Ik hoop steeds dat het de volgende seizoen beter is....maar dat valt dan weer tegen.quote:Op zondag 22 maart 2020 00:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien is één seizoen met bn-ers leuk maar dan heb je het ook wel weer gehad met al die ego's, en het loopt natuurlijk ook best wel al lang, vaak heb je het dan wel allemaal gezien, maar jij bent een echte die hard.
Vroeger was het ng 1 maand gratis, maar dat had ik binnen een paar dagen al gezien en opgezegd.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn gratis termijn was al voorbij. Maar goed. Zodra ER voorbij is zeg ik wel weer op.
De logica is ver te zoeken .. . Het devies is afstand ..quote:Op zondag 22 maart 2020 00:04 schreef Petzi het volgende:
Door al het gebeuren nu besef ik wel dat ik weer eens aan de man moet, iemand goede tips? Geen datingsite
Totdat je tot het besef komt dat je het niet meer hoeft te zienquote:Op zondag 22 maart 2020 00:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik hoop steeds dat het de volgende seizoen beter is....maar dat valt dan weer tegen.
zeg dat je een biefstuk bent, vindt sjoef leuk!quote:Op zondag 22 maart 2020 00:04 schreef Petzi het volgende:
Door al het gebeuren nu besef ik wel dat ik weer eens aan de man moet, iemand goede tips? Geen datingsite
Fok!quote:Op zondag 22 maart 2020 00:04 schreef Petzi het volgende:
Ik heb ooit een proefabonnement gehad als verjaardagsaanbieding. Ook iets van een maand gratis. Een dag even gekeken maar het was niets. Hele maand verder niets mee gedaan.quote:Op zondag 22 maart 2020 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger was het ng 1 maand gratis, maar dat had ik binnen een paar dagen al gezien en opgezegd.
Het is meer voor de gezelligheid met Fok dat ik kijk. Als ik alleen zou moeten kijken zonder Fok, dan keek ik allang niet meer. Het is heel leuk in de ER topic altijd. Goede sfeer ook. Dus tja. Zo één keertje in de week...ik hou daar wel van.quote:Op zondag 22 maart 2020 00:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Totdat je tot het besef komt dat je het niet meer hoeft te zien
ja jaquote:Op zondag 22 maart 2020 00:07 schreef sacha het volgende:
[..]
zeg dat je een biefstuk bent, vindt sjoef leuk!
quote:Op zondag 22 maart 2020 00:07 schreef sacha het volgende:
[..]
zeg dat je een biefstuk bent, vindt sjoef leuk!
Dat klinkt wel herkenbaar, sommige programma's had ik niet gekeken zonder Fok!quote:Op zondag 22 maart 2020 00:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het is meer voor de gezelligheid met Fok dat ik kijk. Als ik alleen zou moeten kijken zonder Fok, dan keek ik allang niet meer. Het is heel leuk in de ER topic altijd. Goede sfeer ook. Dus tja. Zo één keertje in de week...ik hou daar wel van.
Succes .. minibifstekkies zeker ...quote:Op zondag 22 maart 2020 00:10 schreef Petzi het volgende:
Heb een paar duizend euro uitgegeven aan poppenhuizen en hobby. Enorm leuk, ben er helemaal verliefd op, maar ik besef dat er veel meer is.
Maar dan is het wel lastig om dat voor elkaar te krijgen.quote:Op zondag 22 maart 2020 00:13 schreef Petzi het volgende:
Soms doe je gewoon waar je zin in hebt. En dan ineens besef je hoe belangrijk het is iets te delen. Vooral in deze tijd. Dat bedoel ik eigenlijk.
quote:Op zondag 22 maart 2020 00:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt wel herkenbaar, sommige programma's had ik niet gekeken zonder Fok!
trustenquote:Op zondag 22 maart 2020 00:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ga deze proberen , horizontaal.
Welterusten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |