SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-Probeer niet lollig te doen
-Bij nieuws graag een bron
-Off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-Geen slowchat
-Je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
-Opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Walgelijk hoeveel talking heads tijdens een crisis als deze alleen maar aan hun eigen politieke gewin denken. Slangen zijn het.![]()
Hangt ervan af hoe je selecteert wie getest wordt. Als het willekeurige burgers zijn is het hoog. Als het ziekenhuispatiënten met een longontsteking zijn niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:03 schreef capricia het volgende:
[..]
20% is besmet. Ik vind het hele hoge aantallen.![]()
De volksgezondheid staat onder zware druk. We moeten als land nu acteren. Zoals Macron beaamt: dit is een oorlog. We moeten de oorlog winnen en dat werkt niet met tikkertje maar met verstoppertje.quote:![]()
Too soon denk ikquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:13 schreef Hexagon het volgende:
Zouden ze een Lucky TV filmpje durven maken van Bruins?![]()
Bruins eerste slachtoffer van de groepsimmuniteit?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:09 schreef vosss het volgende:
Man man man, schiphol bijna dicht, VDL nedcar dicht, C&A dicht, Bijenkorf dicht, Ikea dicht, Bruins die omkiept, 58 dooien, bijna 180 op de IC..... wat een klotezooi allemaal zeg!!!!
![]()
![]()
Zulke bronnen kan ik overigens nergens vinden. Er was een studie in Italie van 4 jaar en gedurende die periode vielen er 65000 doden. Iets meer dan 16000 per jaar.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
2017/2018 waren er al 9000 in NL.
2014/2015 65000 griepdoden in Italië.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
En Bruins bashen. Droeftoeters.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:12 schreef Twiitch het volgende:
Walgelijk hoeveel talking heads tijdens een crisis als deze alleen maar aan hun eigen politieke gewin denken. Slangen zijn het.![]()
Dit ook ja, was er maar iemand in de regering die dat benoemde.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:12 schreef Twiitch het volgende:
Walgelijk hoeveel talking heads tijdens een crisis als deze alleen maar aan hun eigen politieke gewin denken. Slangen zijn het."We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -![]()
Dan loop je achter de feiten aan. Dit soort besluiten neem je zeker een week van tevoren niet een dag.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:07 schreef Vallon het volgende:
[..]
Laten men dat op 5 april bekijken. OK ?
Volgende week zal helder worden of de huidige maatregelen enigszins helpen.![]()
Ik schrok wel even toen ik las dat Duitsland nu ook geen EU burgers meer toelaat. Maar gelukkig is dat niet voor transfers.![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op woensdag 18-03-2020 om 20:01:28BREAKING: France reports 1,404 new cases of coronavirus and 69 new deaths, raising total to 9,134 cases and 244 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
twitter:BNODesk twitterde op woensdag 18-03-2020 om 20:05:13UPDATE: French health ministry reports 20 additional deaths, or 89 total over the past 24 hours, raising death toll to 264 - BFMTV https://t.co/QkYBfcdK9B reageer retweet
![]()
Ik heb helaas het moment gemist.
Maar toen ik ervan hoorde rende ik naar huis om het debat te volgen. Nog steeds is het geschorst.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.![]()
Man man manquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:14 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]twitter:BNODesk twitterde op woensdag 18-03-2020 om 20:05:13UPDATE: French health ministry reports 20 additional deaths, or 89 total over the past 24 hours, raising death toll to 264 - BFMTV https://t.co/QkYBfcdK9B reageer retweet
![]()
![]()
Die zullen het wel zo in elkaar zetten dat het lijkt of Bruins ineen stort met corona.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:13 schreef Hexagon het volgende:
Zouden ze een Lucky TV filmpje durven maken van Bruins?Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
Ja welke dan, ga toch niet zoeken nuquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:13 schreef -Straw- het volgende:
AMA met Bill Gates. Ook een vraag over Nederland beantwoord.![]()
Klopt, ik moet onderduiken in een kelder omdat ik bang ben doodgeschoten te worden. Oorlog. 😂quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:13 schreef Sucuk het volgende:
[..]
De volksgezondheid staat onder zware druk. We moeten als land nu acteren. Zoals Macron beaamt: dit is een oorlog. We moeten de oorlog winnen en dat werkt niet met tikkertje maar met verstoppertje.![]()
Nu ben ik benieuwd. Vertel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:14 schreef roos94 het volgende:
Is het bericht van Bill Gates over nederland hier al gedeeld?"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Wat was de vraag en het antwoord? Ga echt geen Reddit thread door pluizen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:13 schreef -Straw- het volgende:
AMA met Bill Gates. Ook een vraag over Nederland beantwoord.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.![]()
Nog niet gezien, wel nieuwsgierig. Deel nog maar een keerquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:14 schreef roos94 het volgende:
Is het bericht van Bill Gates over nederland hier al gedeeld?.
![]()
?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:14 schreef roos94 het volgende:
Is het bericht van Bill Gates over nederland hier al gedeeld?![]()
Tenenkrommend ja dat de meeste alleen aan hun baan denken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:12 schreef Twiitch het volgende:
Walgelijk hoeveel talking heads tijdens een crisis als deze alleen maar aan hun eigen politieke gewin denken. Slangen zijn het.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Zijn er eigenlijk nog landen waar het (officieel) nog niet is?Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Tot 20:15 toch?In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
En dat met een LOCKDOWNquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:14 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]twitter:BNODesk twitterde op woensdag 18-03-2020 om 20:05:13UPDATE: French health ministry reports 20 additional deaths, or 89 total over the past 24 hours, raising death toll to 264 - BFMTV https://t.co/QkYBfcdK9B reageer retweet
![]()
thisisbillgates
2.5k points
·
1 hour ago
Silver2
The only model that is known to work is a serious social distancing effort ("shut down"). If you don't do this then the disease will spread to a high percentage of the population and your hospitals will be overloaded with cases. So this should be avoided despite the problems caused by the "shut down". If a country doesn't control its cases then other countries will prevent anyone going into or coming out of that country. I think the Netherlands will end up doing what other countries are doing.![]()
Het zijn willekeurige inwoners uit de provincie. Die niet in een ziekenhuis liggen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:12 schreef freako het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe je selecteert wie getest wordt. Als het willekeurige burgers zijn is het hoog. Als het ziekenhuispatiënten met een longontsteking zijn niet."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Madagaskar?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:15 schreef StateOfMind het volgende:
Zijn er eigenlijk nog landen waar het (officieel) nog niet is?
Groenland is het wel.![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:14 schreef Grishenko_ het volgende:
Ik heb helaas het moment gemist.
Maar toen ik ervan hoorde rende ik naar huis om het debat te volgen. Nog steeds is het geschorst.![]()
![]()
Noord-Korea.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:15 schreef StateOfMind het volgende:
Zijn er eigenlijk nog landen waar het (officieel) nog niet is?In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Valt mee qua aantal inwoners.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:14 schreef Houtenbeen het volgende:
![]()
Liechtenstein.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:15 schreef StateOfMind het volgende:
Zijn er eigenlijk nog landen waar het (officieel) nog niet is?![]()
Noord-Koreaquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:15 schreef StateOfMind het volgende:
Zijn er eigenlijk nog landen waar het (officieel) nog niet is?![]()
premium maar wat een kut headline
20:11
Nog ruim een week afwachten, dan weten we hoe de Nederlandse lockdown ‘light’ aanslaat. Dan zal ook blijken of de toename van nieuwe coronagevallen afvlakt, weten experts. De grote vraag daarna: hoeveel slachtoffers gaan er vallen? Duizend of honderdduizend?
AD![]()
Dit jaquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:16 schreef Lemsterr het volgende:
thisisbillgates
2.5k points
·
1 hour ago
Silver2
The only model that is known to work is a serious social distancing effort ("shut down"). If you don't do this then the disease will spread to a high percentage of the population and your hospitals will be overloaded with cases. So this should be avoided despite the problems caused by the "shut down". If a country doesn't control its cases then other countries will prevent anyone going into or coming out of that country. I think the Netherlands will end up doing what other countries are doing.![]()
Nog 1 land in Europa is corona-vrij.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:15 schreef StateOfMind het volgende:
Zijn er eigenlijk nog landen waar het (officieel) nog niet is?Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
Dan lees je het toch niet. Andere vragen zijn interessanter.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:15 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Wat was de vraag en het antwoord? Ga echt geen Reddit thread door pluizen.![]()
20.15 nog steeds leeg.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
@Lavenderr maar denk jij niet dat dit een negatief signaal afgeeft? ik bedoel de minister die corona in zijn portefeuille heeft die flauw valt, dat het zeg maar niet echt onder controle is? geen idee hoor, maarjagraag op anoniem![]()
Arib zit er weerOp maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
Is t alweer begonnen?In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Montenegro was de laatste toch? Die heeft al 2 besmettingen gemeld gisteren of eergisteren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nog 1 land in Europa is corona-vrij.![]()
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
WTF 264 doden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:14 schreef Houtenbeen het volgende:
![]()
Vandaag van 19 naar 28 gevallen. Geen doden.quote:Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...![]()
Het enige dat het zegt is dat hij er ontzettend druk mee is 24 uur per dag. Niks meer.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:17 schreef KingRoland het volgende:
@:lavenderr maar denk jij niet dat dit een negatief signaal afgeeft? ik bedoel de minister die corona in zijn portefeuille heeft die flauw valt, dat het zeg maar niet echt onder controle is? geen idee hoor, maarja![]()
De mening van een gepensioneerde computer nerd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:14 schreef roos94 het volgende:
Is het bericht van Bill Gates over nederland hier al gedeeld?
Laat hij zich lekker met Windows 11 bezig gaan houden.Bovenstaand bericht is een column.![]()
Ironie, herken het.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:18 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee,
[..]
Nee, Liechtenstein heeft 19 gevallen.![]()
Anders post je geen linkjes met een vage beschrijving.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:17 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Dan lees je het toch niet. Andere vragen zijn interessanter.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Het is ook niet onder controle. Mensen kunnen elkaar nog eenvoudig aansteken. Stond gister nog doodleuk een vrouw te hoesten bij de verse broodjes.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:17 schreef KingRoland het volgende:
@:lavenderr maar denk jij niet dat dit een negatief signaal afgeeft? ik bedoel de minister die corona in zijn portefeuille heeft die flauw valt, dat het zeg maar niet echt onder controle is? geen idee hoor, maarja![]()
Jensen kwam gisteren met een interessante theorie over Bill Gatesquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:19 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
De mening van een gepensioneerde computer nerd.
Laat hij zich lekker met Windows 11 bezig gaan houden.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Wat is er vaag aan een AMA met Bill Gates?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:19 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Anders post je geen linkjes met een vage beschrijving.![]()
ah Rutte begint met een verklaringWem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen![]()
twitter:RopZoutberg twitterde op woensdag 18-03-2020 om 20:15:20In vijf Spaanse verzorgingshuizen voor ouderen zijn in een paar dagen ruim 50 inwoners overleden. Tientallen bewoners en verplegend personeel zijn besmet. De verzorgingshuizen zijn in het hele land, waaronder Ciudad Real, Vitoria, Madrid en Valencia. #CoronavirusESP reageer retweet
![]()
Spanje update de hele dag door. Huidige stand:
Bijna 3000 cases dus vandaag. Spanje loopt echt maar een paar dagen achter op Italie.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Jensen moet opflikkeren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:20 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Jensen kwam gisteren met een interessante theorie over Bill Gates![]()
14 duizend op één dag ?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Spanje update de hele dag door. Huidige stand:
[ afbeelding ]![]()
Dat is nu net waar hij zich niet al teveel mee bezig houdt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:19 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Laat hij zich lekker met Windows 11 bezig gaan houden.
Wel met het bestrijden van besmettelijke ziekten.![]()
Wwat danquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:20 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Jensen kwam gisteren met een interessante theorie over Bill Gates![]()
One idea that is being explored is using the blood (plasma) from people who are recovered. This may have antibodies to protect people. If it works it would be the fastest way to protect health care workers and patients who have severe disease.![]()
![]()
RutteGOD!Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Niks maar je beschrijving wel, nu weer ot.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:20 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Wat is er vaag aan een AMA met Bill Gates?Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Dat haal ik niet uit het bronartikel. http://giudicarie.com/ind(...)ella-del-veneto.htmlquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Het zijn willekeurige inwoners uit de provincie. Die niet in een ziekenhuis liggen.
Op 15 maart waren er volgens dat staatje ~200 besmettingen in Trentino, net zoveel als die 20% die positief getest zijn. Lijkt erop dat het gaat om alle tests die in Trentino zijn uitgevoerd. Dan is het niet zo gek dat 20% positief is.![]()
Nee. gele vakje is wat er vandaag bij is gekomen.quote:Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Als t goed is hoor je een ruis, kortom niemand heeft geluid want het staat uit. Geluid doet het alleen als je een microfoon indrukt.quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ik vind dat meer iets voor wetenschappers en dokters.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is nu net waar hij zich niet al teveel mee bezig houdt.
Wel met het bestrijden van besmettelijke ziekten.
Raar van me, ik weet het.Bovenstaand bericht is een column.![]()
Ik hoor nu ruis!Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Dat lijkt me eerder totale oversterfte, niet oversterfte ten gevolge van de griep.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
2017/2018 waren er al 9000 in NL.
2014/2015 65000 griepdoden in Italië.
quote:In Europe, seasonal influenza causes between 4 and 50 million symptomatic cases each year and the death toll associated with influenza is estimated at between 15,000 and 70,000 every influenza season, in terms of excess deathsare we infinite or am I alone![]()
Ja. Hij ving Bruins opquote:Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Al die jankerds ook die omdat iemand onwel wordt vinden dat de minister te hard wordt aangepakt.![]()
"When the going gets rough, the rough get going."Ik ben blank en dus ben ik niet wit.![]()
Duurt nog wel even voor ze een uitslag van die test hebbenquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:23 schreef roos94 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dat tuborcolose medicijn dat kan helpen bij corona?![]()
Hij is geen leek. Ga er maar vanuit dat hij vrijwel elk boek erover heeft gelezen en onthouden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:23 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik vind dat meer iets voor wetenschappers en dokters.
Raar van me, ik weet het.![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:23 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Kan de microfoon aan? Kan de microfoon aan?![]()
![]()
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Teveel stress en spanning en oververmoeid + flauwvallen overkomt je.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:17 schreef KingRoland het volgende:
JAJAJA EEN SECONDE GELUIDIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
wiebes doesnt give a fuckquote:And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Event 201 uit oktober 2019.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:19 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Laat hij zich lekker met Windows 11 bezig gaan houden.
Linkje: http://www.centerforhealthsecurity.org/event201/videos.html![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAA T begintOp maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Diep in de nacht.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:25 schreef Sfancta het volgende:
Tot hoelaat zal het debat duren en krijgen we de uitslag van het crisisoverleg?![]()
Ik val er net weer in, Bruins flauwgevallen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Teveel stress en spanning en oververmoeid + flauwvallen overkomt je.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Gezien het onderwerp stelt Bruins weinig voor.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Als mensen die onverstandige dingen doen de maat der dingen zijn kunnen we het idee van controle op elk vlak wel loslaten. Want dat hebben we niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:19 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Het is ook niet onder controle. Mensen kunnen elkaar nog eenvoudig aansteken. Stond gister nog doodleuk een vrouw te hoesten bij de verse broodjes.
Sowieso spreken in termen van controle als het belangrijkste kenmerk van de problematiek de onzekerheid en het gebrek aan kennis erover is. De naïviteit.![]()
Tafelklappertjes!In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
WiebesOp maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Hmm?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:25 schreef hollandia02 het volgende:
Gezien het onderwerp stelt Bruins weinig voor.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Die ving Bruins op. Dus jaquote:"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Kun je nagaan hoe ijzersterk Rutte is wat dat betreft, dat hij er altijd en nog steeds fris en fruitig staat.Koel en donker bewaren![]()
Het is dat Wiebes te autistisch is om flauw te vallen, maar wat weet die man zich telkens in de nesten te kletsen.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.![]()
Mss gaat Wiebes ook flauwvallenOp maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:26 schreef roos94 het volgende:
In frankrijk volledige lockdown maae zoveel doden?Die lockdown is nog maar NET bezig.
![]()
Ik vind zijn stem altijd alsof hij een typetje speeltquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:26 schreef JanCees het volgende:
Wiebes gaat zo janken als er één iemand een kritische vraag stelt![]()
![]()
Ah. Dan valt het hopelijk mee. Vond het al zo veel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:21 schreef freako het volgende:
[..]
Dat haal ik niet uit het bronartikel. http://giudicarie.com/ind(...)ella-del-veneto.html
Op 15 maart waren er volgens dat staatje ~200 besmettingen in Trentino, net zoveel als die 20% die positief getest zijn. Lijkt erop dat het gaat om alle tests die in Trentino zijn uitgevoerd. Dan is het niet zo gek dat 20% positief is."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Rutte god!quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:26 schreef Guanabana het volgende:
Kun je nagaan hoe ijzersterk Rutte is wat dat betreft, dat hij er altijd en nog steeds fris en fruitig staat.![]()
Coke.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:26 schreef Guanabana het volgende:
Kun je nagaan hoe ijzersterk Rutte is wat dat betreft, dat hij er altijd en nog steeds fris en fruitig staat.![]()
Als ik het heb over controle denk ik meer aan hoe Zuid Korea het aanpakt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:25 schreef Chia het volgende:
[..]
Als mensen die onverstandige dingen doen de maat der dingen zijn kunnen we het idee van controle op elk vlak wel loslaten. Want dat hebben we niet.
Sowieso spreken in termen van controle als het belangrijkste kenmerk van de problematiek de onzekerheid en het gebrek aan kennis erover is. De naïviteit.![]()
begin te vermoeden dat het een robot isquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:26 schreef Guanabana het volgende:
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:23 schreef roos94 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dat tuborcolose medicijn dat kan helpen bij corona?
Mijn vrouw heeft in haar studententijd TBC gehad en na de carnaval en een verjaardag zijn een aantal van onze vrienden behoorlijk ziek geweest (niet getest) maar zij had nergens last van.
Het middel schijnt voor de rest van je leven te werken![]()
Is dit Carlo Boszhardquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:27 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Ik vind zijn stem altijd alsof hij een typetje speelt![]()
![]()
Wiebes is slecht voor mijn misofonie.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Hij is gay tochquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:27 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Ik vind zijn stem altijd alsof hij een typetje speeltWem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen![]()
Ik ben inmiddels helemaal klaar met dat kutvirus![]()
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
WildersOp maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Bruins heeft wel een typisch Frits-Wester-alcoholistenhoofdje, dus dat kan het ook zijn geweest bij Bruno. Mark lijkt mij het type van een glaasje wit tijdens kerst en verder niks.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:26 schreef Guanabana het volgende:
Kun je nagaan hoe ijzersterk Rutte is wat dat betreft, dat hij er altijd en nog steeds fris en fruitig staat.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2020 20:28:52 ]![]()
Sinds gisterenquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:26 schreef roos94 het volgende:
In frankrijk volledige lockdown maae zoveel doden?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Omdat ze net een paar dagen in lockdown zijn. Dat effect zie je nog niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:26 schreef roos94 het volgende:
In frankrijk volledige lockdown maae zoveel doden?![]()
Wiebes woont samen met zijn partner in Den Haag. Uit een eerdere relatie heeft hij twee zonen.quote:Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Je denkt dat dat zo snel werkt?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:26 schreef roos94 het volgende:
In frankrijk volledige lockdown maae zoveel doden?sig verwijderd door FA![]()
Ja en Bruins komt mooi weg van de lastige vragen nu.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:26 schreef Confetti het volgende:
Dat crisisoverlegje van net horen we niks meer van. Er spelen hele grote dingen op de achtergrond.![]()
![]()
Mannelijke partner?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:28 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wiebes woont samen met zijn partner in Den Haag. Uit een eerdere relatie heeft hij twee zonen.Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen![]()
475 doden Italiëquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]Die lockdown is nog maar NET bezig.
![]()
Klopt. Het is stiekem Paul Groot van Koefnoen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:27 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Ik vind zijn stem altijd alsof hij een typetje speeltBovenstaand bericht is een column.![]()
Die man is nogal wiebes!In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Gast, is al 1000 keer uitgelegd nu. cases lopen 7 tot 14 dagen achter, doden wel 3 weken. Dus het effect van de lockdown op het aantal doden zie je half april.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:26 schreef roos94 het volgende:
In frankrijk volledige lockdown maae zoveel doden?Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
nos
4 MINUTEN GELEDEN
ABN Amro schiet gedupeerde klanten te hulp
ABN Amro wil klanten die door het coronavirus in de financiële problemen komen, helpen met hun hypotheek of krediet. Dat bevestigt de bank na berichtgeving in De Telegraaf. Volgens een woordvoerder komt de bank voor het einde van de week met de details naar buiten.
Het is nog niet zeker wie er precies voor de regeling in aanmerking komen en of het om uitstel of een kwijtschelding gaat. "Het gaat om mensen die het lastig hebben door het coronavirus", zegt de woordvoerder. In De Telegraaf heeft topman Kees van Dijkhuizen het over "consumenten met een nulurencontract, zzp'ers of kleine ondernemers".![]()
Ach als je het allemaal niet zo serieus neemt dan doet het je ook weinig natuurlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:26 schreef Guanabana het volgende:
Kun je nagaan hoe ijzersterk Rutte is wat dat betreft, dat hij er altijd en nog steeds fris en fruitig staat.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Sorry voor de scpff man ik ben echt geschrokken net, had zo te doen met die man en dan valt hij nog om ook
![]()
![]()
Heftig hoor, van Bruins. Zo zie je maar dat ook zij keihard werken in deze tijd..Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Kun je nagaan zonder lockdown.quote:
Maar ook daar geldt dat de mensen die overlijden niet de afgelopen week besmet zijn.![]()
Zie je pas over twee weken hier volgens de experts hier.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:26 schreef roos94 het volgende:
In frankrijk volledige lockdown maae zoveel doden?
Wantja. Twee weken staat ervoor vast.![]()
Het idee is dat een vaccinatie tegen TBC het immuunsysteem wakker schudt waardoor het ook de gevolgen van een coronabesmetting kan verminderen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:23 schreef roos94 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dat tuborcolose medicijn dat kan helpen bij corona?![]()
In tijden van crisis mag soms wel een uitzondering gemaakt worden. Niemand leeft zoals hiervoor.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:29 schreef Logician2.0 het volgende:
Sorry voor de scpff man ik ben echt geschrokken net, had zo te doen met die man en dan valt hij nog om ook
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Man man. Ben geen fan van Rutte maar dit slaat natuurlijk nergens op.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:29 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ach als je het allemaal niet zo serieus neemt dan doet het je ook weinig natuurlijk.![]()
Die heeft staan te sleutelpunten uit het tuutje van Thierry. Lekker snatsen met zn allen ja tochquote:
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
officieel, maar onofficieel niet denk ikquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:31 schreef crystal_meth het volgende:
Morgen gaat Italië dus voorbij China, wat aantal doden betreft.![]()
Wat is dat toch met Jetten (en Klaver ook). Altijd als ze invallen hebben ze berichten binnen gekregen.![]()
sterktequote:Op woensdag 18 maart 2020 20:32 schreef Sfancta het volgende:
Ben bang dat ons leven nooit meer hetzelfde zal zijn.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
In dit stadium moet je misschien hopen dat een groot percentage is besmet. Dan weet je dat een groot gedeelte van de bevolking dit virus kan handelen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Ah. Dan valt het hopelijk mee. Vond het al zo veel.![]()
Wiebes doet op een oproep
Niet meteen overdrijven.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:32 schreef Sfancta het volgende:
Ben bang dat ons leven nooit meer hetzelfde zal zijn."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Kudde-immuniteit staat niet vast voor dit virus.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In dit stadium moet je misschien hopen dat een groot percentage is besmet. Dan weet je dat een groot gedeelte van de bevolking dit virus kan handelen."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
officieel, maar onofficieel niet denk ik
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Mensen passen ook wel weer snel aan hoor. Zo'n vaart zal 't niet lopen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:32 schreef Sfancta het volgende:
Ben bang dat ons leven nooit meer hetzelfde zal zijn.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Jetten doet een KlavertjeOp maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Als wij maar niet voorbij Zuid-Korea gaan morgen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:31 schreef crystal_meth het volgende:
Morgen gaat Italië dus voorbij China, wat aantal doden betreft.![]()
Griep gerelateerde doden. Dit zijn statistieken gemeten door de normale dood ratio per 100.000 personen te meten en in het griepseizoen de overdodingsgraad word vaak gemeten als griepachtige doodsoorzaak.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zulke bronnen kan ik overigens nergens vinden. Er was een studie in Italie van 4 jaar en gedurende die periode vielen er 65000 doden. Iets meer dan 16000 per jaar.
Zie het volledige rapport hier. Geeft veel inzicht ook in het Italiaans probleem, wat eigenlijk al veel langer speelt.https://www.sciencedirect(...)971219303285#bib0165quote:During the study period, 136,686 ILI-attributable excess deaths were estimated using the full model (IA + ET effect). The average annual mortality excess rate (MR) ranged from 40.6 to 70.2 per 100,000. The total number of excess ILI-attributable deaths during the 2014/15 season was 41,066, 65.6% higher compared to the previous season. During the 2016/17 season, the number of ILI-attributable excess deaths was 43,336, 57.9% more than the previous season.Vakman pur sang![]()
Wijze woorden van Jetten.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Geef het een paar maanden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:32 schreef Sfancta het volgende:
Ben bang dat ons leven nooit meer hetzelfde zal zijn.
lolgraag op anoniem![]()
Precies. Op 29 maart wordt de klok een uur vooruit gezet. Hoeven we een uur minder lang thuis te zittenquote:![]()
![]()
Incubatie mediaan is 5 dagen. 97,5% van de mensen ontwikkelen symptomen binnen 11.5 dagen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zie je pas over twee weken hier volgens de experts hier.
Wantja. Twee weken staat ervoor vast.![]()
Kijk maar naar Bruno.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kudde-immuniteit staat niet vast voor dit virus.![]()
![]()
Neuhquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:32 schreef Sfancta het volgende:
Ben bang dat ons leven nooit meer hetzelfde zal zijn.![]()
China liegt keihard over het aantal doden en mensen die het hebben. Niemand zegt er wat van. WHO waar zijn jullie nu of VN of wie dat ook allemaal regelt.graag op anoniem![]()
welke net begint het"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
Een random vraag, heb onze slaapkamer op het zuiden met de gehele gevel uit glas. De temperatuur loopt al best op. Is het veilig de airco aan te zetten, aangezien het drie uur kan overleven in de buitenlucht?![]()
En Iran liegt ook?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:35 schreef KingRoland het volgende:
China liegt keihard over het aantal doden en mensen die het hebben. Niemand zegt er wat van. WHO waar zijn jullie nu of VN of wie dat ook allemaal regelt.![]()
TheDonald is er ook wel een beetje klaar mee.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mensen die nu nog naar de afhaalchinees gaan moeten we opsluiten!twitter:charles984681 twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 19:42:27川普今天真爷们!在记者会上被问到“中国病毒”是否涉及歧视的问题,川普坚持认为不是歧视,说按照病毒来源来说,就是中国病毒。中国官方栽赃是美国军人给中国传播病毒,这不是事实,是谣言。 https://t.co/DFNwls8odP reageer retweet
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Dit vrees ik ookquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:32 schreef Sfancta het volgende:
Dat gevoel begint mij ook langzaam te bekruipenquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:32 schreef Sfancta het volgende:
Van Haga zal waarschijnlijk ook ondernemers niet tegemoet komen in de huurbedragen/betalingenquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:35 schreef Hexagon het volgende:
Van Haga voelt nattigheid voor zn inkomstenOrder! Ordeeeeeeeeer!![]()
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:31 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Man man. Ben geen fan van Rutte maar dit slaat natuurlijk nergens op.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Dat zei mijn goede vriend Doublepain ook tegen mij toen ebola in Afrika wasquote:
tsja heeft ook niet lang geduurdgraag op anoniem![]()
Een airco haalt geen lucht van buiten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:36 schreef Sfancta het volgende:
Een random vraag, heb onze slaapkamer op het zuiden met de gehele gevel uit glas. De temperatuur loopt al best op. Is het veilig de airco aan te zetten, aangezien het drie uur kan overleven in de buitenlucht?![]()
Yes.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:36 schreef Sfancta het volgende:
Een random vraag, heb onze slaapkamer op het zuiden met de gehele gevel uit glas. De temperatuur loopt al best op. Is het veilig de airco aan te zetten, aangezien het drie uur kan overleven in de buitenlucht?And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Goed gesprek zegt wiebes
Waarom zou ons leven nooit meer hetzelfde zijn? Het gaat toch altijd?
Shit gebeurt, mensen gaan dood, je past je soms aan, gaat door.![]()
Al doen ze dat, een airco haalt geen lucht van buiten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel. Tenzij iemand buiten je airco moedwillig onderhoest.![]()
Volgens alles wat ik erover lees wel ja. En ze gaan daar ook nog eens een heel groot feest vieren.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Elke dag is ons leven nooit meer hetzelfdequote:Op woensdag 18 maart 2020 20:38 schreef Cronometer het volgende:
Waarom zou ons leven nooit meer hetzelfde zijn? Het gaat toch altijd?
Shit gebeurt, mensen gaan dood, je past je soms aan, gaat door.You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
De Glas- en Tuinbouw.
Wat is glasbouw precies?Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Denk je dit serieus?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgend jaar zijn we dit allang weer vergeten.![]()
Wat?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Gast, is al 1000 keer uitgelegd nu. cases lopen 7 tot 14 dagen achter, doden wel 3 weken. Dus het effect van de lockdown op het aantal doden zie je half april.
Dus de vrijgegeven dodenlijsten zijn van 3 weken terug of wat?Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
Ja ik las je comment net, wist uit mijn hoofd niet of dat voor alle airco's gold.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Al doen ze dat, een airco haalt geen lucht van buiten.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgend jaar zijn we dit allang weer vergeten.![]()
![]()
Kassenquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:39 schreef Zorro het volgende:
De Glas- en Tuinbouw.
Wat is glasbouw precies?Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Rammedan giet oan!?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens alles wat ik erover lees wel ja. En ze gaan daar ook nog eens een heel groot feest vieren.![]()
![]()
Dus je wordt er nog dement van ook?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgend jaar zijn we dit allang weer vergeten.Un dann rettet kein Kavallerie,
Helaas niet, zaten wat pareltjes tussen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:38 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Elke dag is ons leven nooit meer hetzelfde![]()
Nee dat is glastuinbouw.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Broeikassenquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:39 schreef Zorro het volgende:
De Glas- en Tuinbouw.
Wat is glasbouw precies?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Volgende maand heeft niemand het er meer over.
Ben ook best wel moe van het Spaanse woordje voor kroon.Vakman pur sang![]()
Dat blijf mij ook altijd opvallen bij een aantal leiders. Hoe blijven zij fris.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:26 schreef Guanabana het volgende:
Kun je nagaan hoe ijzersterk Rutte is wat dat betreft, dat hij er altijd en nog steeds fris en fruitig staat.
Je kan dan wel gillen hoe het allemaal niet moet maar ga er maar aan staan.
Ben best gewend aan stress en ingewikkelde projecten maar moet niet denken aan de personen die dat zonder adempauze dag in/uit doen. Dat gezegd hebbend, is het ook een kwestie van kunnen delegeren aan een enorm team van door de bank genomen, uiterst capabele (meewerkende) ambtenaren. Ik zou het zalig vinden om ooit eens een project te doen waar je 's een keer geen sputterende tegenwind uit eigen gelederen te hebben."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Ziektebed in de IC is ongeveer 3 wkn en haalt het of niet. Vandaar dat doden na-ijlenquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat?
Dus de vrijgegeven dodenlijsten zijn van 3 weken terug of wat?Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Nee. Zelfs al zou vanavond het vaccin er zijn en morgen alles weer 'normaal', als je dit allemaal volgend jaar vergeten bent zit er wat anders mis.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet met droge ogen beweren.
Maar dombo is een prima trol.![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja dat denkt hij. Zullen wel van Pechtold zijn.![]()
![]()
![]()
Hey duurt 7 tot 14 dagen voordat iemand ziek word... En voordat iemand overlijd duurt het ongeveer 3 weken, dat is wat er zo ongeveer staat. Maatregelen die net getroffen zijn daarvan kun je pas later bepalen of het heeft gewerkt, nu nog niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat?
Dus de vrijgegeven dodenlijsten zijn van 3 weken terug of wat?![]()
ILI zijn influenza-like ilnesses, je moet een correctiefactor toepassen om het waarschijnlijke aantal griepgevallen te krijgen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Griep gerelateerde doden. Dit zijn statistieken gemeten door de normale dood ratio per 100.000 personen te meten en in het griepseizoen de overdodingsgraad word vaak gemeten als griepachtige doodsoorzaak.
Zie het volledige rapport hier. Geeft veel inzicht ook in het Italiaans probleem, wat eigenlijk al veel langer speelt.
[..]
https://www.sciencedirect(...)971219303285#bib0165quote:We estimated excess deaths of 7,027, 20,259, 15,801 and 24,981 attributable to influenza epidemics in the 2013/14, 2014/15, 2015/16 and 2016/17, respectively, using the Goldstein index.are we infinite or am I alone![]()
Ik ben er ook nog hè. Ik kan plukken en ik heb tijdquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:39 schreef Fer_de_Lance het volgende:
gaan we straks verhongeren omdat we het verrekken tomaten te plukken?![]()
Ja kijk wat je allemaal kan als je savonds geen vrouw hebt die zeurt over de vaatwasser.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:41 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat blijf mij ook altijd opvallen bij een aantal leiders. Hoe blijven zij fris.
Ben best gewend aan stress en ingewikkelde projecten maar moet niet denken aan de personen die dat zonder adempauze dag in/uit doen. Dat gezegd hebbend, is het ook een kwestie van kunnen delegeren aan een enorm team van door de bank genomen, uiterst capabele (meewerkende) ambtenaren. Ik zou het zalig vinden om ooit eens een project te doen waar je 's een keer geen sputterende tegenwind uit eigen gelederen te hebben.Vakman pur sang![]()
Alleen al de sluiting van cafés, restaurants, scholen,sportclubs e.d. ga ik nooit vergeten, simpelweg omdat het nog nooit is voorgekomen (in mijn leven).quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee. Zelfs al zou vanavond het vaccin er zijn en morgen alles weer 'normaal', als je dit allemaal volgend jaar vergeten bent zit er wat anders mis.
Maar dombo is een prima trol.![]()
Wiebes spreekt Baudet goed uit!
WiebesGodIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Je kunt toch zien hoe een lockdown werkt in de landen waar het nu is?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Jij jamet je onderbuikhyperbolen en onvermogen om concreet te verwoorden wat je bedoelt.
Maar ga jij maar lekker liggen wegrotten in je eigen woning hoor
Maar goed, ik spreek je over 1,5 week wel.![]()
Ik ben al moe na een normaal dagje werken johquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:41 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat blijf mij ook altijd opvallen bij een aantal leiders. Hoe blijven zij fris.
Ben best gewend aan stress en ingewikkelde projecten maar moet niet denken aan de personen die dat zonder adempauze dag in/uit doen. Dat gezegd hebbend, is het ook een kwestie van kunnen delegeren aan een enorm team van door de bank genomen, uiterst capabele (meewerkende) ambtenaren. Ik zou het zalig vinden om ooit eens een project te doen waar je 's een keer geen sputterende tegenwind uit eigen gelederen te hebben.
Koel en donker bewaren![]()
Eind april zullen we er slechts sporadisch iets over horen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgend jaar zijn we dit allang weer vergeten.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Maar dat zei jij niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je kunt toch zien hoe een lockdown werkt in de landen waar het nu is?
Maar goed, ik spreek je over 1,5 week wel.![]()
Denk eind juni dit jaar.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:44 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Eind april zullen we er slechts sporadisch iets over horen.![]()
Jij denkt dat dit over 6 wkn opgelost isquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:44 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Eind april zullen we er slechts sporadisch iets over horen.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Ja exces is dus een overmaat bovenop de normale griepgolf en die laatste is met 25700 doden nog best ver weg van de absolute cijfers nu.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:42 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
ILI zijn influenza-like ilnesses, je moet een correctiefactor toepassen om het waarschijnlijke aantal griepgevallen te krijgen.
[..]
Nogmaals niet om te bagetaliseren maar om de cijfers als absolute cijfers te laten zien.Vakman pur sang![]()
Eind april?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:44 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Eind april zullen we er slechts sporadisch iets over horen.
Hoe lang zit je al onder die steen als ik vragen mag?![]()
Juist de groep die nu het meest gevaar loopt heeft iets soortgelijks mee gemaakt in hun leven, al was dat nog een stukje (heel veel) erger.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen al de sluiting van cafés, restaurants, scholen,sportclubs e.d. ga ik nooit vergeten, simpelweg omdat het nog nooit is voorgekomen (in mijn leven).![]()
Genetic research has confirmed that the 2019 coronavirus was neither engineered in a lab nor leaked by bio-terrorists. Using public genome sequence data, scientists have revealed that the virus was instead a result of “natural processes."
https://nypost.com/2020/0(...)terrorists-in-a-lab/![]()
Een oudere man uit mijn appartement wordt as speak met een loeiende ambulance weggevoerd wegens ademhalingsproblemen. Hopelijk geen corona.![]()
Overigens vind ik dat we morgen om 20:00 ook voor ons moeten gaan klappen. Zelfs op zo'n traag forum lopen de topics nog steeds vol, en daar mag voor geklapt worden.![]()
![]()
Dat niet maar dan is het nieuwtje er wel vanaf. Wie hoor je nog over ebola?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:45 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Jij denkt dat dit over 6 wkn opgelost isAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Ja maar er zijn dus 2 tot 3 generaties die dat niet hebben meegemaakt, gekke tijd welquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Juist de groep die nu het meest gevaar loopt heeft iets soortgelijks mee gemaakt in hun leven, al was dat nog een stukje (heel veel) erger.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
ga er maar wel van uit dat word 2 weken binnen blijven vanaf nuquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:46 schreef roos94 het volgende:
Een oudere man uit mijn appartement wordt as speak met een loeiende ambulance weggevoerd wegens ademhalingsproblemen. Hopelijk geen corona."Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Overdrijf natuurlijk.quote:
Maar dan is het echt weer normaal hoor.
Zo overdreven dat het leven totaal andera gaat zijn. Nee hoor.![]()
Begrijpend lezen is moeilijk blijkt maar weer.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:46 schreef Markesh het volgende:
[..]
Eind april?
Hoe lang zit je al onder die steen als ik vragen mag?Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Dankzij Ebola hoefde de hele wereld niet op slotquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat niet maar dan is het nieuwtje er wel vanaf. Wie hoor je nog over ebola?Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Mooi, weten we dat ook weer.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:46 schreef bdd8 het volgende:
Genetic research has confirmed that the 2019 coronavirus was neither engineered in a lab nor leaked by bio-terrorists. Using public genome sequence data, scientists have revealed that the virus was instead a result of “natural processes."
https://nypost.com/2020/0(...)terrorists-in-a-lab/![]()
Ah, dus als ik vandaag corona oploop, dan merk ik dat pas over 7-14 dagen? Dan beginnen de klachten?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:42 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Hey duurt 7 tot 14 dagen voordat iemand ziek word... En voordat iemand overlijd duurt het ongeveer 3 weken, dat is wat er zo ongeveer staat. Maatregelen die net getroffen zijn daarvan kun je pas later bepalen of het heeft gewerkt, nu nog niet.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
Ik denk het wel, voor onze generatie.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Overdrijf natuurlijk.
Hoef gelukkig nergens heen, alleen boodschapjes af en toequote:Op woensdag 18 maart 2020 20:47 schreef RAVW het volgende:
[..]
ga er maar wel van uit dat word 2 weken binnen blijven vanaf nu![]()
Mensen, op gegeven moment kunnen we nog niets zeggen hoe lang het virus-crisis duurt, reken maar op dat het wel iets langer duurt dan een paar maanden, misschien half jaar of in ernstige gevallen een jaar. Totale lockdown helpt echt niet tegen de verspreiding van het virus, maar laten we maar vertrouwen op onze regering, RIVM en paar virologen. Ik begrijp jullie wel hoe het vervelend en lastig is met veel vragen er hierover.Humor, serieus en vrolijk!![]()
dat lijkt me logisch, want anders maak je geen verkoudheidvirus.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:46 schreef bdd8 het volgende:
https://nypost.com/2020/0(...)terrorists-in-a-lab/Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Het leek een uurtje terug even opgelost.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Overigens vind ik dat we morgen om 20:00 ook voor ons moeten gaan klappen. Zelfs op zo'n traag forum lopen de topics nog steeds vol, en daar mag voor geklapt worden.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Laten ze nog 80+rs toe?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:47 schreef Greenpeas het volgende:
Het gaat helemaal mis in Italië trouwens. ICU's daar raken overvol dat men de "lat" om op de ICU terecht te komen steeds hoger legt.
(In het Italiaans)![]()
totaal een andere ziekte en snel herkenbaar en dus snel in te dammen als het rond gaatquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat niet maar dan is het nieuwtje er wel vanaf. Wie hoor je nog over ebola?
het is geen "griepje" zo als corona wordt omschreven"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Die PvdD-mevrouw is een beetje de enigste die de hele tijd offtopic praat.
Zelfs de PVV praat al weken niet over moslims.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
DierenleedMensen zijn belangrijker op dit moment
Ik hoor hier enorm veel ambulances.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:46 schreef roos94 het volgende:
Een oudere man uit mijn appartement wordt as speak met een loeiende ambulance weggevoerd wegens ademhalingsproblemen. Hopelijk geen corona.
Woon hier ruim 2 jaar maar nog nooit zoveel ambulances gehoord.![]()
Die is echt nog krankzinniger dan ik ben, en dat is echt een lintje waardquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dit gaat dus al de hele dag zo![]()
Je doet je naam eer aanquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Overdrijf natuurlijk.
![]()
Kutland.quote:![]()
waar?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:50 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ik hoor hier enorm veel ambulances.
Woon hier ruim 2 jaar maar nog nooit zoveel ambulances gehoord.![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:50 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Die is echt nog krankzinniger dan ik ben, en dat is echt een lintje waard![]()
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
PvdD kan met alle respect beter gewoon thuis gaan blijven. Als je in deze tijd nog altijd dieren erbij wil betrekken heb je het niet helemaal begrepen.![]()
Je let er veel meer opquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:50 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ik hoor hier enorm veel ambulances.
Woon hier ruim 2 jaar maar nog nooit zoveel ambulances gehoord.Vakman pur sang![]()
Kwam vandaag wel een paar linkjes tegen met allerlei complottheorien, waar ze het vandaan halen die mensen? In Afrika gaat ook het verhaal dat dit gemaakt is door blanken, net als HIV, Ebola etc. Een vriend van me daar vroeg of dat waar was. Als het zo zijn, zei ik, waarom is dan iedereen behalve Afrika geraakt?quote:![]()
Tja een hogere drempel is een lineaire oplossing voor een exponentieel probleem, dat werkt maar een heel korte tijdquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:47 schreef Greenpeas het volgende:
Het gaat helemaal mis in Italië trouwens. ICU's daar raken overvol dat men de "lat" om op de ICU terecht te komen steeds hoger legt.
(In het Italiaans / VertaaldEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: