Wil je eens een foto posten van wat jij maakt?quote:Op zondag 22 maart 2020 01:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms moet je ook zien wanneer iemand een geintje maakt.
Maar wat lazert er dan naar beneden wat je lijmt?quote:Op zondag 22 maart 2020 01:01 schreef Petzi het volgende:
Met een lijmpistool maak ik meubeltjes etc. Maar ik lijm niets tegen de wanden aan
Die stond in de vorige op.quote:Op zondag 22 maart 2020 01:05 schreef Petzi het volgende:
[..]
Wil je eens een foto posten van wat jij maakt?
Nee ik gebruik dubbelzijdig plakband voor schilderijtjes etc.. En dat houdt niet. Nou ja plakband, het is dik bruin dubbelzijdige tape. Het sterkste van het sterkste ahum.quote:Op zondag 22 maart 2020 01:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar wat lazert er dan naar beneden wat je lijmt?
Misschien kunnen jullie een keer samen knutselenquote:Op zondag 22 maart 2020 01:05 schreef Petzi het volgende:
[..]
Wil je eens een foto posten van wat jij maakt?
Als je gaat zeggen dat we kindjes moeten knutselen dan krijg je een dreun.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 01:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je gaat zeggen dat we kindjes moeten knutselen dan krijg je een dreun.
Wow mooi hoor!quote:Op zondag 22 maart 2020 01:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je gaat zeggen dat we kindjes moeten knutselen dan krijg je een dreun.
Hahahah, no kids, neem een spritzquote:Op zondag 22 maart 2020 01:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Kan ook zonder dat er kinderen komen he? en Petz is in de overgang
Je moet toch beginnen met veel kletsen. Elkaar leren kennen. Daar is het nu juist de perfecte tijd voor.quote:Op zondag 22 maart 2020 01:16 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ook dat gezeik nog ja, nee wrong place, wrong time
Vordert dat ook al een beetje met Recce?quote:Op zondag 22 maart 2020 01:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Je moet toch beginnen met veel kletsen. Elkaar leren kennen. Daar is het nu juist de perfecte tijd voor.
Facetime, skype etc.
Uitstekendquote:Op zondag 22 maart 2020 01:19 schreef Petzi het volgende:
[..]
Vordert dat ook al een beetje met Recce?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |