Wat een blindheid bij deze man, denkende dat de situatie in het Noorden anders zal zijn dan in het Zuiden.quote:
Shitquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Mijn vriendin op dag twee onveranderd.. 39 graden koorts, extreme spierpijn, hoofdpijn en alsof ze door een rietje moet ademhalen.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:09 schreef tompsv18 het volgende:
Die maatregelen gaan natuurlijk niets doen. Kijk eens naar supermarkten, winkelstraten. Het lijkt drukker dan ooit.
Dat sluiten is in veel steden, praktisch gesproken gewoon het geval.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het sluiten van alle niet noodzakelijke winkels zou an sich wel slim zijn om dat net voor het weekend aan te kondigen...
Maar, dat carnavalsliedje, dat kon ECHT niet, kamervragen allesquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat een verrassing, dat een ziekte zich verspreidt door regeltjes......
Dat van dat carnavalsliedje heb ik niet meegekregen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:38 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Maar, dat carnavalsliedje, dat kon ECHT niet, kamervragen alles
en anderhalf mondkapje, voor mocht er een geval van Corona geconstateerd worden
Prima geregeld Rutte
We wonen niet samen dus we videobellen haha... ik ben topfit.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
ShitSterkte! Hoe gaat het met jou?
Nou ja, gisteren kwamen de cijfers van de IC's als een verassing toch, dus echt een goed idee wat er gaat gebeuren hebben ze volgens mij niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zou absoluut wanbeleid zijn, als de getallen van vandaag als een verrassing komen.
https://nos.nl/artikel/23(...)p-ic-s-verwacht.htmlquote:Eerder nog hield de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care rekening met een verdubbeling van het aantal IC-patiënten in een week tijd. Die verwachting is nu dus naar boven bijgesteld. Gommers denkt dat de verspreiding van het virus in Nederland sneller gaat.
Eensch. Kunnen ze gelijk hun "BBC4 pandemic experiment of MMXVIII" in reallife gaan toetsen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
Voorspelling: UK gaat grootste brandhaard van Europa worden en Italië overtreffen.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:37 schreef roos94 het volgende:
Voor de koning is het de tweede keer dat hij Nederland op deze wijze toespreekt. Vijf jaar geleden deed hij dat ook na het neerschieten boven Oekraīne van vlucht MH17 van Malaysian Airlines. Koningin Beatrix hield een korte toespraak na de aanslag bij de viering van Koninginnedag in Apeldoorn in 2009. De Watersnoodramp in 1953 was voor koningin Juliana aanleiding voor een radiotoespraak, in die tijd nog het gangbare medium.
monarchiequote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:37 schreef roos94 het volgende:
14:36
Koning Willem-Alexander houdt vanavond de vierde bijzondere koninklijke toespraak sinds de Tweede Wereldoorlog. De corona crisis is dan ook uitzonderlijk.
Voor de koning is het de tweede keer dat hij Nederland op deze wijze toespreekt. Vijf jaar geleden deed hij dat ook na het neerschieten boven Oekraīne van vlucht MH17 van Malaysian Airlines. Koningin Beatrix hield een korte toespraak na de aanslag bij de viering van Koninginnedag in Apeldoorn in 2009. De Watersnoodramp in 1953 was voor koningin Juliana aanleiding voor een radiotoespraak, in die tijd nog het gangbare medium.
https://www.ad.nl/dossier(...)-nederland~a3523299/
Goed beleid weer .quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:27 schreef roos94 het volgende:
Het kabinet neemt toch geen invorderingsbesluit om beslag te kunnen leggen op voorraden beschermende mondkapjes voor de zorgsector. De inmiddels afgetreden minister Bruno Bruins had dat woensdag onder druk van de oppositie toegezegd aan de Tweede Kamer, maar volgens minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid) werkt zo'n besluit averechts.
,,Enkel de aankondiging maakte partijen al schuchter om met ons samen te werken". Het is geen oplossing maar het duurt alleen maar langer om voldoende mondkapjes binnen te krijgen, aldus De Jonge.
Beter voorkomen dan chinezen, dat was het item van de weekquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat van dat carnavalsliedje heb ik niet meegekregen?
Kamervragen moet je alle politieke partijen verwijten. Alleen dat bevalt je niet zo hequote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:38 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Maar, dat carnavalsliedje, dat kon ECHT niet, kamervragen alles
en anderhalf mondkapje, voor mocht er een geval van Corona geconstateerd worden
Prima geregeld Rutte
Je leest mee toch?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:06 schreef [url=https://forum.fok.nl²user/profile/487766]Predator40[/url] het volgende:
[..]
welke zinloze en idiote voorspellingen ?
Bronnen ?
Niet leuk als je je partner enkel zo kan zien/horenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
We wonen niet samen dus we videobellen haha... ik ben topfit.
De overheid heeft de plicht om mensen te doordringen van de ernst van de situatie. Als de premier dan zegt dat je alleen bij snotteren niet naar buiten moet, kan je weinig van de bevolking verwachten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:40 schreef Sfancta het volgende:
Speeltuin hiet vol met spelende kinderenZou die ouders allemaal een draai om de oren willen geven. Man man man..
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Mijn vriendin op dag twee onveranderd.. 39 graden koorts, extreme spierpijn, hoofdpijn en alsof ze door een rietje moet ademhalen.
Wanneer begint de piek?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:27 schreef asco het volgende:
Alles gaat nog steeds gewoon volgens verwachting.
Al vele weken.
Ik snap die verbazing dan ook niet dat het aantal doden stijgt.
We zijn pas net begonnen.
Dat was misselijk makend.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:40 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Beter voorkomen dan chinezen, dat was het item van de week
en anderhalf mondkapje voor de zorg
Als Rutte zich op de achtergrond had voorbereid op een pandemie, och ze zien maarquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kamervragen moet je alle politieke partijen verwijten. Alleen dat bevalt je niet zo he
Dunbevolkt zegt echt helemaal niets wanneer zo ongeveer iedereen op één uithoek van een eiland woont.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In IJsland is corona ook een klein feestje aan het houden, terwijl je zou zeggen dat het daar toch wel redelijk onder controle gehouden zou moeten kunnen worden: geisoleerd eiland, rijk dunbevolkt goede gezondheidszorg. Echter nog geen doden.
Klopt .. en thx voor je support.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Niet leuk als je je partner enkel zo kan zien/horen
Lief, dank!quote:
Jezus, wat zegt de huisarts?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:35 schreef BlauweTijger het volgende:
"Ja, maar kinderen zijn kinderen, die kan je niet binnen houden"quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:40 schreef Sfancta het volgende:
Speeltuin hiet vol met spelende kinderenZou die ouders allemaal een draai om de oren willen geven. Man man man..
nu nog vrijheid/blijheid dus over een week of 4.quote:
Hier ook in het speeltuintje dat grenst aan het gangetje naar mijn achtertuin/poort.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:40 schreef Sfancta het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |