klopt, 7 aprilquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:23 schreef Vault-Boy het volgende:
Als ik hem zo hoor praten gaat de horeca echt nog niet open hoor op 6 april. Dit blijft gewoon nog een tijdje zo en wellicht later toch nog een echte lockdown.
Je bevolking kennen is sowieso moeilijk in zo'n multiculturele samenleving, met daklozen en miljardairs, ongeschoold tot universitair geschoold.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:22 schreef kwiwi het volgende:
Ik denk dat het in dit soort situaties cruciaal is dat je je bevolking kent/cultuur meeneemt in de beslissing. Rutte weet echt wel dat Nederlanders zich niet lang aan strenge maatregelen kunnen houden en stelt het gewoon zo lang mogelijk uit.
zitten gedragswetenschappers mee te denken hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:22 schreef kwiwi het volgende:
Ik denk dat het in dit soort situaties cruciaal is dat je je bevolking kent/cultuur meeneemt in de beslissing. Rutte weet echt wel dat Nederlanders zich niet lang aan strenge maatregelen kunnen houden en stelt het gewoon zo lang mogelijk uit.
"Hoe kan Nederland dit omdraaien?"quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:23 schreef Snikkelbeer het volgende:
"Wat zegt dat over deze situatie?"
Schijthekel aan dit soort nietszeggende kutvragen
Precies dit, laat onze Mark Rutte zijn werk doen, i.p.v. zulke onnozele vragenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:23 schreef Snikkelbeer het volgende:
sterkte gozer!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:24 schreef Momo het volgende:
twitter:NikkieTutorials twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 14:55:18scary morning... MamaTutorials had been sick for quite some days and it got worse. this morning she finally met with her doctor and they confirmed she has a virus. 😞 her lungs are still clean and she needs to rest and heal at home 💖 reageer retweet
Ik wilde dit net ook posten...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:23 schreef Snikkelbeer het volgende:
Dan heb je van Agt nooit gehoordquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Qua lullen is hij wel de meest capabele MP die we ooit hebben gehad.
Meer zelfs, 2 keer 1200 volgens mij nu. En ze hebben al 1 triljard in de economie gepompt afgelopen weekend dacht ik.quote:
Waarmee je meteen je zorgkosten voor 10% kunt dekken als je corona krijgt... dus sigaar uit eigen doosquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:22 schreef roos94 het volgende:
Trump geeft toch 1000 dollar aan elke inwoner?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |