De Koning activeert vanavond nog de krijgswet in zijn toespraak.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:20 schreef polderturk het volgende:
Hebben we wel genoeg militairen en agenten voor een lockdown?
Het wordt zonnig weer komende tijd toch? Dat helpt niet echt mee danquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:20 schreef marsan het volgende:
Van t weekend weer lekker alle parken vol en dan raar opkijken dat de curve blijft zoals italie.
ja maar om je meest laatste opties in te zetten moet je het juiste moment kiezen. Als je te vroeg inzet dan gaan mensen in protest.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoe is? Ik zeg alleen dat ik denk dat draagvlak er al lang is en in aantallen waarschijnlijk nog wel meer dan mensen die lak hebben aan die 2 m.
Volgens mij is hij eigenlijk een van een tweeling.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:19 schreef tompsv18 het volgende:
Nooit enige vermoeidheid te zien bij Rutte. Dat is wel echt knap.
Nee, natuurlijk niet. Als ze eergisteren nog aan het peilen waren over de mondkapjes, denk ik echt dat ze dachten het onder controle te hebben, met hun 2009 SARS actieplan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:20 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ja dit geloof je toch niet, kom op
A.s. zondag dus weer.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:21 schreef Kyran het volgende:
Hij heeft wel al twee keer gezegd dat er meer maatregelen kunnen komen.
Nu zegt hij het eigenlijk weer, dus drie keer al ...
Ja omdat mensen dat graag willen horen. Hij heeft ook al gezegd dat een lockdown denkbaar zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:21 schreef Kyran het volgende:
Volgende maatregel is zeker dat je elkaar ook niet meer vies mag aankijken, om besmetting te voorkomen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:21 schreef Kyran het volgende:
Ja daar kan buitenspelen bij horen. Een balletje overtrappen dan sta je meer dan 1.5 meter uit elkaar. Stelletje panische fokkers die denken dat bij een lockdown niemand meer naar buiten mag. Dat is in België ook niet het geval.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:15 schreef AToontje87 het volgende:
.
Wat snap jij in hemelsnaam niet aan minimaal 1,5m afstand houden? Hoort buitenspelen daar volgens jou bij?
330 miljard bijprintenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:22 schreef roos94 het volgende:
Trump geeft toch 1000 dollar aan elke inwoner?
Dat is gewoon die 1000 euro van Rutte.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:22 schreef roos94 het volgende:
Trump geeft toch 1000 dollar aan elke inwoner?
Dan wordt het een risico's weging of je 800 keer kan tanken zonder gesnapt te wordenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:16 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Of kost je uiteindelijk 3995 euro extra
klopt, allemaal chaos in de grote steden door zo'n regelquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:22 schreef kwiwi het volgende:
Ik denk dat het in dit soort situaties cruciaal is dat je je bevolking kent/cultuur meeneemt in de beslissing. Rutte weet echt wel dat Nederlanders zich niet lang aan strenge maatregelen kunnen houden en stelt het gewoon zo lang mogelijk uit.
Heb je de afgelopen dagen gezien hoe t in die parken was? 2 meter was niet echt aan de ordenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Niks mis mee als die 2 m dan echt gemeengoed is geworden en kinderen onder controle zijn. Eventueel met tuigje of zo.
Yup die komen er echt wel op korte termijn, maar ze zullen het wel zo timen dat er geen run meer op de bouwmarkten etc kan ontstaan. Dus wederom op zondagavond lijkt me...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:21 schreef Kyran het volgende:
twitter:NikkieTutorials twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 14:55:18scary morning... MamaTutorials had been sick for quite some days and it got worse. this morning she finally met with her doctor and they confirmed she has a virus. 😞 her lungs are still clean and she needs to rest and heal at home 💖 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |