Ik denk het wel, voor onze generatie.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Overdrijf natuurlijk.
Maar dan is het echt weer normaal hoor.
Zo overdreven dat het leven totaal andera gaat zijn. Nee hoor.
Hoef gelukkig nergens heen, alleen boodschapjes af en toequote:Op woensdag 18 maart 2020 20:47 schreef RAVW het volgende:
[..]
ga er maar wel van uit dat word 2 weken binnen blijven vanaf nu
dat lijkt me logisch, want anders maak je geen verkoudheidvirus.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:46 schreef bdd8 het volgende:
Genetic research has confirmed that the 2019 coronavirus was neither engineered in a lab nor leaked by bio-terrorists. Using public genome sequence data, scientists have revealed that the virus was instead a result of “natural processes."
https://nypost.com/2020/0(...)terrorists-in-a-lab/
Het leek een uurtje terug even opgelost.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Overigens vind ik dat we morgen om 20:00 ook voor ons moeten gaan klappen. Zelfs op zo'n traag forum lopen de topics nog steeds vol, en daar mag voor geklapt worden.
Laten ze nog 80+rs toe?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:47 schreef Greenpeas het volgende:
Het gaat helemaal mis in Italië trouwens. ICU's daar raken overvol dat men de "lat" om op de ICU terecht te komen steeds hoger legt.
(In het Italiaans)
totaal een andere ziekte en snel herkenbaar en dus snel in te dammen als het rond gaatquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat niet maar dan is het nieuwtje er wel vanaf. Wie hoor je nog over ebola?
Ik hoor hier enorm veel ambulances.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:46 schreef roos94 het volgende:
Een oudere man uit mijn appartement wordt as speak met een loeiende ambulance weggevoerd wegens ademhalingsproblemen. Hopelijk geen corona.
Die is echt nog krankzinniger dan ik ben, en dat is echt een lintje waardquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dit gaat dus al de hele dag zo
Je doet je naam eer aanquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Overdrijf natuurlijk.
Maar dan is het echt weer normaal hoor.
Zo overdreven dat het leven totaal andera gaat zijn. Nee hoor.
Kutland.quote:
waar?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:50 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ik hoor hier enorm veel ambulances.
Woon hier ruim 2 jaar maar nog nooit zoveel ambulances gehoord.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:50 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Die is echt nog krankzinniger dan ik ben, en dat is echt een lintje waard
Je let er veel meer opquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:50 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ik hoor hier enorm veel ambulances.
Woon hier ruim 2 jaar maar nog nooit zoveel ambulances gehoord.
Kwam vandaag wel een paar linkjes tegen met allerlei complottheorien, waar ze het vandaan halen die mensen? In Afrika gaat ook het verhaal dat dit gemaakt is door blanken, net als HIV, Ebola etc. Een vriend van me daar vroeg of dat waar was. Als het zo zijn, zei ik, waarom is dan iedereen behalve Afrika geraakt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |