Sterktequote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Mijn vriendin op dag twee onveranderd.. 39 graden koorts, extreme spierpijn, hoofdpijn en alsof ze door een rietje moet ademhalen.
weekje erbij in Oostenrijkquote:Coronamaatregelen in Oostenrijk verlengd tot minstens 13 april
De maatregelen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan in Oostenrijk worden verlengd tot minstens 13 april, dat heeft bondskanselier Sebastian Kurz laten weten op een persconferentie. De maatregelen in Oostenrijk zijn vergelijkbaar met die van ons: scholen zijn gesloten, net als cafés en restaurants. Ook zijn enkel noodzakelijke verplaatsingen toegelaten en geldt er een samenscholingsverbod. De regio Tirol, die grenst aan Italië, is het hardst getroffen in Oostenrijk. De hele provincie van 750.000 inwoners is in quarantaine geplaatst, omdat daar enorm veel gevallen van Covid-19 opdoken. In totaal zijn er in Oostenrijk 2.203 besmettingen geregistreerd, 6 mensen overleefden het virus niet.
Stop hier eens mee amateur epidemioloog!!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hmmm (wel per miljoen inwoners, dus niet totalen)
[ afbeelding ]
https://forum.preppers.nl(...)ments#comment-413611
Wat een blindheid bij deze man, denkende dat de situatie in het Noorden anders zal zijn dan in het Zuiden.quote:
Shitquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Mijn vriendin op dag twee onveranderd.. 39 graden koorts, extreme spierpijn, hoofdpijn en alsof ze door een rietje moet ademhalen.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:09 schreef tompsv18 het volgende:
Die maatregelen gaan natuurlijk niets doen. Kijk eens naar supermarkten, winkelstraten. Het lijkt drukker dan ooit.
Dat sluiten is in veel steden, praktisch gesproken gewoon het geval.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het sluiten van alle niet noodzakelijke winkels zou an sich wel slim zijn om dat net voor het weekend aan te kondigen...
Maar, dat carnavalsliedje, dat kon ECHT niet, kamervragen allesquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat een verrassing, dat een ziekte zich verspreidt door regeltjes......
Dat van dat carnavalsliedje heb ik niet meegekregen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:38 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Maar, dat carnavalsliedje, dat kon ECHT niet, kamervragen alles
en anderhalf mondkapje, voor mocht er een geval van Corona geconstateerd worden
Prima geregeld Rutte
We wonen niet samen dus we videobellen haha... ik ben topfit.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
ShitSterkte! Hoe gaat het met jou?
Nou ja, gisteren kwamen de cijfers van de IC's als een verassing toch, dus echt een goed idee wat er gaat gebeuren hebben ze volgens mij niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zou absoluut wanbeleid zijn, als de getallen van vandaag als een verrassing komen.
https://nos.nl/artikel/23(...)p-ic-s-verwacht.htmlquote:Eerder nog hield de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care rekening met een verdubbeling van het aantal IC-patiënten in een week tijd. Die verwachting is nu dus naar boven bijgesteld. Gommers denkt dat de verspreiding van het virus in Nederland sneller gaat.
Eensch. Kunnen ze gelijk hun "BBC4 pandemic experiment of MMXVIII" in reallife gaan toetsen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
Voorspelling: UK gaat grootste brandhaard van Europa worden en Italië overtreffen.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:37 schreef roos94 het volgende:
Voor de koning is het de tweede keer dat hij Nederland op deze wijze toespreekt. Vijf jaar geleden deed hij dat ook na het neerschieten boven Oekraīne van vlucht MH17 van Malaysian Airlines. Koningin Beatrix hield een korte toespraak na de aanslag bij de viering van Koninginnedag in Apeldoorn in 2009. De Watersnoodramp in 1953 was voor koningin Juliana aanleiding voor een radiotoespraak, in die tijd nog het gangbare medium.
monarchiequote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:37 schreef roos94 het volgende:
14:36
Koning Willem-Alexander houdt vanavond de vierde bijzondere koninklijke toespraak sinds de Tweede Wereldoorlog. De corona crisis is dan ook uitzonderlijk.
Voor de koning is het de tweede keer dat hij Nederland op deze wijze toespreekt. Vijf jaar geleden deed hij dat ook na het neerschieten boven Oekraīne van vlucht MH17 van Malaysian Airlines. Koningin Beatrix hield een korte toespraak na de aanslag bij de viering van Koninginnedag in Apeldoorn in 2009. De Watersnoodramp in 1953 was voor koningin Juliana aanleiding voor een radiotoespraak, in die tijd nog het gangbare medium.
https://www.ad.nl/dossier(...)-nederland~a3523299/
Goed beleid weer .quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:27 schreef roos94 het volgende:
Het kabinet neemt toch geen invorderingsbesluit om beslag te kunnen leggen op voorraden beschermende mondkapjes voor de zorgsector. De inmiddels afgetreden minister Bruno Bruins had dat woensdag onder druk van de oppositie toegezegd aan de Tweede Kamer, maar volgens minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid) werkt zo'n besluit averechts.
,,Enkel de aankondiging maakte partijen al schuchter om met ons samen te werken". Het is geen oplossing maar het duurt alleen maar langer om voldoende mondkapjes binnen te krijgen, aldus De Jonge.
Beter voorkomen dan chinezen, dat was het item van de weekquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat van dat carnavalsliedje heb ik niet meegekregen?
Kamervragen moet je alle politieke partijen verwijten. Alleen dat bevalt je niet zo hequote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:38 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Maar, dat carnavalsliedje, dat kon ECHT niet, kamervragen alles
en anderhalf mondkapje, voor mocht er een geval van Corona geconstateerd worden
Prima geregeld Rutte
Je leest mee toch?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:06 schreef [url=https://forum.fok.nl²user/profile/487766]Predator40[/url] het volgende:
[..]
welke zinloze en idiote voorspellingen ?
Bronnen ?
Niet leuk als je je partner enkel zo kan zien/horenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
We wonen niet samen dus we videobellen haha... ik ben topfit.
De overheid heeft de plicht om mensen te doordringen van de ernst van de situatie. Als de premier dan zegt dat je alleen bij snotteren niet naar buiten moet, kan je weinig van de bevolking verwachten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:40 schreef Sfancta het volgende:
Speeltuin hiet vol met spelende kinderenZou die ouders allemaal een draai om de oren willen geven. Man man man..
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Wanneer begint de piek?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:27 schreef asco het volgende:
Alles gaat nog steeds gewoon volgens verwachting.
Al vele weken.
Ik snap die verbazing dan ook niet dat het aantal doden stijgt.
We zijn pas net begonnen.
Dat was misselijk makend.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:40 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Beter voorkomen dan chinezen, dat was het item van de week
en anderhalf mondkapje voor de zorg
Als Rutte zich op de achtergrond had voorbereid op een pandemie, och ze zien maarquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kamervragen moet je alle politieke partijen verwijten. Alleen dat bevalt je niet zo he
Dunbevolkt zegt echt helemaal niets wanneer zo ongeveer iedereen op één uithoek van een eiland woont.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In IJsland is corona ook een klein feestje aan het houden, terwijl je zou zeggen dat het daar toch wel redelijk onder controle gehouden zou moeten kunnen worden: geisoleerd eiland, rijk dunbevolkt goede gezondheidszorg. Echter nog geen doden.
Klopt .. en thx voor je support.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Niet leuk als je je partner enkel zo kan zien/horen
Lief, dank!quote:
Jezus, wat zegt de huisarts?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:35 schreef BlauweTijger het volgende:
"Ja, maar kinderen zijn kinderen, die kan je niet binnen houden"quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:40 schreef Sfancta het volgende:
Speeltuin hiet vol met spelende kinderenZou die ouders allemaal een draai om de oren willen geven. Man man man..
nu nog vrijheid/blijheid dus over een week of 4.quote:
Hier ook in het speeltuintje dat grenst aan het gangetje naar mijn achtertuin/poort.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:40 schreef Sfancta het volgende:
Npo1, Npo politiek, RTL... poppedopquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:41 schreef roos94 het volgende:
waar kan ik die persconferentie zien poepies
Is toch raar?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nou ja, gisteren kwamen de cijfers van de IC's als een verassing toch, dus echt een goed idee wat er gaat gebeuren hebben ze volgens mij niet.
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)p-ic-s-verwacht.html
Floor en Noa moeten zich kunnen blijven ontwikkelen op sociaal en motorisch gebiedquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
"Ja, maar kinderen zijn kinderen, die kan je niet binnen houden"Ouders zouden slimmer moeten zijn.
Waarom zou je, je druk maken om andermans kinderen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:40 schreef Sfancta het volgende:
Zonder snotteren kan je best naar buiten, maar hou afstand tot anderen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:41 schreef Confetti het volgende:
[..]
De overheid heeft de plicht om mensen te doordringen van de ernst van de situatie. Als de premier dan zegt dat je alleen bij snotteren niet naar buiten moet, kan je weinig van de bevolking verwachten.
Euh, omdat die ouders straks zorg nodig hebben bijv. Zorg die er niet is.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:42 schreef Collide het volgende:
[..]
Waarom zou je, je druk maken om andermans kinderen?
Beterschap voor haar. En let op jezelf ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Geen longproblemen is geen test. Dus uitzieken en succes.
Dan nog is er wel een verschilletje tussen Reykjavik en pakweg Milaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:41 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Dunbevolkt zegt echt helemaal niets wanneer zo ongeveer iedereen op één uithoek van een eiland woont.
Sterktequote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Bruins deed die toezegging 2 seconden voordat hij omviel. Daar kun je de man niet op vastpinnen lijkt me.quote:
Dat klopt op zich wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:37 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Wat een blindheid bij deze man, denkende dat de situatie in het Noorden anders zal zijn dan in het Zuiden.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Bruins deed die toezegging 2 seconden voordat hij omviel. Daar kun je de man niet op vastpinnen lijkt me.
Mijn kinderen spelen ook buiten, en dat moet ook gewoon kunnen. De overheid verlangt ook helemaal niet dat we full-time binnen blijven, dus veroordeel dan ook niet de mensen die dat niet doenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:40 schreef Sfancta het volgende:
Iedereen wist al dat het virus in NL was voordat het rivm wist dat het er was.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:33 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bron
Ze wilden niet testen, want dat hoefde niet volgens het protocol
Met de huidige maatregelen gaat de dagelijkse stijging straks hooguit iets langzamer, we blijven met een trein op een muur af rijden alleen doen we er wat langer over.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is toch raar?
Als de incubatietijd twee weken is en het een week duurt voordat iemand echt ziek is en opgenomen wordt.
Dan is het toch logisch dat het minimaal twee weken duurt voordat je de effecten van een maatregelen terug gaat zie in getallen?
De piek verwachten ze in Italië pas in mei en wij lopen 2 weken achter Italië dus reken maar uit..quote:
Nee.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:44 schreef Blik het volgende:
[..]
Mijn kinderen spelen ook buiten, en dat moet ook gewoon kunnen. De overheid verlangt ook helemaal niet dat we full-time binnen blijven, dus veroordeel dan ook niet de mensen die dat niet doen
Ik ga morgen ook een rondje wielrennen, mag zeker ook niet?
Eensquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Bruins deed die toezegging 2 seconden voordat hij omviel. Daar kun je de man niet op vastpinnen lijkt me.
Ophokplicht. Alleen met brief naar apotheek, supermarkt. Indien toch buiten ¤1500,- boete +¤9 administratiekosten.quote:
Mensen hebben nu eenmaal een zondebok nodig in tijden van crisis. God, de joden, de banken etcquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oh gaan we rancuneus doen? Rutte hiervan de schuld geven is debiel.
dat zou fantastisch zijn ,maar dat zie ik lamlul Rutte niet doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Ophokplicht. Alleen met brief naar apotheek, supermarkt. Indien toch buiten ¤1500,- boete +¤9 administratiekosten.
Jep, en daarom gaat de VVD de volgende verkiezingen weer winnen. Ondanks het feit dat een aanzienlijk deel van de collateral damage aan de economie en de staat van de zorg terug te voeren valt op 10 jaar afbraak beleid onder Rutte.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:45 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Rutte god😍Hoe die juist om gaat met de massa hysterie die er is, is ongekend goed. Was geen fan van hem, maar sinds Corona helemaal om. De juiste man op de juiste plek. Rustig, bekwaam, en laat zich niet gek maken. Top gozer!
Ik ben de woorden 'het is niet nodig' nu wel spuugzat. Je kunt beter te hard dan te zacht optreden. Dit is ook weer zo'n tragisch voorbeeld.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die negen euro is toch best wel veel aangezien hun vanuit thuis werken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Ophokplicht. Alleen met brief naar apotheek, supermarkt. Indien toch buiten ¤1500,- boete +¤9 administratiekosten.
Ah, komt Sfancta weer met z'n verzinseltjes.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:40 schreef Sfancta het volgende:
Wat voor 24/7 nieuws is er dan? Een beetje zoals Steve elk tweetje bespreken?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:44 schreef iBenny het volgende:
Waarom is NPO1 in deze tijd niet gewoon 24/7 nieuwszender en is amusement op NPO2, educatie/jeugd op NPO3...
Top, waar kunnen we die formulieren halen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Nah, nog niet. Hooguit misschien nog een extra maatregel. Anders staat Rutte wel hard voor lul als die nu wel voor een lockdown gaat.quote:
https://nos.nl/artikel/23(...)toriummateriaal.htmlquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:33 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bron
Ze wilden niet testen, want dat hoefde niet volgens het protocol
Kijk jongens, daarom moet er dus gewoon een lock-down komen. Omdat dit soort mensen het gewoon niet begrijpen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:44 schreef Blik het volgende:
[..]
Mijn kinderen spelen ook buiten, en dat moet ook gewoon kunnen. De overheid verlangt ook helemaal niet dat we full-time binnen blijven, dus veroordeel dan ook niet de mensen die dat niet doen
Ik ga morgen ook een rondje wielrennen, mag zeker ook niet?
pfff, sterkte!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar ze heeft het toch hardstikke benauwd?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Even een koud pilsje klappenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:47 schreef asco het volgende:
Zo, maar weer aan de alcohol en de muziek Luid.
Klaver heeft schuld aan omvallen Bruins?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja dikke doei met je godwin, engerdquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mensen hebben nu eenmaal een zondebok nodig in tijden van crisis. God, de joden, de banken etc
Prop ze een Playstation in de handen, klaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
"Ja, maar kinderen zijn kinderen, die kan je niet binnen houden"Ouders zouden slimmer moeten zijn.
ik ben nu 24/7 samen met mn vriend en er is nu al irritatiequote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:47 schreef funnywell het volgende:
Benieuwd hoeveel relaties dit niet gaan overleven. Die roze wolk van t begin is over, dus veel op elkaars lip gaat niet goed werken bij sommige.
Blijf maar uit de buurt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:40 schreef Sfancta het volgende:
Ik ben blij dat ik eerst nog gewoon in zelf-quarantaine zit.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:47 schreef funnywell het volgende:
Benieuwd hoeveel relaties dit niet gaan overleven. Die roze wolk van t begin is over, dus veel op elkaars lip gaat niet goed werken bij sommige.
het enige vertier in deze barre tijdenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:47 schreef asco het volgende:
Zo, maar weer aan de alcohol en de muziek Luid.
Dat zie je al jaren toch, ongekend dat wij met zo'n premier veel invloed kunnen hebben in Europa. Kan geen beter persoon wensen voor NL als premier.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:45 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Rutte god😍Hoe die juist om gaat met de massa hysterie die er is, is ongekend goed. Was geen fan van hem, maar sinds Corona helemaal om. De juiste man op de juiste plek. Rustig, bekwaam, en laat zich niet gek maken. Top gozer!
Hoezo? Het zegt alleen dat wij meer hebben getest.quote:
klinkt als een goede relatie.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
ik ben nu 24/7 samen met mn vriend en er is nu al irritatie
Doubt itquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:47 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ik hoop dat die gaat aankondigen dat 7 april weer alles open gaat. Zou wel tijd worden.
Beterschap voor haarquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Dan deugt de relatie niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:47 schreef funnywell het volgende:
Ik ook niet. Rutte👌👍quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat zie je al jaren toch, ongekend dat wij met zo'n premier veel invloed kunnen hebben in Europa. Kan geen beter persoon wensen voor NL als premier.
Dat zeg ik toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Klaver heeft schuld aan omvallen Bruins?
Extreem capabele politicus inderdaad. Jammer van z'n ideeën.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat zie je al jaren toch, ongekend dat wij met zo'n premier veel invloed kunnen hebben in Europa. Kan geen beter persoon wensen voor NL als premier.
Je kunt ook gewoon ieder je eigen ding doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
Idd..quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:48 schreef Newone82 het volgende:
Dat gegeil om die lockdown. Hebben jullie al vochtige plekjes in jullie broekje?
Lijkt me wel logisch.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:48 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
[..]
klinkt als een goede relatie.
Eindelijk kan ik mijn kans grijpen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
Helpt echt om alles te relativeren.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:48 schreef roos94 het volgende:
e
[..]
Even een koud pilsje klappen
Deze man weet van wanten
Waarom maak je ervan dat andere mensen erop geilen? Omdat je het zelf doet of zo? Denk namelijk dat de meeste mensen het hartstikke kut vinden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:48 schreef Newone82 het volgende:
Dat gegeil om die lockdown. Hebben jullie al vochtige plekjes in jullie broekje?
Bronquote:Italiaanse leger gaat uitgaansverbod afdwingen in Lombardije
De Italiaanse regering gaat het leger inzetten om het uitgaansverbod in de regio Lombardije te controleren. Dat gebeurt op vraag van de regionale regering zelf. Die is boos omdat veel inwoners het verbod nog altijd negeren en nodeloos rondlopen.
Sinds 10 maart mogen de inwoners enkel nog buiten als ze niet van thuis kunnen werken of voeding of geneesmiddelen moeten kopen. De meeste andere activiteiten buiten zijn verboden. De regering zou die maatregelen nog willen verstrengen omdat er nog altijd meer besmettingen en overlijdens zijn in Lombardije.
Die regio rond Milaan is de zwaarst getroffen in Italië. Meer dan de helft van alle besmettingen in het land komt uit Lombardije, tegelijk de economische motor van het land. De situatie in de ziekenhuizen is er erg problematisch door de grote aantallen patiënten.
Italië, China, Iran, Spanje, Frankrijk, Verenigde Staten (1 land!), Verenigd Koninkrijk. Dus nr 8.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:48 schreef Idisrom het volgende:
Nederland is qua dodenaantal over Zuid-Korea heen gewipt en staat nu op nummer zes wereldwijd (als je de staten van de VS als afzonderlijke staat beschouwt)
Dat terwijl er de facto al een lockdown isquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:48 schreef Newone82 het volgende:
Het is niet zozeer de vraag of er een lockdown komt, het is meer de vraag wanneer.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:48 schreef Newone82 het volgende:
Gaat hier ook prima, mijn vriend kijkt porno terwijl ik op het viva forum zit (oh nee heb daar permban).quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon ieder je eigen ding doen.
Mijn vrouw zit hier gewoon regelmatig op de bank te Facebooken of voor de kleine te zorgen terwijl ik op FOK! zit of whatever.
En morgen ga ik lekker tuinieren.
Is ook raar. Ik denk dus dat het komt omdat het RIVM niet genoeg kon testen. Zij hebben daadwerkelijk geen idee wat er komen gaat. Leuk al die modellen etc, maar dan drie dagen gooiden het RIVM al de handdoek in de ring en heeft nu totaal geen overzicht meer.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is toch raar?
Als de incubatietijd twee weken is en het een week duurt voordat iemand echt ziek is en opgenomen wordt.
Dan is het toch logisch dat het minimaal twee weken duurt voordat je de effecten van een maatregelen terug gaat zie in getallen?
Er liggen nu al 210 patiënten op de IC. Als er 1000 bij zouden komen is het al 1210 en dat is dus al teveel, want ze kunnen tot 1000 opschalen zonder problemen, maar voor de rest hebben ze extra beademingsapparaten nodig. Alle patiënten die de 2-3 weken erna nog een IC-bed nodig hebben moeten ze dus improviseren.quote:Op dit moment zijn er in heel Nederland 575 IC-plekken beschikbaar voor coronapatiënten. In een crisisfase kan dat aantal worden verhoogd tot ongeveer 1500 'corona-bedden'. Volgens Diederik Gommers van de Vereniging zijn er dan wel 500 extra beademingsapparaten nodig, die nog gevonden moeten worden.
Ik vind de VVD echt een schijtpartij maar hij is echt goed bezig inderdaad.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dr is geen lockdown. Er is genoeg nog open.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat terwijl er de facto al een lockdown is
Vergelijk het met Frankrijk. Officieel een lockdown, waar niemand zich aan houdt. Winkels worden geplunderd
geplunderd???quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vergelijk het met Frankrijk. Officieel een lockdown, waar niemand zich aan houdt. Winkels worden geplunderd
Alsof er bij een relatie langer dan een jaar nog sprake is van een roze wolkquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:47 schreef funnywell het volgende:
Lachwekkende ontkenning van de waarheid. In Frankrijk lopen er geen 200 man rond in de Gamma.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Er zijn vast regio's waar veel mensen er zich niet aan houden maar Frankrijk is groot. Je kan niet een wijk van bijvoorbeeld Parijs projecteren op het hele land.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
uiteraard niet, lamlulletje rozenwaterquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:52 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Rutte god gaat dus geen extra maatregelen inzetten. Held😀😀😀👌👌👌👌
Nee hoor. Van Rijn op persoonlijke titel.quote:
Er zijn ongekende maatregelen genomenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:52 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Dr is geen lockdown. Er is genoeg nog open.
Dan zet ik ze wel voor een schermpje als ik rust wil en de noodzaak zou zien van binnen blijven. Als de overheid niet oproept tot een lockdown ga ik niet leven alsof ik in een lockdown zit.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:47 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Kijk jongens, daarom moet er dus gewoon een lock-down komen. Omdat dit soort mensen het gewoon niet begrijpen.
Maar goed, de kinderen zijn buiten, heb jij weer even lekker rust he!
Wat hadden we dan moeten doen? Alles afsluiten en dan wanneer het virus volgend jaar langs komt nog een keer en het jaar erop nog een keer en het jaar erop...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:48 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ja dikke doei met je godwin, engerd
rutte en het rivm zijn aantoonbaar nalatig geweest
Geen voorbereiding, helemaal niets... het is dieptriest
Voor mij wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Er zijn ongekende maatregelen genomen
Dat er hier en daar nog een winkel open is en er geen militairen door de straten lopen maakt amper verschil
ik zorg 24/7 voor mijn vrouw al 5 jaar en we zijn nog steeds bij elkaar en hebben het leuk hahahaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
En hier wel, omdat het kan. Trots.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:52 schreef Confetti het volgende:
[..]
Lachwekkende ontkenning van de waarheid. In Frankrijk lopen er geen 200 man rond in de Gamma.
Dit.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:48 schreef Newone82 het volgende:
Een paar filmpjes op Twitter (zonder dat duidelijk is of ze wel van afgelopen week zijn, er zijn vaker rellen geweest) die rondgaan en dat is dan meteen de situatie in het hele land, uiteraardquote:
Netjesquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:53 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik zorg 24/7 voor mijn vrouw al 5 jaar en we zijn nog steeds bij elkaar en hebben het leuk hahaha
Hier en daar een winkel openquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Er zijn ongekende maatregelen genomen
Dat er hier en daar nog een winkel open is en er geen militairen door de straten lopen maakt amper verschil
ze hadden naar de adviezen van het WHO moeten luisteren....quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Wat hadden we dan moeten doen? Alles afsluiten en dan wanneer het virus volgend jaar langs komt nog een keer en het jaar erop nog een keer en het jaar erop...
Hoe wrang het ook is, mensen moeten dit doormaken zodat er enige groepsweerstand ontstaat. Dit zorgt op korte termijn helaas voor doden, maar doe je het niet zo dan gaat het in de toekomst voor nog veel meer doden zorgen.
je vrouw heeft Down ?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:53 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik zorg 24/7 voor mijn vrouw al 5 jaar en we zijn nog steeds bij elkaar en hebben het leuk hahaha
Het zou prettig zijn als je eens ophield met je getrol.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:47 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ik hoop dat die gaat aankondigen dat 7 april weer alles open gaat. Zou wel tijd worden.
Sukkeltje. Google het zelf, dan weet je ook dat het een oude video is.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:53 schreef maily het volgende:
[..]
Google eens op plundering Lidl Frankrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |