SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-Probeer niet lollig te doen
-Bij nieuws graag een bron
-Off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-Geen slowchat
-Je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
-Opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Walgelijk hoeveel talking heads tijdens een crisis als deze alleen maar aan hun eigen politieke gewin denken. Slangen zijn het.![]()
Hangt ervan af hoe je selecteert wie getest wordt. Als het willekeurige burgers zijn is het hoog. Als het ziekenhuispatiënten met een longontsteking zijn niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:03 schreef capricia het volgende:
[..]
20% is besmet. Ik vind het hele hoge aantallen.![]()
De volksgezondheid staat onder zware druk. We moeten als land nu acteren. Zoals Macron beaamt: dit is een oorlog. We moeten de oorlog winnen en dat werkt niet met tikkertje maar met verstoppertje.quote:![]()
Too soon denk ikquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:13 schreef Hexagon het volgende:
Zouden ze een Lucky TV filmpje durven maken van Bruins?![]()
Bruins eerste slachtoffer van de groepsimmuniteit?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:09 schreef vosss het volgende:
Man man man, schiphol bijna dicht, VDL nedcar dicht, C&A dicht, Bijenkorf dicht, Ikea dicht, Bruins die omkiept, 58 dooien, bijna 180 op de IC..... wat een klotezooi allemaal zeg!!!!
![]()
![]()
Zulke bronnen kan ik overigens nergens vinden. Er was een studie in Italie van 4 jaar en gedurende die periode vielen er 65000 doden. Iets meer dan 16000 per jaar.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
2017/2018 waren er al 9000 in NL.
2014/2015 65000 griepdoden in Italië.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
En Bruins bashen. Droeftoeters.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:12 schreef Twiitch het volgende:
Walgelijk hoeveel talking heads tijdens een crisis als deze alleen maar aan hun eigen politieke gewin denken. Slangen zijn het.![]()
Dit ook ja, was er maar iemand in de regering die dat benoemde.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:12 schreef Twiitch het volgende:
Walgelijk hoeveel talking heads tijdens een crisis als deze alleen maar aan hun eigen politieke gewin denken. Slangen zijn het."We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -![]()
Dan loop je achter de feiten aan. Dit soort besluiten neem je zeker een week van tevoren niet een dag.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:07 schreef Vallon het volgende:
[..]
Laten men dat op 5 april bekijken. OK ?
Volgende week zal helder worden of de huidige maatregelen enigszins helpen.![]()
Ik schrok wel even toen ik las dat Duitsland nu ook geen EU burgers meer toelaat. Maar gelukkig is dat niet voor transfers.![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op woensdag 18-03-2020 om 20:01:28BREAKING: France reports 1,404 new cases of coronavirus and 69 new deaths, raising total to 9,134 cases and 244 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
twitter:BNODesk twitterde op woensdag 18-03-2020 om 20:05:13UPDATE: French health ministry reports 20 additional deaths, or 89 total over the past 24 hours, raising death toll to 264 - BFMTV https://t.co/QkYBfcdK9B reageer retweet
![]()
Ik heb helaas het moment gemist.
Maar toen ik ervan hoorde rende ik naar huis om het debat te volgen. Nog steeds is het geschorst.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.![]()
Man man manquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:14 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]twitter:BNODesk twitterde op woensdag 18-03-2020 om 20:05:13UPDATE: French health ministry reports 20 additional deaths, or 89 total over the past 24 hours, raising death toll to 264 - BFMTV https://t.co/QkYBfcdK9B reageer retweet
![]()
![]()
Die zullen het wel zo in elkaar zetten dat het lijkt of Bruins ineen stort met corona.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:13 schreef Hexagon het volgende:
Zouden ze een Lucky TV filmpje durven maken van Bruins?Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
Ja welke dan, ga toch niet zoeken nuquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:13 schreef -Straw- het volgende:
AMA met Bill Gates. Ook een vraag over Nederland beantwoord.![]()
Klopt, ik moet onderduiken in een kelder omdat ik bang ben doodgeschoten te worden. Oorlog. 😂quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:13 schreef Sucuk het volgende:
[..]
De volksgezondheid staat onder zware druk. We moeten als land nu acteren. Zoals Macron beaamt: dit is een oorlog. We moeten de oorlog winnen en dat werkt niet met tikkertje maar met verstoppertje.![]()
Nu ben ik benieuwd. Vertel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:14 schreef roos94 het volgende:
Is het bericht van Bill Gates over nederland hier al gedeeld?"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Wat was de vraag en het antwoord? Ga echt geen Reddit thread door pluizen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:13 schreef -Straw- het volgende:
AMA met Bill Gates. Ook een vraag over Nederland beantwoord.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.![]()
Nog niet gezien, wel nieuwsgierig. Deel nog maar een keerquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:14 schreef roos94 het volgende:
Is het bericht van Bill Gates over nederland hier al gedeeld?.
![]()
?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:14 schreef roos94 het volgende:
Is het bericht van Bill Gates over nederland hier al gedeeld?![]()
Tenenkrommend ja dat de meeste alleen aan hun baan denken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:12 schreef Twiitch het volgende:
Walgelijk hoeveel talking heads tijdens een crisis als deze alleen maar aan hun eigen politieke gewin denken. Slangen zijn het.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Zijn er eigenlijk nog landen waar het (officieel) nog niet is?Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Tot 20:15 toch?In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
En dat met een LOCKDOWNquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:14 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]twitter:BNODesk twitterde op woensdag 18-03-2020 om 20:05:13UPDATE: French health ministry reports 20 additional deaths, or 89 total over the past 24 hours, raising death toll to 264 - BFMTV https://t.co/QkYBfcdK9B reageer retweet
![]()
thisisbillgates
2.5k points
·
1 hour ago
Silver2
The only model that is known to work is a serious social distancing effort ("shut down"). If you don't do this then the disease will spread to a high percentage of the population and your hospitals will be overloaded with cases. So this should be avoided despite the problems caused by the "shut down". If a country doesn't control its cases then other countries will prevent anyone going into or coming out of that country. I think the Netherlands will end up doing what other countries are doing.![]()
Het zijn willekeurige inwoners uit de provincie. Die niet in een ziekenhuis liggen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:12 schreef freako het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe je selecteert wie getest wordt. Als het willekeurige burgers zijn is het hoog. Als het ziekenhuispatiënten met een longontsteking zijn niet."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Madagaskar?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:15 schreef StateOfMind het volgende:
Zijn er eigenlijk nog landen waar het (officieel) nog niet is?
Groenland is het wel.![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:14 schreef Grishenko_ het volgende:
Ik heb helaas het moment gemist.
Maar toen ik ervan hoorde rende ik naar huis om het debat te volgen. Nog steeds is het geschorst.![]()
![]()
Noord-Korea.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:15 schreef StateOfMind het volgende:
Zijn er eigenlijk nog landen waar het (officieel) nog niet is?In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Valt mee qua aantal inwoners.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:14 schreef Houtenbeen het volgende:
![]()
Liechtenstein.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:15 schreef StateOfMind het volgende:
Zijn er eigenlijk nog landen waar het (officieel) nog niet is?![]()
Noord-Koreaquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:15 schreef StateOfMind het volgende:
Zijn er eigenlijk nog landen waar het (officieel) nog niet is?![]()
premium maar wat een kut headline
20:11
Nog ruim een week afwachten, dan weten we hoe de Nederlandse lockdown ‘light’ aanslaat. Dan zal ook blijken of de toename van nieuwe coronagevallen afvlakt, weten experts. De grote vraag daarna: hoeveel slachtoffers gaan er vallen? Duizend of honderdduizend?
AD![]()
Dit jaquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:16 schreef Lemsterr het volgende:
thisisbillgates
2.5k points
·
1 hour ago
Silver2
The only model that is known to work is a serious social distancing effort ("shut down"). If you don't do this then the disease will spread to a high percentage of the population and your hospitals will be overloaded with cases. So this should be avoided despite the problems caused by the "shut down". If a country doesn't control its cases then other countries will prevent anyone going into or coming out of that country. I think the Netherlands will end up doing what other countries are doing.![]()
Nog 1 land in Europa is corona-vrij.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:15 schreef StateOfMind het volgende:
Zijn er eigenlijk nog landen waar het (officieel) nog niet is?Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
Dan lees je het toch niet. Andere vragen zijn interessanter.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:15 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Wat was de vraag en het antwoord? Ga echt geen Reddit thread door pluizen.![]()
20.15 nog steeds leeg.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
@Lavenderr maar denk jij niet dat dit een negatief signaal afgeeft? ik bedoel de minister die corona in zijn portefeuille heeft die flauw valt, dat het zeg maar niet echt onder controle is? geen idee hoor, maarjagraag op anoniem![]()
Arib zit er weerOp maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
Is t alweer begonnen?In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Montenegro was de laatste toch? Die heeft al 2 besmettingen gemeld gisteren of eergisteren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nog 1 land in Europa is corona-vrij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: