Ja nog steeds niet gefixtquote:
Hij kan beter een bandje telkens afspelen met hetzelfde bericht.quote:
Als je ervoor en erna een doekje er overheen haalt kan dat toch gewoon? Of heeft hij de memo gemist dat expres met Corona besmet raken in het kader van groepsimmuniteit een verkeerde interpretatie van de woorden van onze premier is?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:04 schreef Vallon het volgende:
Dat mag zeker, zolang je jouw aanwezigheid maar niet toebrengt aan anderen.
Ook mijn buurman vanochtend aangesproken, was aan het oefenen op het speelrek (stoer rekken, pushen en strekken) ...... begreep niet dat zijn opgerochelde spuug en slijm tot wel 4 dagen kan overleven op het veldje en toestel. Liep erg verdwaasd en beschaamd naar huis.
Die zou ik ook wel willen zien. Aantal cases, mensen op IC en dodenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:05 schreef Minimunt het volgende:
Heeft iemand van jullie een grafiek van nederland t.o.v. italie ? in dezelfde tijdslimiet? Dus zeg maar wat ons te wachten staat.
1 dode minder.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:05 schreef Minimunt het volgende:
Heeft iemand van jullie een grafiek van nederland t.o.v. italie ? in dezelfde tijdslimiet? Dus zeg maar wat ons te wachten staat.
Wat precies?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:05 schreef Kyran het volgende:
Rutte zegt nu dus precies wat ik en vele anderen hier zeggen ..... maar als wij het zeggen is het een leugen/paniekzaaien. Nou, bij deze dan. Luister dan naar Rutte.
En Rutte, slappe vaatdoek. Als je ziet dat dit niet werkt dan DWING je het toch verdomme af man.
Opzetje naar strengere maatregelen. Over twee dagen zegt hij "heb vaak gewaarschuwd, mensen luisteren niet".quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:07 schreef asco het volgende:
Rutte jongen, dit brengt zo toch niks.
Maar ik snap je wel hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |