quote:Op zondag 22 maart 2020 12:32 schreef Treehut362 het volgende:
ja mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poézie
Ja las t vannacht ook. Mooie "dagafsluiter"quote:
Je had ook, zonder dat iemand daar vragen over zou stellen, binnen kunnen blijvenquote:Op zondag 22 maart 2020 12:52 schreef pullup het volgende:
Man3 dat was een pittig rondje fietsen,vooral omdat ik die takkenwind het laatste stuk tegen had
Jaquote:Op zondag 22 maart 2020 12:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
je schrok je schrok
vertel ut maar eerlijk
Het zag er zo mooi uit, niets is minder waarquote:Op zondag 22 maart 2020 12:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je had ook, zonder dat iemand daar vragen over zou stellen, binnen kunnen blijven
quote:Op zondag 22 maart 2020 12:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
je schrok je schrok
vertel ut maar eerlijk
(Zonne)schijn bedriegtquote:Op zondag 22 maart 2020 12:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Het zag er zo mooi uit, niets is minder waar
prikoog ligt languit in de zonquote:
Winnie doet ook altijd haar best, maar alles is te snelquote:Op zondag 22 maart 2020 13:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
prikoog ligt languit in de zon
kapot moei.. heerlijk gerend vanmorgen
dr schoot een paashaas door de wei
sukkel had het veel te laat door
Haas was allang pleitos andere afslag
Achter glas is het gewoon warm.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Het zag er zo mooi uit, niets is minder waar
Ik heb echt bevroren voeten, eerste keer dit jaar.quote:
Korte pootjes?quote:Op zondag 22 maart 2020 13:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Winnie doet ook altijd haar best, maar alles is te snel
De lucht is gewoon hartstikke koud. Ik wou even lekker op het balkon gaan zitten, maar ik was nog niet bij mijn stoel of ik was al weer omgedraaid! KOUD!!!!quote:Op zondag 22 maart 2020 13:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb echt bevroren voeten, eerste keer dit jaar.
En ik ben veelvuldig en uren buiten op de fiets geweest
We gaan een hele hete zomer tegemoetquote:Op zondag 22 maart 2020 13:18 schreef chufi het volgende:
[..]
De zon schijnt krachtiger dan ooit met al die schone hemels
Ja, en niet enorm snel. Konijnen, vogels, eenden. Geen succes. Maar ik ben blij met de sprintjes die ze trekt.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 13:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
De lucht is gewoon hartstikke koud. Ik wou even lekker op het balkon gaan zitten, maar ik was nog niet bij mijn stoel of ik was al weer omgedraaid! KOUD!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |