Hij is geen leek. Ga er maar vanuit dat hij vrijwel elk boek erover heeft gelezen en onthouden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:23 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik vind dat meer iets voor wetenschappers en dokters.
Raar van me, ik weet het.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:23 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Kan de microfoon aan? Kan de microfoon aan?
Teveel stress en spanning en oververmoeid + flauwvallen overkomt je.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:17 schreef KingRoland het volgende:
@:lavenderr maar denk jij niet dat dit een negatief signaal afgeeft? ik bedoel de minister die corona in zijn portefeuille heeft die flauw valt, dat het zeg maar niet echt onder controle is? geen idee hoor, maarja
wiebes doesnt give a fuckquote:
Event 201 uit oktober 2019.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:19 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
De mening van een gepensioneerde computer nerd.
Laat hij zich lekker met Windows 11 bezig gaan houden.
Diep in de nacht.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:25 schreef Sfancta het volgende:
Tot hoelaat zal het debat duren en krijgen we de uitslag van het crisisoverleg?
Ik val er net weer in, Bruins flauwgevallen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Teveel stress en spanning en oververmoeid + flauwvallen overkomt je.
Als mensen die onverstandige dingen doen de maat der dingen zijn kunnen we het idee van controle op elk vlak wel loslaten. Want dat hebben we niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:19 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Het is ook niet onder controle. Mensen kunnen elkaar nog eenvoudig aansteken. Stond gister nog doodleuk een vrouw te hoesten bij de verse broodjes.
Hmm?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:25 schreef hollandia02 het volgende:
Gezien het onderwerp stelt Bruins weinig voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |