petzi het volgende:
Leuk om te doen. Wat is jouw hobby trouwens?
Fokken en paella meets ...quote:Op zondag 22 maart 2020 00:45 schreef Petzi het volgende:
Leuk om te doen. Wat is jouw hobby trouwens?
Was een vraag voor Chuffquote:Op zondag 22 maart 2020 00:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je een winterslaap gehouden?
Maar vraagje aan jouquote:Op zondag 22 maart 2020 00:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je een winterslaap gehouden?
Nee, ik voel mij niet belangrijk meer.quote:
Wat een onzin, hoe kom je daar nou weer op?quote:Op zondag 22 maart 2020 00:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, ik voel mij niet belangrijk meer.
SBE serieus nemen.quote:Op zondag 22 maart 2020 00:56 schreef Petzi het volgende:
[..]
Wat een onzin, hoe kom je daar nou weer op?
Dat zou ik zeker niet doen, bij poppenhuizen maken zie ik dat er veel met een lijmpistool wordt gewerkt.quote:Op zondag 22 maart 2020 00:55 schreef Petzi het volgende:
Lijm jij alles? Ik doe alles met dubbelzijdige plaktape. Ultrasterk zou het moeten zijn, maar vaak lazert iets gewoon weer naar beneden
Soms moet je ook zien wanneer iemand een geintje maakt.quote:Op zondag 22 maart 2020 00:59 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, denk dat je iets verkeerd leest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |