Die ving Bruins op. Dus jaquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:26 schreef roos94 het volgende:
In frankrijk volledige lockdown maae zoveel doden?
Ik vind zijn stem altijd alsof hij een typetje speeltquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:26 schreef JanCees het volgende:
Wiebes gaat zo janken als er één iemand een kritische vraag stelt
Ah. Dan valt het hopelijk mee. Vond het al zo veel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:21 schreef freako het volgende:
[..]
Dat haal ik niet uit het bronartikel. http://giudicarie.com/ind(...)ella-del-veneto.html
Op 15 maart waren er volgens dat staatje ~200 besmettingen in Trentino, net zoveel als die 20% die positief getest zijn. Lijkt erop dat het gaat om alle tests die in Trentino zijn uitgevoerd. Dan is het niet zo gek dat 20% positief is.
Rutte god!quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:26 schreef Guanabana het volgende:
Kun je nagaan hoe ijzersterk Rutte is wat dat betreft, dat hij er altijd en nog steeds fris en fruitig staat.
Coke.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:26 schreef Guanabana het volgende:
Kun je nagaan hoe ijzersterk Rutte is wat dat betreft, dat hij er altijd en nog steeds fris en fruitig staat.
Als ik het heb over controle denk ik meer aan hoe Zuid Korea het aanpakt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:25 schreef Chia het volgende:
[..]
Als mensen die onverstandige dingen doen de maat der dingen zijn kunnen we het idee van controle op elk vlak wel loslaten. Want dat hebben we niet.
Sowieso spreken in termen van controle als het belangrijkste kenmerk van de problematiek de onzekerheid en het gebrek aan kennis erover is. De naïviteit.
begin te vermoeden dat het een robot isquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:26 schreef Guanabana het volgende:
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:23 schreef roos94 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dat tuborcolose medicijn dat kan helpen bij corona?
Is dit Carlo Boszhardquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:27 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Ik vind zijn stem altijd alsof hij een typetje speelt
Hij is gay tochquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:27 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Ik vind zijn stem altijd alsof hij een typetje speelt
Bruins heeft wel een typisch Frits-Wester-alcoholistenhoofdje, dus dat kan het ook zijn geweest bij Bruno. Mark lijkt mij het type van een glaasje wit tijdens kerst en verder niks.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:26 schreef Guanabana het volgende:
Sinds gisterenquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:26 schreef roos94 het volgende:
Omdat ze net een paar dagen in lockdown zijn. Dat effect zie je nog niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:26 schreef roos94 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |