SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* De debatten zijn te volgen op:
- Ziggo kanaal 502
- KPN kanaal 81
- NOS.nl
- https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal
- NPO smart app
Wil je helpen? Kijk eens op:
https://www.extrahandenvoordezorg.nl/
en
https://www.rodekruis.nl/hulp-in-nederland/ready2help/
Richtlijnen in dit topic:
-Probeer niet lollig te doen
-Bij nieuws graag een bron
-Off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-Geen slowchat
-Je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
-Opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.
![]()
Klopt, in de geboorteplaats van rapper Boef.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:53 schreef maily het volgende:
[..]
Google eens op plundering Lidl Frankrijk.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
bijna ontwenningsverschijnselen
in België stellen ze voor om abbo's niet te innen van zaken die opgeschort zijn.
zoals sportscholenEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Is ze na 5 jaar nog niet lek?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:53 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik zorg 24/7 voor mijn vrouw al 5 jaar en we zijn nog steeds bij elkaar en hebben het leuk hahaha![]()
Faal."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dacht even dat er een slotje op was gegooid vanwege het onnodige gekat.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Maar hoezo kan je voor andere mensen bepalen of ze erop geilen, zo’n lockdown? Vind dat echt een hele aparte aanname man. Kan me niet voorstellen dat je zo over anderen nadenkt, tenzij je dus zelf zo denkt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:54 schreef Red_85 het volgende: [..] Dit. Je ziet overigens nu al dat landen die er in zitten het aan het verlengen zijn. En straks wordt het weer verlengt, en verlengt en nog een keer. Macron gaat dit ook doen, tot de gele h(o)estjes over zijn.
![]()
Het bericht dat je wilde plaatsen:Die Britten zijn helemaal van het padje af, gaat een ramp van ongekend formaat worden daar. Gelukkig hebben ze hier al een tijdje een inreisverbod. Helaas mogen die met verblijfsvergunning nog wel en dat zijn er ook duizenden. Ook de mensen die zich hier matig aan de regels houden zijn met name zigeuners en.. jawel, Brittenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:53 schreef bitterbal het volgende: zei het gisteren al maar ben echt benieuwd hoe het Engeland zal vergaan. Zag net ergens filmpje voorbij komen van britten die nog steeds naar amsterdam komen op vakantie en dan verbaast zijn dat alles dicht is
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
In ieder geval de verdachte longziekten testen op corona, misschien dom idee... maar dat wa sons ideequote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Wat hadden we dan moeten doen? Alles afsluiten en dan wanneer het virus volgend jaar langs komt nog een keer en het jaar erop nog een keer en het jaar erop...
Hoe wrang het ook is, mensen moeten dit doormaken zodat er enige groepsweerstand ontstaat. Dit zorgt op korte termijn helaas voor doden, maar doe je het niet zo dan gaat het in de toekomst voor nog veel meer doden zorgen.
en zoals je ziet in de link die ik net poste, ook die van de experts, medisch. Maar er mocht niet getest worden. Dat is crimineel en krankzinnig
Twee mensen hebben dagen in een ziekenhuis gelegen voor er wer getest, en positief
Dat is knullig, dat is nalatig en beschamend. Rutte en het RIVM hebben hier zo hard gefaald dat elke actie erna drie weken achterliep op de realiteit. En nog steeds
Dat is verbijsterend![]()
Boeuf de Bourguignon?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:56 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Klopt, in de geboorteplaats van rapper Boef.![]()
Bijna tienduizend aanmeldingen nieuwe zorgverleners
In nog geen vijf dagen tijd hebben bijna tienduizend mensen met een achtergrond in de zorg zich bij beroepsvereniging NU'91 aangemeld om te ondersteunen bij de coronacrisis. Het is de bedoeling dat deze zorgverleners worden ingezet op plekken waar de nood het hoogst is. "Om ervoor te zorgen dat iedereen op de juiste plek terecht komt, slaat NU’91 de handen ineen met het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS), werkgevers en RegioPlus", zo valt te lezen op de site van de organisatie.![]()
@Confetti je bent er kennelijk nogal op gebrand dat hier een totale lockdown komt, maar zo blij hoef je niet te worden van militairen of agenten bij je voordeur of in de straat.![]()
Brexit was net op tijdquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:57 schreef Pumpalov het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Die Britten zijn helemaal van het padje af, gaat een ramp van ongekend formaat worden daar. Gelukkig hebben ze hier al een tijdje een inreisverbod. Helaas die met verblijfsvergunning nog wel en dat zijn er ook duizenden. Ook de mensen die zich hier matig aan de regels houden zijn met name zigeuners en.. jawel, Britten"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:57 schreef BarryOSeven het volgende:
https://nos.nl/livestream/npo-politiek
Persconferentie om 15 uur.
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
GEWOONBOEFMANquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:56 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Klopt, in de geboorteplaats van rapper Boef.![]()
![]()
twitter:SputnikInt twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 14:55:41UPDATE: Number of #COVID19 cases in #Switzerland rises by almost 1,000 over the past 24 hours
#SputnikUpdates
https://t.co/hKyQNmhsyr reageer retweet![]()
Dezelfde WHO die in januari landen op de vingers tikte die de grenzen met China dichtgooiden?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:54 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ze hadden naar de adviezen van het WHO moeten luisteren....![]()
Leuk, maar ga je niets aan hebben zonder materiaal. Ik lees liever over inbeslagnames van materiaal dat naar het buitenland wordt verkocht.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:57 schreef roos94 het volgende:
Bijna tienduizend aanmeldingen nieuwe zorgverleners
In nog geen vijf dagen tijd hebben bijna tienduizend mensen met een achtergrond in de zorg zich bij beroepsvereniging NU'91 aangemeld om te ondersteunen bij de coronacrisis. Het is de bedoeling dat deze zorgverleners worden ingezet op plekken waar de nood het hoogst is. "Om ervoor te zorgen dat iedereen op de juiste plek terecht komt, slaat NU’91 de handen ineen met het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS), werkgevers en RegioPlus", zo valt te lezen op de site van de organisatie.![]()
Hoe wil je aan zoveel mensen komen? Volgens mij hebben nooit genoeg Politie en leger daar voor.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:58 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
@:confetti je bent er kennelijk nogal op gebrand dat hier een totale lockdown komt, maar zo blij hoef je niet te worden van militairen of agenten bij je voordeur of in de straat.![]()
Niemand wordt daar blij van. Ik snap de opmerkingen hier over een natte broek e.d. ook niet. Kijk eens om je heen in andere landen joh. Het moet er komen, of we het leuk vinden of niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:58 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
@:confetti je bent er kennelijk nogal op gebrand dat hier een totale lockdown komt, maar zo blij hoef je niet te worden van militairen of agenten bij je voordeur of in de straat.![]()
Lekker stockmuziekje nu!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:57 schreef BarryOSeven het volgende:
Persconferentie om 15 uur.![]()
Hier geen relatiestress.
Al 25 jaar bij elkaar.
Al zouden we hier nog een jaar binnen moeten zitten, dat komt wel goed.![]()
Grote tuin, zwembad, komen de zomer wel door. Alcohol zal er altijd zijn. Vlees ook.![]()
No kids.![]()
![]()
ik blijf het toch wel appart vinden dat die pers zo dicht op elkaar mag zittenIk heb het recht om te bepalen!![]()
Niet iedereen heeft een tuin, dus dan is onder toezicht buiten laten spelen met broertje of zusjes of alleen een goede optie. Zie op Insta meerdere ouders die ik ken het zo aanpakken en zie het probleem daarvan niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:40 schreef Sfancta het volgende:
Speeltuin hiet vol met spelende kinderenZou die ouders allemaal een draai om de oren willen geven. Man man man..
![]()
Filmpje uit mei 2019quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:56 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Klopt, in de geboorteplaats van rapper Boef.bron: http://www.leparisien.fr/seine-saint-denis-93/aubervilliers-non-la-video-virale-d-une-bagarre-au-lidl-n-a-rien-a-voir-avec-le-coronavirus-19-03-2020-8283561.phpquote:Aubervilliers: no, the viral video of a Lidl fight has nothing to do with the coronavirus
We see people fighting at the supermarket checkouts. Massively relayed on social networks, this scene was captured in May 2019, and therefore has nothing to do with the confinement linked to the coronavirus.![]()
Hier idem, sinds '93 samenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:00 schreef asco het volgende:
Hier geen relatiestress.
Al 25 jaar bij elkaar.
Grote tuin, zwembad, komen de zomer wel door. Alcohol zal er altijd zijn. Vlees ook.![]()
No kids.we hebben op studentenkamers gebivakkeerd
![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Filmpje uit mei 2019
[..]
bron: http://www.leparisien.fr/seine-saint-denis-93/aubervilliers-non-la-video-virale-d-une-bagarre-au-lidl-n-a-rien-a-voir-avec-le-coronavirus-19-03-2020-8283561.php![]()
![]()
![]()
Zozo wat een geluk!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:00 schreef asco het volgende:
Hier geen relatiestress.
Al 25 jaar bij elkaar.
No kids.![]()
goed gevonden!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Filmpje uit mei 2019
[..]
bron: http://www.leparisien.fr/seine-saint-denis-93/aubervilliers-non-la-video-virale-d-une-bagarre-au-lidl-n-a-rien-a-voir-avec-le-coronavirus-19-03-2020-8283561.phpEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Zal wel een bescheiden clubje zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:00 schreef Schakeltopia het volgende:
ik blijf het toch wel appart vinden dat die pers zo dicht op elkaar mag zitten
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Soort Volkssturm oprichten?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hoe wil je aan zoveel mensen komen? Volgens mij hebben nooit genoeg Politie en leger daar voor.
Whatsapp buurtpreventieleden![]()
![]()
Las juist ergens dat de pers meer afstand ging houden? Maar misschien was dat alleen van de ministersquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:00 schreef Schakeltopia het volgende:
ik blijf het toch wel appart vinden dat die pers zo dicht op elkaar mag zitten![]()
![]()
Het zit hier vol met mensen die alle schijt van Social Media meteen posten, zogenaamde kenners, zogenaamde dingen die gebeurenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Filmpje uit mei 2019
[..]
bron: http://www.leparisien.fr/seine-saint-denis-93/aubervilliers-non-la-video-virale-d-une-bagarre-au-lidl-n-a-rien-a-voir-avec-le-coronavirus-19-03-2020-8283561.php
Mods zouden daar eens wat aan moeten doen![]()
de tandjes, toen was ik nog nieteens in de maakquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:00 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Hier idem, sinds '93 samenwe hebben op studentenkamers gebivakkeerd
![]()
quote:
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
En zo staat iedereen er anders in, maar ik heb de overheid niet zien roepen dat kinderen binnen moeten blijven. Dus dan hoeft Fok!-apocalyps groep dat ook niet als waarheid te verkondigen. Ik weet precies met wie mijn kinderen spelen en we hebben als ouders onderling bepaalde afspraken gemaakt die we aanhouden. Waarbij er dus ook een thuisblijf-protocol is afgesproken bij ziekte. Ik ga er overigens echt niet omheen staan met andere ouders, ik hou gewoon afstandquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:56 schreef Kyran het volgende: [..] Er is wel een verschil tussen even alleen (of op gepaste afstand met een partner) wielrennen of met 4-5 kinderen en 4-5 ouders op een kluitje staan in een speeltuin. Jij zorgt met een rondje wielrennen voor NUL besmettingen. Dat groepje in de speeltuin misschien wel direct of indirect voor tientallen of meer.
![]()
no kids is o.a het geheim van een goede relatiequote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:00 schreef asco het volgende:
Hier geen relatiestress.
Al 25 jaar bij elkaar.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen![]()
Werkt nietquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:57 schreef BarryOSeven het volgende:
Persconferentie om 15 uur.![]()
Haha Whatsappquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Soort Volkssturm oprichten?
Whatsapp buurtpreventieleden![]()
![]()
Okee, thanx.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
https://nos.nl/livestream/npo-politiek perscoI´m back.![]()
De jaren 90 warenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
de tandjes, toen was ik nog nieteens in de maak
echt.. wauw... alleen aids was naar... maar de muur weg.... euforie tot 2001![]()
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:58 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:SputnikInt twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 14:55:41UPDATE: Number of #COVID19 cases in #Switzerland rises by almost 1,000 over the past 24 hours
#SputnikUpdates
https://t.co/hKyQNmhsyr reageer retweet![]()
![]()
Val wel mee... straten zijn gemiddeld ongeveer we uitgestorven, veel winkels zijn zelf(s) gesloten en/of hebben beperkt openstelling en ook de speeltuinen zijn een stuk minder druk. Het heeft tijd nodig om in te dalen en het is juist goed om niet te wachten totdat mensen dat begrijpen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:09 schreef tompsv18 het volgende:
Die maatregelen gaan natuurlijk niets doen. Kijk eens naar supermarkten, winkelstraten. Het lijkt drukker dan ooit.Hoe zie je het dan voor je ? dat we voor elke voordeur een agent of marinierseenheid opstellen ?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:41 schreef Confetti het volgende:
De overheid heeft de plicht om mensen te doordringen van de ernst van de situatie. Als de premier dan zegt dat je alleen bij snotteren niet naar buiten moet, kan je weinig van de bevolking verwachten.
En die mensen die dat moeten doen; zijn niet ziek ,hebben geen familie, gezin of zullen dan niet dienen als (super)verspreider ?
We leven terecht in een land dat veel vrijheid heeft, soms helaas met weinig verantwoording en we kunnen (zoals ik hier zie gebeuren) elkaar er op aanspreken.
Verder als ouders timmer je die dwarstrekkende puber maar z'n kamer in. Nu even geen tijd noch zin om over ouderlijke autoriteit te soebatten. Hier ook, nu even doen wat ik zeg. Later, doe je je best maar en mag je over alles een aanklacht indienen. Gelukkig is die boodschap hier erg helder.Los daarvan hebben ouders richting hun kinderen vooral een eigen verantwoording. En ja zij (ouders incluis) kunnen ziek worden en zijn zullen dan moeten aansluiten in triage. Gemiddeld gesproken, cijfers zijn abstract, lopen ouders en/van/met kinderen minder risico.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:42 schreef -river- het volgende:
Hier ook in het speeltuintje dat grenst aan het gangetje naar mijn achtertuin/poort.
Wat verder weer niets zegt over het eigen lot dat zij daarmee ook anderen opzadelen.
Kortom we moeten balanceren tussen indringen en opleggen.
Dit laatste, huisarrest gaat ook bij mij zeker niet werken. Ik ga geen regel volgen om de regel en daar ben ik dan vast heel eigenwijs in. Ik zoek/heb nu geen contact met anderen en zie er geen probleem in om even op afstand een (fiets)ommetje te maken. Samenzijn mag/kan voor een ander eruit zien als onzinnig maar probeer ook een mogelijk afweging te respecteren.Dat mag zeker, zolang je jouw aanwezigheid maar niet toebrengt aan anderen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:44 schreef Blik het volgende:
Mijn kinderen spelen ook buiten, en dat moet ook gewoon kunnen. De overheid verlangt ook helemaal niet dat we full-time binnen blijven, dus veroordeel dan ook niet de mensen die dat niet doen
Ik ga morgen ook een rondje wielrennen, mag zeker ook niet?
Ook mijn buurman vanochtend aangesproken, was aan het oefenen op het speelrek (stoer rekken, pushen en strekken) ...... begreep niet dat zijn opgerochelde spuug en slijm tot wel 4 dagen kan overleven op het veldje en toestel. Liep erg verdwaasd en beschaamd naar huis."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Daarom moeten wij ook niemand hier persoonlijk aanvallen, helemaal eens.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:02 schreef Blik het volgende:
[..]
En zo staat iedereen er anders in, maar ik heb de overheid niet zien roepen dat kinderen binnen moeten blijven. Dus dan hoeft Fok!-apocalyps groep dat ook niet als waarheid te verkondigen. Ik weet precies met wie mijn kinderen spelen en we hebben als ouders onderling bepaalde afspraken gemaakt die we aanhouden. Waarbij er dus ook een thuisblijf-protocol is afgesproken bij ziekte. Ik ga er overigens echt niet omheen staan met andere ouders, ik hou gewoon afstand
Alleen is het wel zo dat steeds meer onderzoeken beweren dat zelfs zonder symptomen (vooral bij kinderen) er besmetting kan plaatsvinden. Overheid doet daar nu niks mee, dus snap ook dat een groot deel van de bevolking er niks mee doet, want die gaan niet online speuren naar onderzoeken![]()
![]()
Aids was wel echt een dingetje ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:02 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
De jaren 90 waren
echt.. wauw... alleen aids was naar... maar de muur weg.... euforie tot 2001
Kijk uit met de seks want je kunt dood gaan!11!!1
Ja hey, CARE, maar was wel zo natuurlijk.![]()
Heeft iemand van jullie een grafiek van nederland t.o.v. italie ? in dezelfde tijdslimiet? Dus zeg maar wat ons te wachten staat.![]()
Ja nog steeds niet gefixtquote:
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Hij kan beter een bandje telkens afspelen met hetzelfde bericht.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Evenstar
![]()
Rutte zegt nu dus precies wat ik en vele anderen hier zeggen ..... maar als wij het zeggen is het een leugen/paniekzaaien. Nou, bij deze dan. Luister dan naar Rutte.
En Rutte, slappe vaatdoek. Als je ziet dat dit niet werkt dan DWING je het toch verdomme af man.![]()
kom nou eens op met die lockdown !!!!woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen![]()
Als je ervoor en erna een doekje er overheen haalt kan dat toch gewoon? Of heeft hij de memo gemist dat expres met Corona besmet raken in het kader van groepsimmuniteit een verkeerde interpretatie van de woorden van onze premier is?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:04 schreef Vallon het volgende:
Dat mag zeker, zolang je jouw aanwezigheid maar niet toebrengt aan anderen.
Ook mijn buurman vanochtend aangesproken, was aan het oefenen op het speelrek (stoer rekken, pushen en strekken) ...... begreep niet dat zijn opgerochelde spuug en slijm tot wel 4 dagen kan overleven op het veldje en toestel. Liep erg verdwaasd en beschaamd naar huis.![]()
Die zou ik ook wel willen zien. Aantal cases, mensen op IC en dodenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:05 schreef Minimunt het volgende:
Heeft iemand van jullie een grafiek van nederland t.o.v. italie ? in dezelfde tijdslimiet? Dus zeg maar wat ons te wachten staat.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
hij word wel met de dag bozer .... en terecht"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
STOP EENS MET OP DIE TAFEL SLAAN
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
1 dode minder.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:05 schreef Minimunt het volgende:
Heeft iemand van jullie een grafiek van nederland t.o.v. italie ? in dezelfde tijdslimiet? Dus zeg maar wat ons te wachten staat.![]()
![]()
Ja.. er iets van zeggen. Afhankelijk van wat voor lui het zijn kom je er erger vanaf dan Corona krijgen....Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Wat precies?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:05 schreef Kyran het volgende:
Rutte zegt nu dus precies wat ik en vele anderen hier zeggen ..... maar als wij het zeggen is het een leugen/paniekzaaien. Nou, bij deze dan. Luister dan naar Rutte.
En Rutte, slappe vaatdoek. Als je ziet dat dit niet werkt dan DWING je het toch verdomme af man.![]()
Evenstar
![]()
Opzetje naar strengere maatregelen. Over twee dagen zegt hij "heb vaak gewaarschuwd, mensen luisteren niet".quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:07 schreef asco het volgende:
Rutte jongen, dit brengt zo toch niks.
Maar ik snap je wel hoor.![]()
Heey! Ga eens 1.5 meter uit elkaar!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:06 schreef Confetti het volgende:
We moeten mensen 'aanspreken'. Oke Mark
Resultaat:
Word in elkaar geslagen.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:04 schreef michiel_merk het volgende:
Al voorbij gekomen dat de colleges bij Rijks universiteit Tot eind Augustus geschrapt zijn?![]()
Achterlijk
De boel gaat niet op slot.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:08 schreef DebielStudentje het volgende:
Wanneer gaat de boel op slot? Niemand luistert.![]()
Stream liep bij mij vast.
Werd ie echt bozig?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Dit zegt helemaal niets, want je hebt geen cijfers van hoeveel tests er in Nederland zijn gedaan nu en in Italië op dit moment.quote:![]()
Daar is iedereen het al een week lang over eens hoor.quote:Op een paar trolletjes na, maar niemand bestempelt dat als een leugen hoor, wat een gejank weer.
![]()
![]()
Evenstar
![]()
Dat mensen niet luisteren, nog steeds geen afstand houden, boven opelkaar staan en dus voor besmettingen zorgen.quote:![]()
Zo te zien zijn er volgende week weer hamsterweken bij de AH.
Bron: de aanbiedingen van volgende week.leven zoals het leven is![]()
Juist niet, dit zijn de bekende cijfers, afgezet tegen de historische cijfers van Italië en we liggen nog steeds op dat schema.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:07 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Weg met deze post. Dit zijn gewoon een bij elkaar geraakte cijfers.![]()
Dat dacht ik ook meteen ja, dit gaat nog wel gebeurenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Opzetje naar strengere maatregelen. Over twee dagen zegt hij "heb vaak gewaarschuwd, mensen luisteren niet".Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Waarbij wel gezegd moet worden dat Italie pas gedeeltelijk de 8ste in lockdown ging, en volledig op de 10dequote:![]()
Ben wel blij dat hier de hygiene veel beter is en dat we niet zoals in China allemaal op straat kakken, dus kan ons niks gebeuren.
Tenminste volgens een hoop fokkers![]()
We zitten nog exact op hetzelfde traject.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:05 schreef Minimunt het volgende:
Heeft iemand van jullie een grafiek van nederland t.o.v. italie ? in dezelfde tijdslimiet? Dus zeg maar wat ons te wachten staat.
Italië ging echter pas op slot toen er al 463 doden waren. Dus ik verwacht wel dat bij ons eerder effect te zien is van de maatregelen.![]()
https://dtvnieuws.nl/nieu(...)nhoven-volledig-plat
Is Bernhoven door de regio waar je woont 'jouw' ziekenhuis (is bij mij iig zo), heb je iets anders dan corona en moet je opgenomen worden, dan kan je er niet meer bij. Dan kan het zomaar zijn dat je opeens aan de andere kant van het land ligt.![]()
geniaalquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:08 schreef BlauweTijger het volgende:
https://www.gids.tv/video(...)ar-die-tequila-party
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zo kan het ook.
Gelukkig zijn die klotemarmotten wel de ijskast in gegooid voorlopig.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:09 schreef Jason22 het volgende:
Zo te zien zijn er volgende week weer hamsterweken bij de AH.
Bron: de aanbiedingen van volgende week.![]()
Heb je ook de cijfers van hoeveel mensen getest zijn dan ?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Juist niet, dit zijn de bekende cijfers, afgezet tegen de historische cijfers van Italië en we liggen nog steeds op dat schema.![]()
Achterlijke Rutte blijft die paar honderd grenswerkers als excuus gebruiken om grens niet te sluiten.
Mafkees.![]()
Das dus op het equivalent van 84 Nederlandse doden (in verhouding tot de bevolking)quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Waarbij wel gezegd moet worden dat Italie pas gedeeltelijk de 8ste in lockdown ging, en volledig op de 10de![]()
Cancel cultuur is booming dus een post meer of minder kan er ook nog wel bij.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:07 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Weg met deze post. Dit zijn gewoon een bij elkaar geraakte cijfers.![]()
Nou dus helemaal geen nieuwe dingen. Rutte die maar blijft zeggen over afstand houden, hoe vaak ga je dat nog herhalen. Niemand luistert daar naar. Opschalen die maatregelen.![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:10 schreef Confetti het volgende:
Achterlijke Rutte blijft die paar honderd grenswerkers als excuus gebruiken om grens niet te sluiten.
Mafkees.![]()
![]()
Banden lek steken van lui die het wel doen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Maakt niet uit. Andere landen sluiten de grenzen met NL welquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:10 schreef Confetti het volgende:
Mafkees.![]()
Je kunt beter naar het verloop van het aantal doden kijken. Cijfers over besmettingen zeggen door het verschillende testbeleid niet zoveel meer.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:10 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Heb je ook de cijfers van hoeveel mensen getest zijn dan ?![]()
Biznes as joesjuwalUn dann rettet kein Kavallerie,
Het probleem, zoals altijd, is dat een grote groep mensen die nog steeds erop uit gaan, dezelfde mensen zijn die nooit het nieuws kijken.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Banden lek steken van lui die het wel doen.![]()
![]()
Ja ik ook. Had nog een pak en bij Amazon besteld. Kruidvat heeft ook genoeg onlinequote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb er 3 dagen over gedaan om het te kunne kopen
Ben benieuwd naar wanneer we geld kunnen halen![]()
![]()
twitter:joshrogin twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 03:12:56China's coronavirus recovery is 'all fake,' whistleblowers and residents claim https://t.co/ECeuQeqLrY @YahooNews reageer retweet
I´m back.![]()
Rewimo
![]()
Nederduitse/Mevrouw qltel![]()
Ja precies, die kijken echt niet naar deze persconferentiequote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het probleem, zoals altijd, is dat een grote groep mensen die nog steeds erop uit gaan, dezelfde mensen zijn die nooit het nieuws kijken.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
Afgevoerd door de beveiligingquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:11 schreef Collide het volgende:
Rutte gaat dadelijk helemaal doordraaien als de vragen van journalisten komen![]()
![]()
En andere meespelende factoren?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Juist niet, dit zijn de bekende cijfers, afgezet tegen de historische cijfers van Italië en we liggen nog steeds op dat schema.![]()
Meneer is verontwaardigd dat zijn vrijblijvende adviezen niet worden opgevolgd. Totaal wereldvreemd.![]()
Is weer te kort door de bocht, aangezien corona in Italie wel echt gecentreerd was tot noord-italie op dat momentquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:10 schreef riazop het volgende:
[..]
Das dus op het equivalent van 84 Nederlandse doden (in verhouding tot de bevolking)![]()
Trump nadoen. "Jullie zitten veel te dicht bij elkaar, 80% zou weg moeten. Ik vind er toch maar 2 of 3 aardig"quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:11 schreef Collide het volgende:
Rutte gaat dadelijk helemaal doordraaien als de vragen van journalisten komenUn dann rettet kein Kavallerie,
als ze het al doen hebben ze wellicht schijt aan de oproepquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het probleem, zoals altijd, is dat een grote groep mensen die nog steeds erop uit gaan, dezelfde mensen zijn die nooit het nieuws kijken.![]()
Veel tankstations zitten op loopafstand van Nederlandse huizen (Woon zelf nabij de grens). Rutte wilt gewoon centjes.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Goh, dat had ik nu niet verwacht.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:12 schreef Ryan3 het volgende:
twitter:joshrogin twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 03:12:56China's coronavirus recovery is 'all fake,' whistleblowers and residents claim https://t.co/ECeuQeqLrY @:YahooNews reageer retweet
![]()
![]()
Struisvogelgedrag en/of ongeïnteresseerdheid in de wereld. In eerste instantie levert dat lekker weinig stress op.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het probleem, zoals altijd, is dat een grote groep mensen die nog steeds erop uit gaan, dezelfde mensen zijn die nooit het nieuws kijken.
Maar in tweede instantie misschien wel.
Ik ken het, was vroeger ook zo.![]()
Mogen we jou ook een slappe vaatdoek noemen omdat Rutte hetzelfde zegt wat jij zei?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:05 schreef Kyran het volgende:
En Rutte, slappe vaatdoek. Als je ziet dat dit niet werkt dan DWING je het toch verdomme af man.
Of is dit een stap in de goede richting van Rutte?Géén kloon van tvlxd!![]()
Evenstar
![]()
Echt he ...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:12 schreef Confetti het volgende:
Meneer is verontwaardigd dat zijn vrijblijvende adviezen niet worden opgevolgd. Totaal wereldvreemd.![]()
Nee, Rutte, mensen houden zich niet overwegend aan de intstructies.
GODVERDOMME. Zwak het nu niet weer af.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Bernhoven kun je afschrijven, dat is gewoon klaar nu.
Ik had ook al veel eerder verwacht dat veiligheidsregio Brabant strenge maatregelen zou hebben genomen om dit te voorkomen.
Wat is daar mee gebeurd? Want die zijn wel aangekondigd."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Dat noemen we een liberale aanpak, niet vreemd voor een VVD-premierquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:12 schreef Confetti het volgende:
Meneer is verontwaardigd dat zijn vrijblijvende adviezen niet worden opgevolgd. Totaal wereldvreemd.
Maar ik gok dat het dit weekend nog wel klaar is
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik denk dat de mensen die alles aan hun laars lappen toch al niet naar deze persco's kijken.
Maar goed: dus "Foei!" zeggen tegen die mensen.![]()
Hopen dat de mensen die nu over de grens gaan tanken 4000 euro boete krijgenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:12 schreef hollandia02 het volgende:
Veel tankstations zitten op loopafstand van Nederlandse huizen (Woon zelf nabij de grens). Rutte wilt gewoon centjes.![]()
![]()
Evenstar
![]()
Hij is een slappe vaatdoek, omdat hij geen actie onderneemt terwijl hij dus wel een probleem constateert.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:13 schreef Montov het volgende:
[..]
Mogen we jou ook een slappe vaatdoek noemen omdat Rutte hetzelfde zegt wat jij zei?
Of is dit een stap in de goede richting van Rutte?
Als ik dat zou doen mag je mij ook een slappe vaatdoek noemen en meer ....
Als ik op mijn werk een probleem zie en het nnegeer en daardoor zorg dat een patiënt verkeerde dosis krijgt kan ik waarschijnlijk opstappen. Dat is dan één patiënt....![]()
Al helemaal niet op een speciale zender.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:13 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat de mensen die alles aan hun laars lappen toch al niet naar deze persco's kijken.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
RutteGod pakt de rust
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:13 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Hopen dat de mensen die nu over de grens gaan tanken 4000 euro boete krijgen![]()
Als je goedkoop wilt tanken ga dan lekker in België wonen.![]()
en bij ons in brabantquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:12 schreef Blik het volgende:
[..]
Is weer te kort door de bocht, aangezien corona in Italie wel echt gecentreerd was tot noord-italie op dat moment![]()
Maarja nu dus, wij hebben 17 miljoen mensen, hun ca 60 miljoen. x3,5 ongeveer. nu 106 doden x3,5 = 318. nog 50 te gaan ofzo dan. Morgen dus, dit weekendquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:09 schreef Breekfast het volgende:
[..]
We zitten nog exact op hetzelfde traject.
Italië ging echter pas op slot toen er al 463 doden waren. Dus ik verwacht wel dat bij ons eerder effect te zien is van de maatregelen.![]()
dit zijn dus wel verontrustende berichtenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:12 schreef Ryan3 het volgende:
twitter:joshrogin twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 03:12:56China's coronavirus recovery is 'all fake,' whistleblowers and residents claim https://t.co/ECeuQeqLrY @:YahooNews reageer retweet
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
dit komt natuurlijk wel hierdoor bij de verschilende media terecht die ze misschien wel lezen/zien/horenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:13 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat de mensen die alles aan hun laars lappen toch al niet naar deze persco's kijken.
Maar goed: dus "Foei!" zeggen tegen die mensen.![]()
Dit sowieso ook idd, ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:14 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Al helemaal niet op een speciale zender.![]()
hij bouwt het op. Ze weten hoe de mens werktquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hij is een slappe vaatdoek, omdat hij geen actie onderneemt terwijl hij dus wel een probleem constateert.![]()
![]()
Nee, het is een liberaal. Moet dan echt alles voorgekauwd worden voor de bevolking?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hij is een slappe vaatdoek, omdat hij geen actie onderneemt terwijl hij dus wel een probleem constateert.![]()
Eerste liter normale prijs de overige liters 100 euro de liter. Genieten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:13 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Hopen dat de mensen die nu over de grens gaan tanken 4000 euro boete krijgen![]()
De IC capaciteit kan het aan.
Oh oh oh.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
En door mensen als jij gaat die lockdown er ook komen, omdat we ons blijkbaar niet aan de adviezen kunnen houden. Bedankt alvast daarvoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:53 schreef Blik het volgende:
[..]
Dan zet ik ze wel voor een schermpje als ik rust wil en de noodzaak zou zien van binnen blijven. Als de overheid niet oproept tot een lockdown ga ik niet leven alsof ik in een lockdown zit.
Wel zijn alle sociale verplichtingen als borrels, verjaardagen, oppasdagen van opa’s en oma’s etc afgelast. En dat vind ik prima.
Als de overheid tot een lockdown overgaat ben ik de eerste die dat volgt. Maar al dat gedram over dat kinderen niet buiten zouden mogen spelen word ik een beetje moe van
Wat snap jij in hemelsnaam niet aan minimaal 1,5m afstand houden? Hoort buitenspelen daar volgens jou bij?![]()
Goh.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:12 schreef Ryan3 het volgende:
![]()
Ik heb er best moeite mee dat je deze sterke leider zo onderuit moet proberen te halen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hij is een slappe vaatdoek, omdat hij geen actie onderneemt terwijl hij dus wel een probleem constateert.
Als ik op mijn werk een probleem zie en het nnegeer en daardoor zorg dat een patiënt verkeerde dosis krijgt kan ik waarschijnlijk opstappen. Dat is dan één patiënt....Vakman pur sang![]()
Scheelt wel 5 euro per tank.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:13 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Hopen dat de mensen die nu over de grens gaan tanken 4000 euro boete krijgenOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Pas 2 weken oud, daar kunnen we wat mee!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:14 schreef Fukushima het volgende:
[..]
dit zijn dus wel verontrustende berichten![]()
![]()
Testmateriaal is een probleem over de hele wereld.....right, maar wij hebben zo ongeveer wel het ergste achter het net gevist door de afwachtende houding.![]()
Dat gaat intussen al een week of 2 rond, maar intussen opent apple, starbucks , etc wel hun winkels. Ik denk eigenlijk niet dat ze dat zouden doen als het niet veilig was.quote:
Ook worden die ziekenhuizen weer afgebroken en gaan doktoren weer naar hun eigen provincie.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Italie (60m inw) ging eerder op slotquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:14 schreef funnywell het volgende:
[..]
Maarja nu dus, wij hebben 17 miljoen mensen, hun ca 60 miljoen. x3,5 ongeveer. nu 106 doden x3,5 = 318. nog 50 te gaan ofzo dan. Morgen dus, dit weekend
Dat was 1 maart en alleen in Lombardije en de teller stond toen op 34 doden.
Daarna, 9 maart, bij 298 doden, ging heel Italie op slot.![]()
Naja veel mensen vermoeden volgensmij dat de grens 2 km van de bewoonde wereld is met een hek ertussen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:13 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Hopen dat de mensen die nu over de grens gaan tanken 4000 euro boete krijgen
https://www.google.nl/map(...)3D100!7i13312!8i6656
Maar dit is bijvoorbeeld de 'grens' tussen Putte (Brabant) en Putte, Antwerpen.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Waar baseer je dit op?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:15 schreef ToT het volgende:
Testmateriaal is een probleem over de hele wereld.....right, maar wij hebben zo ongeveer wel het ergste achter het net gevist door de afwachtende houding.![]()
Aangesproken worden door Rutte op je gedragDat vinden ze juist geweldig natuurlijk.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Hoe is het met je broekje?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:16 schreef riazop het volgende:
We gaan dus so wie so LATER opslot als Italie.
Dit wordt smullennnnnnnn!!!'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
25% van de besmetten daar komt niet levend van de afdeling.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:13 schreef DustPuppy het volgende:
Bernhoven kun je afschrijven, dat is gewoon klaar nu.
Ik had ook al veel eerder verwacht dat veiligheidsregio Brabant strenge maatregelen zou hebben genomen om dit te voorkomen.
Wat is daar mee gebeurd? Want die zijn wel aangekondigd.
"We zijn vier muren met alleen maar besmette patiënten"
https://www.geenstijl.nl/(...)-besmette-patienten/![]()
Gekke Belgen , die nemen dit griepje serieusquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:16 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Of kost je uiteindelijk 3995 euro extra![]()
Hey Mark, kerel!Un dann rettet kein Kavallerie,
Rutte die denkt dat alle 17.4 miljoen mensen luisteren naar de overheid als er geen controle op is.
Volgens Rutte is criminaliteit een hoax.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Aziatische landen hebben veel testkits opgekocht, maar in diverse andere landen wordt er ook flink getest.quote:
Hier hoor je echt ontzettend vaak dat patiënten afgewimpeld worden wegens beperkte testcapaciteit, en het is een staatsgeheim hoeveel tests er per dag gehouden worden.
Waarom is het geheim? Omdat er echt zo weinig getest wordt?![]()
Wat moet de overheid dan doen....... ?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
Daarom moeten wij ook niemand hier persoonlijk aanvallen, helemaal eens.
Alleen is het wel zo dat steeds meer onderzoeken beweren dat zelfs zonder symptomen (vooral bij kinderen) er besmetting kan plaatsvinden. Overheid doet daar nu niks mee, dus snap ook dat een groot deel van de bevolking er niks mee doet, want die gaan niet online speuren naar onderzoeken
Waarbij ik 100% weet dat zij dat alles en meer vanuit experts wel hebben afgewogen. Probleem is vooral hoe leg je dat de kuddevolk uit dat elke woord alleen maar in extremen kan uitleggen.
Het hele gebeuren is en blijft een kwestie van onzekerheid waarbij we zullen moeten proberen te echter experts te vertrouwen. Niet omdat ze dus gelijk hebben maar omdat alleen zij de kennis, ervaring en inzichten hebben. Je mag best dingen bekritiseren maar dan wel met een onderbouwing doen met vragen zoals "leg uit of desnoods waarom".
Net als jij weet, zijn er voor elk onderzoek, er 10 of meer die dat willen ontkrachten en dat is ook hoe wetenschap hoort te werken. laten we dan niet de pareltjes of keutels gaan gebruiken als leidraad om dit aan te pakken. We hebben organisaties die daar naar vermogen hun best mogelijk aanpak volgen.
Los daarvan kan en moet je zelfs je eigen plan trekken voor het geval dat..... maar niet aan de kant gaan wijzen zoals tal van users zonder enige onderbouwing plegen te doen. Krijg de indruk zelfs dat die opzettelijk bezig zijn voor hun eigen vermaak... beetje schoppen en prikken en dan belletje-trek kijken wat er gebeurd.
Wanneer men dan vindt dat iemand niets bijdraagt, is het beter gewoon niet te reageren dan het persoonlijk te maken."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Na de 30 doden vandaag zie ik het niet gebeuren.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:16 schreef riazop het volgende:
We gaan dus so wie so LATER opslot als Italie.
Dit wordt smullennnnnnnn!!!![]()
Wollah mark, ik respecteer jou maar ik moet die hossel doen toch, jeweet.quote:Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Evenstar
![]()
"op DIT moment hebben we genoeg"
Ja, maar het gaat niet over nu, maar over volgende week en de week er na .....![]()
Is geen massage voor nodig hoor. Voor elk persoon die nu nog lak heeft aan die 2 m afstand is er een persoon die continue roeptoetert dat we te weinig doen en naar een lockdown moeten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:16 schreef bitterbal het volgende:
hij masseert ons langzaam richting een staat waarin we de lockdown makkelijker accepteren![]()
Hoezo negeert Rutte het probleem? Constatering is toch de eerste stap? Er is nooit een laatste stap in deze crisis. Zelfs een lockdown is dat niet; zie Italie waar ook kritiek is op het volgen van de regels.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hij is een slappe vaatdoek, omdat hij geen actie onderneemt terwijl hij dus wel een probleem constateert.
Als ik op mijn werk een probleem zie en het nnegeer en daardoor zorg dat een patiënt verkeerde dosis krijgt kan ik waarschijnlijk opstappen. Dat is dan één patiënt....Géén kloon van tvlxd!![]()
Die indruk heb ik ook wel ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:16 schreef bitterbal het volgende:
hij masseert ons langzaam richting een staat waarin we de lockdown makkelijker accepteren
Eerst absoluut tegen zijn, en stapje voor stapje toch aangeven dat het wel een mogelijkheid is.![]()
Niet weten dat dit onderdeel is van het groepsimmuniteit masterplanquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:17 schreef hollandia02 het volgende:
Rutte die denkt dat alle 17.4 miljoen mensen luisteren naar de overheid als er geen controle op is.
Volgens Rutte is criminaliteit een hoax.
You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Jij denkt dat massage nodig is?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Die indruk heb ik ook wel ja.
Eerst absoluut tegen zijn, en stapje voor stapje toch aangeven dat het wel een mogelijkheid is.![]()
Het zou wel mooi zijn als je een apparaat kunt ontwikkelen wat mensen verplicht moeten dragen waarbij je een stroomstoot krijgt als je dichter dan 1,5 meter bij iemand komt.![]()
![]()
ja ik denk dat de mens nou eenmaal zo is.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Is geen massage voor nodig hoor. Voor elk persoon die nu nog lak heeft aan die 2 m afstand is er een persoon die continue roeptoetert dat we te weinig doen en naar een lockdown moeten.![]()
geen vrouw die aan z'n kop zeurtquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:19 schreef tompsv18 het volgende:
Nooit enige vermoeidheid te zien bij Rutte. Dat is wel echt knap.![]()
Hij heeft hopelijk wel een aangeboren talent voor goed slapen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:19 schreef kwiwi het volgende:
Hij komt altijd nog zo relaxt over vind ik.![]()
Scheelt wel als je geen zeikwijf op de bank hebt zitten natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:19 schreef tompsv18 het volgende:
Nooit enige vermoeidheid te zien bij Rutte. Dat is wel echt knap.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
hoezo?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Na de 30 doden vandaag zie ik het niet gebeuren.![]()
kijk wij vinden ons allemaal wel super bijzonder en uniek en zo maar veel ons gedrag kan je gewoon sturen![]()
Evenstar
![]()
Eens dat er nooit een laatste stap is, maar iedere dag dat je wacht is veel meer dan één simpel dagje.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:18 schreef Montov het volgende:
[..]
Hoezo negeert Rutte het probleem? Constatering is toch de eerste stap? Er is nooit een laatste stap in deze crisis. Zelfs een lockdown is dat niet; zie Italie waar ook kritiek is op het volgen van de regels.
Ook in Italie is er![]()
hij heeft liever een zeiknichtquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Scheelt wel als je geen zeikwijf op de bank hebt zitten natuurlijk.![]()
We hebben vast nog wel wat Erdogan strijders die zich vrijwillig aanmelden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:20 schreef polderturk het volgende:
Hebben we wel genoeg militairen voor een lockdown?![]()
25% gaat naar de IC pipoquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:17 schreef Smack10 het volgende:
[..]
25% van de besmetten daar komt niet levend van de afdeling.
"We zijn vier muren met alleen maar besmette patiënten"
https://www.geenstijl.nl/(...)-besmette-patienten/![]()
Van t weekend weer lekker alle parken vol en dan raar opkijken dat de curve blijft zoals italie."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
De dictatuur word steeds meer merkbaar, je mag nergens meer naar binnen, minister van een partij met 9 zetels, 1.5 meter afstand van elkaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:19 schreef Breekfast het volgende:
Het zou wel mooi zijn als je een apparaat kunt ontwikkelen wat mensen verplicht moeten dragen waarbij je een stroomstoot krijgt als je dichter dan 1,5 meter bij iemand komt.
En 't erge, mensen vinden dat je bloed aan je handen hebt als je er enige vorm van kritiek op hebt.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Hoe is? Ik zeg alleen dat ik denk dat draagvlak er al lang is en in aantallen waarschijnlijk nog wel meer dan mensen die lak hebben aan die 2 m.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik denk dat de mens nou eenmaal zo is.![]()
hmm jaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:15 schreef Klaphark het volgende:
[..]
Pas 2 weken oud, daar kunnen we wat mee!Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Evenstar
![]()
Hij heeft wel al twee keer gezegd dat er meer maatregelen kunnen komen.
Nu zegt hij het eigenlijk weer, dus drie keer al ...![]()
Niks mis mee als die 2 m dan echt gemeengoed is geworden en kinderen onder controle zijn. Eventueel met tuigje of zo.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:20 schreef marsan het volgende:
Van t weekend weer lekker alle parken vol en dan raar opkijken dat de curve blijft zoals italie.![]()
De Koning activeert vanavond nog de krijgswet in zijn toespraak.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:20 schreef polderturk het volgende:
Hebben we wel genoeg militairen en agenten voor een lockdown?
Zag al wat colonnes voorbij komen richting winkelcentrum.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Het wordt zonnig weer komende tijd toch? Dat helpt niet echt mee danquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:20 schreef marsan het volgende:
Van t weekend weer lekker alle parken vol en dan raar opkijken dat de curve blijft zoals italie.![]()
ja maar om je meest laatste opties in te zetten moet je het juiste moment kiezen. Als je te vroeg inzet dan gaan mensen in protest.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoe is? Ik zeg alleen dat ik denk dat draagvlak er al lang is en in aantallen waarschijnlijk nog wel meer dan mensen die lak hebben aan die 2 m.
Het bouwt het nu langzaam op.![]()
Volgens mij is hij eigenlijk een van een tweeling.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:19 schreef tompsv18 het volgende:
Nooit enige vermoeidheid te zien bij Rutte. Dat is wel echt knap.![]()
Nee, natuurlijk niet. Als ze eergisteren nog aan het peilen waren over de mondkapjes, denk ik echt dat ze dachten het onder controle te hebben, met hun 2009 SARS actieplan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:20 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ja dit geloof je toch niet, kom op
Maar het zou wel wat zijn als we nog 100 erbij krijgen op de IC en het daarna hard afloopt.
Dan zit ik zeker met een nat doppie.![]()
![]()
A.s. zondag dus weer.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:21 schreef Kyran het volgende:
Ja omdat mensen dat graag willen horen. Hij heeft ook al gezegd dat een lockdown denkbaar zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:21 schreef Kyran het volgende:
Ik denk dat het in dit soort situaties cruciaal is dat je je bevolking kent/cultuur meeneemt in de beslissing. Rutte weet echt wel dat Nederlanders zich niet lang aan strenge maatregelen kunnen houden en stelt het gewoon zo lang mogelijk uit.![]()
Volgende maatregel is zeker dat je elkaar ook niet meer vies mag aankijken, om besmetting te voorkomen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:21 schreef Kyran het volgende:
Ja daar kan buitenspelen bij horen. Een balletje overtrappen dan sta je meer dan 1.5 meter uit elkaar. Stelletje panische fokkers die denken dat bij een lockdown niemand meer naar buiten mag. Dat is in België ook niet het geval.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:15 schreef AToontje87 het volgende:
.
Wat snap jij in hemelsnaam niet aan minimaal 1,5m afstand houden? Hoort buitenspelen daar volgens jou bij?![]()
![]()
330 miljard bijprintenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:22 schreef roos94 het volgende:
Trump geeft toch 1000 dollar aan elke inwoner?
Dat is gewoon die 1000 euro van Rutte.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:22 schreef roos94 het volgende:
Trump geeft toch 1000 dollar aan elke inwoner?![]()
![]()
Dan wordt het een risico's weging of je 800 keer kan tanken zonder gesnapt te wordenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:16 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Of kost je uiteindelijk 3995 euro extra.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
klopt, allemaal chaos in de grote steden door zo'n regelquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:22 schreef kwiwi het volgende:
Ik denk dat het in dit soort situaties cruciaal is dat je je bevolking kent/cultuur meeneemt in de beslissing. Rutte weet echt wel dat Nederlanders zich niet lang aan strenge maatregelen kunnen houden en stelt het gewoon zo lang mogelijk uit.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Heb je de afgelopen dagen gezien hoe t in die parken was? 2 meter was niet echt aan de ordenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Niks mis mee als die 2 m dan echt gemeengoed is geworden en kinderen onder controle zijn. Eventueel met tuigje of zo."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Als ik hem zo hoor praten gaat de horeca echt nog niet open hoor op 6 april. Dit blijft gewoon nog een tijdje zo en wellicht later toch nog een echte lockdown.![]()
Yup die komen er echt wel op korte termijn, maar ze zullen het wel zo timen dat er geen run meer op de bouwmarkten etc kan ontstaan. Dus wederom op zondagavond lijkt me...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:21 schreef Kyran het volgende:
Nu zegt hij het eigenlijk weer, dus drie keer al ...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
"In peacetime, sinds de oorlog."
HUH?In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
twitter:NikkieTutorials twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 14:55:18scary morning... MamaTutorials had been sick for quite some days and it got worse. this morning she finally met with her doctor and they confirmed she has a virus. 😞 her lungs are still clean and she needs to rest and heal at home 💖 reageer retweet
![]()
klopt, 7 aprilquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:23 schreef Vault-Boy het volgende:
Als ik hem zo hoor praten gaat de horeca echt nog niet open hoor op 6 april. Dit blijft gewoon nog een tijdje zo en wellicht later toch nog een echte lockdown.![]()
Qua lullen is hij wel de meest capabele MP die we ooit hebben gehad.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Je bevolking kennen is sowieso moeilijk in zo'n multiculturele samenleving, met daklozen en miljardairs, ongeschoold tot universitair geschoold.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:22 schreef kwiwi het volgende:
Ik denk dat het in dit soort situaties cruciaal is dat je je bevolking kent/cultuur meeneemt in de beslissing. Rutte weet echt wel dat Nederlanders zich niet lang aan strenge maatregelen kunnen houden en stelt het gewoon zo lang mogelijk uit.![]()
zitten gedragswetenschappers mee te denken hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:22 schreef kwiwi het volgende:
![]()
"Hoe kan Nederland dit omdraaien?"quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:23 schreef Snikkelbeer het volgende:
"Wat zegt dat over deze situatie?"
Schijthekel aan dit soort nietszeggende kutvragenUn dann rettet kein Kavallerie,
Ik zou voor een gefaseerde lockdown gaan, eerst de zuidelijke provincies, om zo nog de vitale economische processen in stand te houden. Want Brabant gaat echt heel hard momenteel.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Heeft iemand van jullie toevallig het aantal opnames per dag?
Ik zoek ze per ziekenhuis in Nederland
En liefst ook informatie uit Italië (mag ook op totaalniveau).![]()
Precies dit, laat onze Mark Rutte zijn werk doen, i.p.v. zulke onnozele vragenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:23 schreef Snikkelbeer het volgende:
Schijthekel aan dit soort nietszeggende kutvragen![]()
![]()
sterkte gozer!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:24 schreef Momo het volgende:
twitter:NikkieTutorials twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 14:55:18scary morning... MamaTutorials had been sick for quite some days and it got worse. this morning she finally met with her doctor and they confirmed she has a virus. 😞 her lungs are still clean and she needs to rest and heal at home 💖 reageer retweet
Ik wilde dit net ook posten...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:23 schreef Snikkelbeer het volgende:
Schijthekel aan dit soort nietszeggende kutvragen
Waarom zijn die journalisten zo ontzettend .... bijzonder .... in het stellen van vragen waar niemand op zit te wachten.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!![]()
Dan heb je van Agt nooit gehoordquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Qua lullen is hij wel de meest capabele MP die we ooit hebben gehad.
Meer zelfs, 2 keer 1200 volgens mij nu. En ze hebben al 1 triljard in de economie gepompt afgelopen weekend dacht ik.quote:Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Waarmee je meteen je zorgkosten voor 10% kunt dekken als je corona krijgt... dus sigaar uit eigen doosquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:22 schreef roos94 het volgende:
Trump geeft toch 1000 dollar aan elke inwoner?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: