geplunderd???quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat terwijl er de facto al een lockdown is
Vergelijk het met Frankrijk. Officieel een lockdown, waar niemand zich aan houdt. Winkels worden geplunderd
Alsof er bij een relatie langer dan een jaar nog sprake is van een roze wolkquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:47 schreef funnywell het volgende:
Benieuwd hoeveel relaties dit niet gaan overleven. Die roze wolk van t begin is over, dus veel op elkaars lip gaat niet goed werken bij sommige.
Lachwekkende ontkenning van de waarheid. In Frankrijk lopen er geen 200 man rond in de Gamma.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vergelijk het met Frankrijk. Officieel een lockdown, waar niemand zich aan houdt. Winkels worden geplunderd
Dat is natuurlijk onzin. Er zijn vast regio's waar veel mensen er zich niet aan houden maar Frankrijk is groot. Je kan niet een wijk van bijvoorbeeld Parijs projecteren op het hele land.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
uiteraard niet, lamlulletje rozenwaterquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:52 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Rutte god gaat dus geen extra maatregelen inzetten. Held😀😀😀👌👌👌👌
Nee hoor. Van Rijn op persoonlijke titel.quote:
Er zijn ongekende maatregelen genomenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:52 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Dr is geen lockdown. Er is genoeg nog open.
Dan zet ik ze wel voor een schermpje als ik rust wil en de noodzaak zou zien van binnen blijven. Als de overheid niet oproept tot een lockdown ga ik niet leven alsof ik in een lockdown zit.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:47 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Kijk jongens, daarom moet er dus gewoon een lock-down komen. Omdat dit soort mensen het gewoon niet begrijpen.
Maar goed, de kinderen zijn buiten, heb jij weer even lekker rust he!
Wat hadden we dan moeten doen? Alles afsluiten en dan wanneer het virus volgend jaar langs komt nog een keer en het jaar erop nog een keer en het jaar erop...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:48 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ja dikke doei met je godwin, engerd
rutte en het rivm zijn aantoonbaar nalatig geweest
Geen voorbereiding, helemaal niets... het is dieptriest
Voor mij wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Er zijn ongekende maatregelen genomen
Dat er hier en daar nog een winkel open is en er geen militairen door de straten lopen maakt amper verschil
ik zorg 24/7 voor mijn vrouw al 5 jaar en we zijn nog steeds bij elkaar en hebben het leuk hahahaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
ik ben nu 24/7 samen met mn vriend en er is nu al irritatie
En hier wel, omdat het kan. Trots.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:52 schreef Confetti het volgende:
[..]
Lachwekkende ontkenning van de waarheid. In Frankrijk lopen er geen 200 man rond in de Gamma.
Dit.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:48 schreef Newone82 het volgende:
Dat gegeil om die lockdown. Hebben jullie al vochtige plekjes in jullie broekje?
Een paar filmpjes op Twitter (zonder dat duidelijk is of ze wel van afgelopen week zijn, er zijn vaker rellen geweest) die rondgaan en dat is dan meteen de situatie in het hele land, uiteraardquote:
Netjesquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:53 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik zorg 24/7 voor mijn vrouw al 5 jaar en we zijn nog steeds bij elkaar en hebben het leuk hahaha
Hier en daar een winkel openquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Er zijn ongekende maatregelen genomen
Dat er hier en daar nog een winkel open is en er geen militairen door de straten lopen maakt amper verschil
ze hadden naar de adviezen van het WHO moeten luisteren....quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Wat hadden we dan moeten doen? Alles afsluiten en dan wanneer het virus volgend jaar langs komt nog een keer en het jaar erop nog een keer en het jaar erop...
Hoe wrang het ook is, mensen moeten dit doormaken zodat er enige groepsweerstand ontstaat. Dit zorgt op korte termijn helaas voor doden, maar doe je het niet zo dan gaat het in de toekomst voor nog veel meer doden zorgen.
je vrouw heeft Down ?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:53 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik zorg 24/7 voor mijn vrouw al 5 jaar en we zijn nog steeds bij elkaar en hebben het leuk hahaha
Het zou prettig zijn als je eens ophield met je getrol.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:47 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ik hoop dat die gaat aankondigen dat 7 april weer alles open gaat. Zou wel tijd worden.
Sukkeltje. Google het zelf, dan weet je ook dat het een oude video is.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:53 schreef maily het volgende:
[..]
Google eens op plundering Lidl Frankrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |