Ja kijk wat je allemaal kan als je savonds geen vrouw hebt die zeurt over de vaatwasser.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:41 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat blijf mij ook altijd opvallen bij een aantal leiders. Hoe blijven zij fris.
Je kan dan wel gillen hoe het allemaal niet moet maar ga er maar aan staan.
Ben best gewend aan stress en ingewikkelde projecten maar moet niet denken aan de personen die dat zonder adempauze dag in/uit doen. Dat gezegd hebbend, is het ook een kwestie van kunnen delegeren aan een enorm team van door de bank genomen, uiterst capabele (meewerkende) ambtenaren. Ik zou het zalig vinden om ooit eens een project te doen waar je 's een keer geen sputterende tegenwind uit eigen gelederen te hebben.
Alleen al de sluiting van cafés, restaurants, scholen,sportclubs e.d. ga ik nooit vergeten, simpelweg omdat het nog nooit is voorgekomen (in mijn leven).quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee. Zelfs al zou vanavond het vaccin er zijn en morgen alles weer 'normaal', als je dit allemaal volgend jaar vergeten bent zit er wat anders mis.
Maar dombo is een prima trol.
Je kunt toch zien hoe een lockdown werkt in de landen waar het nu is?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Jij jamet je onderbuikhyperbolen en onvermogen om concreet te verwoorden wat je bedoelt.
Maar ga jij maar lekker liggen wegrotten in je eigen woning hoor
Ik ben al moe na een normaal dagje werken johquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:41 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat blijf mij ook altijd opvallen bij een aantal leiders. Hoe blijven zij fris.
Je kan dan wel gillen hoe het allemaal niet moet maar ga er maar aan staan.
Ben best gewend aan stress en ingewikkelde projecten maar moet niet denken aan de personen die dat zonder adempauze dag in/uit doen. Dat gezegd hebbend, is het ook een kwestie van kunnen delegeren aan een enorm team van door de bank genomen, uiterst capabele (meewerkende) ambtenaren. Ik zou het zalig vinden om ooit eens een project te doen waar je 's een keer geen sputterende tegenwind uit eigen gelederen te hebben.
Eind april zullen we er slechts sporadisch iets over horen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgend jaar zijn we dit allang weer vergeten.
Maar dat zei jij niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je kunt toch zien hoe een lockdown werkt in de landen waar het nu is?
Maar goed, ik spreek je over 1,5 week wel.
Denk eind juni dit jaar.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:44 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Eind april zullen we er slechts sporadisch iets over horen.
Jij denkt dat dit over 6 wkn opgelost isquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:44 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ja exces is dus een overmaat bovenop de normale griepgolf en die laatste is met 25700 doden nog best ver weg van de absolute cijfers nu.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:42 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
ILI zijn influenza-like ilnesses, je moet een correctiefactor toepassen om het waarschijnlijke aantal griepgevallen te krijgen.
[..]
Eind april?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:44 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Juist de groep die nu het meest gevaar loopt heeft iets soortgelijks mee gemaakt in hun leven, al was dat nog een stukje (heel veel) erger.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen al de sluiting van cafés, restaurants, scholen,sportclubs e.d. ga ik nooit vergeten, simpelweg omdat het nog nooit is voorgekomen (in mijn leven).
Dat niet maar dan is het nieuwtje er wel vanaf. Wie hoor je nog over ebola?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:45 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Jij denkt dat dit over 6 wkn opgelost is
Ja maar er zijn dus 2 tot 3 generaties die dat niet hebben meegemaakt, gekke tijd welquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Juist de groep die nu het meest gevaar loopt heeft iets soortgelijks mee gemaakt in hun leven, al was dat nog een stukje (heel veel) erger.
ga er maar wel van uit dat word 2 weken binnen blijven vanaf nuquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:46 schreef roos94 het volgende:
Een oudere man uit mijn appartement wordt as speak met een loeiende ambulance weggevoerd wegens ademhalingsproblemen. Hopelijk geen corona.
Overdrijf natuurlijk.quote:
Begrijpend lezen is moeilijk blijkt maar weer.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:46 schreef Markesh het volgende:
[..]
Eind april?
Hoe lang zit je al onder die steen als ik vragen mag?
Dankzij Ebola hoefde de hele wereld niet op slotquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat niet maar dan is het nieuwtje er wel vanaf. Wie hoor je nog over ebola?
Mooi, weten we dat ook weer.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:46 schreef bdd8 het volgende:
Genetic research has confirmed that the 2019 coronavirus was neither engineered in a lab nor leaked by bio-terrorists. Using public genome sequence data, scientists have revealed that the virus was instead a result of “natural processes."
https://nypost.com/2020/0(...)terrorists-in-a-lab/
Ah, dus als ik vandaag corona oploop, dan merk ik dat pas over 7-14 dagen? Dan beginnen de klachten?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:42 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Hey duurt 7 tot 14 dagen voordat iemand ziek word... En voordat iemand overlijd duurt het ongeveer 3 weken, dat is wat er zo ongeveer staat. Maatregelen die net getroffen zijn daarvan kun je pas later bepalen of het heeft gewerkt, nu nog niet.
Ik denk het wel, voor onze generatie.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Overdrijf natuurlijk.
Maar dan is het echt weer normaal hoor.
Zo overdreven dat het leven totaal andera gaat zijn. Nee hoor.
Hoef gelukkig nergens heen, alleen boodschapjes af en toequote:Op woensdag 18 maart 2020 20:47 schreef RAVW het volgende:
[..]
ga er maar wel van uit dat word 2 weken binnen blijven vanaf nu
dat lijkt me logisch, want anders maak je geen verkoudheidvirus.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:46 schreef bdd8 het volgende:
Genetic research has confirmed that the 2019 coronavirus was neither engineered in a lab nor leaked by bio-terrorists. Using public genome sequence data, scientists have revealed that the virus was instead a result of “natural processes."
https://nypost.com/2020/0(...)terrorists-in-a-lab/
Het leek een uurtje terug even opgelost.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Overigens vind ik dat we morgen om 20:00 ook voor ons moeten gaan klappen. Zelfs op zo'n traag forum lopen de topics nog steeds vol, en daar mag voor geklapt worden.
Laten ze nog 80+rs toe?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:47 schreef Greenpeas het volgende:
Het gaat helemaal mis in Italië trouwens. ICU's daar raken overvol dat men de "lat" om op de ICU terecht te komen steeds hoger legt.
(In het Italiaans)
totaal een andere ziekte en snel herkenbaar en dus snel in te dammen als het rond gaatquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat niet maar dan is het nieuwtje er wel vanaf. Wie hoor je nog over ebola?
Ik hoor hier enorm veel ambulances.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:46 schreef roos94 het volgende:
Een oudere man uit mijn appartement wordt as speak met een loeiende ambulance weggevoerd wegens ademhalingsproblemen. Hopelijk geen corona.
Die is echt nog krankzinniger dan ik ben, en dat is echt een lintje waardquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dit gaat dus al de hele dag zo
Je doet je naam eer aanquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Overdrijf natuurlijk.
Maar dan is het echt weer normaal hoor.
Zo overdreven dat het leven totaal andera gaat zijn. Nee hoor.
Kutland.quote:
waar?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:50 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ik hoor hier enorm veel ambulances.
Woon hier ruim 2 jaar maar nog nooit zoveel ambulances gehoord.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:50 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Die is echt nog krankzinniger dan ik ben, en dat is echt een lintje waard
Je let er veel meer opquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:50 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ik hoor hier enorm veel ambulances.
Woon hier ruim 2 jaar maar nog nooit zoveel ambulances gehoord.
Kwam vandaag wel een paar linkjes tegen met allerlei complottheorien, waar ze het vandaan halen die mensen? In Afrika gaat ook het verhaal dat dit gemaakt is door blanken, net als HIV, Ebola etc. Een vriend van me daar vroeg of dat waar was. Als het zo zijn, zei ik, waarom is dan iedereen behalve Afrika geraakt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |