Bruins deed die toezegging 2 seconden voordat hij omviel. Daar kun je de man niet op vastpinnen lijkt me.quote:
Dat klopt op zich wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:37 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Wat een blindheid bij deze man, denkende dat de situatie in het Noorden anders zal zijn dan in het Zuiden.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Bruins deed die toezegging 2 seconden voordat hij omviel. Daar kun je de man niet op vastpinnen lijkt me.
Mijn kinderen spelen ook buiten, en dat moet ook gewoon kunnen. De overheid verlangt ook helemaal niet dat we full-time binnen blijven, dus veroordeel dan ook niet de mensen die dat niet doenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:40 schreef Sfancta het volgende:
Speeltuin hiet vol met spelende kinderenZou die ouders allemaal een draai om de oren willen geven. Man man man..
Iedereen wist al dat het virus in NL was voordat het rivm wist dat het er was.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:33 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bron
Ze wilden niet testen, want dat hoefde niet volgens het protocol
Met de huidige maatregelen gaat de dagelijkse stijging straks hooguit iets langzamer, we blijven met een trein op een muur af rijden alleen doen we er wat langer over.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is toch raar?
Als de incubatietijd twee weken is en het een week duurt voordat iemand echt ziek is en opgenomen wordt.
Dan is het toch logisch dat het minimaal twee weken duurt voordat je de effecten van een maatregelen terug gaat zie in getallen?
De piek verwachten ze in Italië pas in mei en wij lopen 2 weken achter Italië dus reken maar uit..quote:
Nee.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:44 schreef Blik het volgende:
[..]
Mijn kinderen spelen ook buiten, en dat moet ook gewoon kunnen. De overheid verlangt ook helemaal niet dat we full-time binnen blijven, dus veroordeel dan ook niet de mensen die dat niet doen
Ik ga morgen ook een rondje wielrennen, mag zeker ook niet?
Eensquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Bruins deed die toezegging 2 seconden voordat hij omviel. Daar kun je de man niet op vastpinnen lijkt me.
Ophokplicht. Alleen met brief naar apotheek, supermarkt. Indien toch buiten ¤1500,- boete +¤9 administratiekosten.quote:
Mensen hebben nu eenmaal een zondebok nodig in tijden van crisis. God, de joden, de banken etcquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oh gaan we rancuneus doen? Rutte hiervan de schuld geven is debiel.
dat zou fantastisch zijn ,maar dat zie ik lamlul Rutte niet doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Ophokplicht. Alleen met brief naar apotheek, supermarkt. Indien toch buiten ¤1500,- boete +¤9 administratiekosten.
Jep, en daarom gaat de VVD de volgende verkiezingen weer winnen. Ondanks het feit dat een aanzienlijk deel van de collateral damage aan de economie en de staat van de zorg terug te voeren valt op 10 jaar afbraak beleid onder Rutte.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:45 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Rutte god😍Hoe die juist om gaat met de massa hysterie die er is, is ongekend goed. Was geen fan van hem, maar sinds Corona helemaal om. De juiste man op de juiste plek. Rustig, bekwaam, en laat zich niet gek maken. Top gozer!
Ik ben de woorden 'het is niet nodig' nu wel spuugzat. Je kunt beter te hard dan te zacht optreden. Dit is ook weer zo'n tragisch voorbeeld.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die negen euro is toch best wel veel aangezien hun vanuit thuis werken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Ophokplicht. Alleen met brief naar apotheek, supermarkt. Indien toch buiten ¤1500,- boete +¤9 administratiekosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |