haags_kwartiertje en InverHouse tellen niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Rob op 15-03-2020 15:49:11 ]![]()
DodoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
euh......nou euh.... niet openlijk in elk gevalquote:
eens kijken of ik de oude foto's nog kan vindenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Haha dm mag ookquote:Op zondag 15 maart 2020 15:44 schreef Nizno het volgende:
euh......
[..]
nou euh.... niet openlijk in elk geval
eens kijken of ik de oude foto's nog kan vinden![]()
![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Die is geweldigquote:Op zondag 15 maart 2020 15:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit is het kindermodel zonder kind er in
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hey Giz.quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:![]()
![]()
![]()
ja nu snap je wel waarom ik hem zo graag aan heb
de neus is trouwens een rode bol
lijkt op de foto gewoon een rood lapje maar is een bolletjeOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:
De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
En dan... verschijnt hij.
Hij kijkt je recht aan en lacht.
Die lach is het laatste wat je hoort.![]()
Haha ja hij is echt geweldigquote:Op zondag 15 maart 2020 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ja nu snap je wel waarom ik hem zo graag aan heb
de neus is trouwens een rode bol
lijkt op de foto gewoon een rood lapje maar is een bolletje![]()
![]()
testDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Hallo binnenkomers"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Heequote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
maar niet geschikt om mee over straat te denderen.quote:
dan zit ik zo in een isoleercelOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
twitter:XandervdWulp twitterde op zondag 15-03-2020 om 15:44:24Nieuws: 17.00u persconferentie verwacht op ministerie van Justitie door ministers Bruins en Slob. Verwachting: scholen dicht. En ook steeds meer signalen dat cafés ook worden gesloten. reageer retweet
heb je een adblokker aan staan?quote:Op zondag 15 maart 2020 15:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Fok is aardig in de war geloof ik.
Ik zou reageren op Dot en kreeg ineens dit.![]()
[ afbeelding ]Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Met zo'n rode neus kom je geen winkel binnen, denkt iedereen dat je verkouden bent.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar niet geschikt om mee over straat te denderen.
dan zit ik zo in een isoleercel![]()
Hahaha die kan zit er wel in jaquote:Op zondag 15 maart 2020 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar niet geschikt om mee over straat te denderen.
dan zit ik zo in een isoleercel![]()
![]()
dan de hornbach ook dicht want daar waren vanmorgen ook 400 mensen samen las ik op twitter toen ik de reacties op de reclame zochtquote:Op zondag 15 maart 2020 15:50 schreef 88-4 het volgende:
twitter:XandervdWulp twitterde op zondag 15-03-2020 om 15:44:24Nieuws: 17.00u persconferentie verwacht op ministerie van Justitie door ministers Bruins en Slob. Verwachting: scholen dicht. En ook steeds meer signalen dat cafés ook worden gesloten. reageer retweet
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
bijzonderquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Watquote:voor browser gebruik je?quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Anders opera gaan gebruiken...quote:Op zondag 15 maart 2020 15:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Firefox.
Hij loopt ook steeds vast en krijg errors. 404 nog wat.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
De enige die nu winst maken zijn de supermarkten denk ik.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:54 schreef skysherrif het volgende:
Horeca gaat dicht wss
Dat gaat me toch geld kosten
Zijn veel bedrijven die nou in moeilijkheden komen.![]()
Er is een buffer volgens Rutte.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
dat weet hij van elke ondernemer?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
blokkerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nederland heeft een buffer.quote:Of wel, daar zal vast over nagedacht worden.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zal wel niet voor de kleine zelfstandige zijn.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
quote:Op zondag 15 maart 2020 15:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zal wel niet voor de kleine zelfstandige zijn.![]()
Daar zal het vast wel bij blijven.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:00 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Nederland heeft een buffer.
[..]
Of wel, daar zal vast over nagedacht worden.![]()
![]()
Laten we het niet hopen.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daar zal het vast wel bij blijven.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
FOK doet niet anders dan langzaam lopen, vast lopen en fout meldingen geven de laatste dagenquote:Op zondag 15 maart 2020 15:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Firefox.
Hij loopt ook steeds vast en krijg errors. 404 nog wat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:lekker voor je
Ah dan ligt het niet aan mij gelukkig.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
FOK doet niet anders dan langzaam lopen, vast lopen en fout meldingen geven de laatste dagen![]()
![]()
Ja triest allemaal hequote:Op zondag 15 maart 2020 15:54 schreef skysherrif het volgende:
Horeca gaat dicht wss
Dat gaat me toch geld kosten
IK vraag me af waar dat naar toe gaat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ergernis idd.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
FOK doet niet anders dan langzaam lopen, vast lopen en fout meldingen geven de laatste dagenDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Rutte zeg wel meerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij doet maar, maakt mij niet uit.quote:
Ik vind het grappig dat ie dacht jou te hebben maar mij ermee pakte.![]()
![]()
als je dan zo stom bent om 155 te gaan jagen is het ook niet vreemd dat je tegenliggers niet verwachten dat jij er zo hard aan knalt en dus bezig zijn met inhalen
https://www.telegraaf.nl/(...)schrik-van-hun-levenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
truequote:Op zondag 15 maart 2020 16:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hij doet maar, maakt mij niet uit.
Ik vind het grappig dat ie dacht jou te hebben maar mij ermee pakte.
Nee, lees maar in BUGquote:Op zondag 15 maart 2020 16:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah dan ligt het niet aan mij gelukkig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
bolk.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
de beerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:03 schreef Nizno het volgende:
als je dan zo stom bent om 155 te gaan jagen is het ook niet vreemd dat je tegenliggers niet verwachten dat jij er zo hard aan knalt en dus bezig zijn met inhalen
https://www.telegraaf.nl/(...)schrik-van-hun-levenecht hè
![]()
olleke bolleke remisollekequote:ja ze mogen nog van geluk spreken dat ze niet geraakt zijn. en dan vooral omdat de anderen dan de dupe er van zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Idioten.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:03 schreef Nizno het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)schrik-van-hun-leven
Ik heb het 1 keer gehad dat een motorrijder dat deed en zo hard recht op me af kwam. Ik was de tegenligger en kon geen kant op. Het was dat degene naast me ook nog wat aan de kant kon en hij er nog net tussendoor kon anders had ie tegen en over mijn auto gevlogen.
Heb toen even bij een benzine pomp een tijdje stil gestaan wat was dat eng.![]()
ja heel ergerlijk PlymWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja achterlijke mensen joh..quote:Op zondag 15 maart 2020 16:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
olleke bolleke remisolleke
[..]
ja ze mogen nog van geluk spreken dat ze niet geraakt zijn. en dan vooral omdat de anderen dan de dupe er van zijn![]()
we 2 hebben op de selbe sekonde de post gezetquote:Op zondag 15 maart 2020 16:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Idioten.
Ik heb het 1 keer gehad dat een motorrijder dat deed en zo hard recht op me af kwam. Ik was de tegenligger en kon geen kant op. Het was dat degene naast me ook nog wat aan de kant kon en hij er nog net tussendoor kon anders had ie tegen en over mijn auto gevlogen.
Heb toen even bij een benzine pomp een tijdje stil gestaan wat was dat eng.![]()
Giz kan je niet quoten. Maar lijkt me inderdaad heel eng om zoiets mee te makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja precies die tegenliggers hier zullen zich ook rot geschrokken zijnquote:Op zondag 15 maart 2020 16:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Idioten.
Heb toen even bij een benzine pomp een tijdje stil gestaan wat was dat eng.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
maar dan ook die beelden gewoon online zetten dat jij 155 durfde te jagen en het overleefd hebt.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja precies die tegenliggers hier zullen zich ook rot geschrokken zijnOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
telt zij niet me?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:10 schreef Dotteke het volgende:
Giz kan je niet quoten. Maar lijkt me inderdaad heel eng om zoiets mee te maken![]()
Ik stond te trillen op mijn benen.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:10 schreef Dotteke het volgende:
Giz kan je niet quoten. Maar lijkt me inderdaad heel eng om zoiets mee te makenDenk ik ook wel, dat ging ook echt nog maar net goed.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja precies die tegenliggers hier zullen zich ook rot geschrokken zijn![]()
is toch en spel of niet?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:13 schreef hemarookworst het volgende:
O neee er gaat iemand zich zorgen maken om punten![]()
Ja naja was wel een doorgetrokken streep daar, dus ze mochten daar sowieso niet rijden..quote:Op zondag 15 maart 2020 16:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja precies die tegenliggers hier zullen zich ook rot geschrokken zijn![]()
@mario390
Ja de punten van Giz tellen wel meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
aja oke, maar dan nog je verwacht niemand met 155 op je af komen jagen.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:14 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja naja was wel een doorgetrokken streep daar, dus ze mochten daar sowieso niet rijden..
zal een 80km weg geweest zijn
hooguit 100 maar dat verwacht ik nietOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ga jij dit maar ff lezenquote:
https://www.telegraaf.nl/(...)-af-van-coronacrisis
kun je weer BB nieuws vertellenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja dus? Elke keer dat ik naar een post van jou zie ik je alleen maar druk maken hierom. Ga gewoon lekker meepostenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee heb je gelijk in hoor.. ze zaten allemaal fout..quote:Op zondag 15 maart 2020 16:15 schreef Nizno het volgende:
a
[..]
ja oke, maar dan nog je verwacht niemand met 155 op je af komen jagen.
hooguit 100 maar dat verwacht ik niet![]()
ja weet ikquote:Op zondag 15 maart 2020 16:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga jij dit maar ff lezen
https://www.telegraaf.nl/(...)-af-van-coronacrisis
kun je weer BB nieuws vertellen![]()
Ik vind met motoren sowieso de snelheid al heel moeilijk in te schatten.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:15 schreef Nizno het volgende:
a
[..]
ja oke, maar dan nog je verwacht niemand met 155 op je af komen jagen.
hooguit 100 maar dat verwacht ik niet![]()
uiteraardquote:Op zondag 15 maart 2020 16:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee heb je gelijk in hoor.. ze zaten allemaal fout..Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
nog mazzel dat het een motor was met 155 en niet een autoquote:Op zondag 15 maart 2020 16:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee heb je gelijk in hoor.. ze zaten allemaal fout..Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
in italie big brother weten ze wel, maar zonder corona was de zendung al afgelopen ze zijn irgendwie isoliert![]()
bedoelde niet dat je hier nu BBnieuws moet gaan vertellen ofzoOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jawel maar ik ben niet zo fanatiek als jij.
Ik kom hier voor de gezelligheid.
Als Uto nog had bestaan waren ze snel failliet geweest, geen evenementen meer, geen inkomen nietsquote:Op zondag 15 maart 2020 16:19 schreef mario390 het volgende:
in italie big brother weten ze wel, maar zonder corona was de zendung al afgelopen ze zijn irgendwie isoliertWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zondag...De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Ja dan was het wel anders afgelopen idd..quote:Op zondag 15 maart 2020 16:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
nog mazzel dat het een motor was met 155 en niet een auto![]()
Ach de een heeft het over voetbal, de anders over BB het schijnt allemaal te mogen.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:19 schreef Nizno het volgende:
bedoelde niet dat je hier nu BBnieuws moet gaan vertellen ofzo
ach ik gaf hem zelf ook voerquote:Op zondag 15 maart 2020 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach de een heeft het over voetbal, de anders over BB het schijnt allemaal te mogen.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Joh, wat ben ik blij dat je dat zegt. Wist het echt niet. EN natuurlijk is het op deze zondag bij 16.30 uurquote:
Bijna alles mag hierquote:Op zondag 15 maart 2020 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach de een heeft het over voetbal, de anders over BB het schijnt allemaal te mogen.![]()
![]()
met pastaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
valse tiktak nietquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik denk ik meld het even voor de zekerheidquote:Op zondag 15 maart 2020 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Joh, wat ben ik blij dat je dat zegt. Wist het echt niet. EN natuurlijk is het op deze zondag bij 16.30 uur
Zit er dik in.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:23 schreef skysherrif het volgende:
moeten ons maar voorbereiden dat we een enorme economische recessie ook ingaan.
Het is ook niet een paar dagen maar in elk geval tot 1 April.![]()
Dat gaat nog wel langer duren ben ik bang.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zit er dik in.
Het is ook niet een paar dagen maar in elk geval tot 1 April.![]()
Ben benieuwd of ik nog in het geboortehuis (zit in het ziekenhuis) kan bevallen of dat ik thuis moet bevallen..![]()
In elk geval 1 april. Langer zit er dik in.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel langer duren ben ik bang.
De meeste scholen hier gaan ook dicht. We hebben schijt aan Rutte.![]()
![]()
Jeej Mario niet zo kleinerend zeg.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
en vraag nur zo? heb je thuis niet wat te doen? poetsten ofzo? de was maken?![]()
![]()
Hou mijn dochters al 2 weken thuis..quote:Op zondag 15 maart 2020 16:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
In elk geval 1 april. Langer zit er dik in.
De meeste scholen hier gaan ook dicht. We hebben schijt aan Rutte.![]()
Wanneer ben je uitgerekend?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:25 schreef madam-april het volgende:
Ben benieuwd of ik nog in het geboortehuis (zit in het ziekenhuis) kan bevallen of dat ik thuis moet bevallen..![]()
Snap ik.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hou mijn dochters al 2 weken thuis..
Vind je het niet eng met je zwangerschap dit gedoe allemaal?![]()
niet druk om makenquote:Op zondag 15 maart 2020 16:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jeej Mario niet zo kleinerend zeg.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
zij is zo en tempoposterquote:Op zondag 15 maart 2020 16:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jeej Mario niet zo kleinerend zeg.![]()
dus?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
en ben nog mod ook.quote:
dus?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ow ja...vergetenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Angst is een slechte raadgever idd.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Naja eng is een groot woord, ik ben wel voorzichtig. Sowieso omdat ik tot de risicogroep behoor..quote:Op zondag 15 maart 2020 16:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Snap ik.
Vind je het niet eng met je zwangerschap dit gedoe allemaal?![]()
Kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Naja eng is een groot woord, ik ben wel voorzichtig. Sowieso omdat ik tot de risicogroep behoor..![]()
mooi spul,quote:Op zondag 15 maart 2020 16:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh daar hadden wij vroeger tonnen vol van.
het is niet aan te raden dat te gaan etenquote:Op zondag 15 maart 2020 16:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
in duplotopic ben je mod? gaat het daar om duplo eten?
Uw ADH vitamine Worst
Ja, die gaat als een razendequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
En de winkels dan?"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ja het is wel goed uitgebreid zie ik.quote:
Wij bouwden de stallen voor de dieren zelf van de blokken.
Ligt beLigt vrij zwaar op de maag denk ik.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het is niet aan te raden dat te gaan eten![]()
sluit gewoon alles op supermarkten, bakkers, groenteboer, slager etc na.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ja, maar goed lego is ook enorm veranderd. alles moet luxerquote:Op zondag 15 maart 2020 16:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja het is wel goed uitgebreid zie ik.
Wij bouwden de stallen voor de dieren zelf van de blokken.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
We gaan het zienquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
somsdoe ik nog een poging, vaak nietquote:Op zondag 15 maart 2020 16:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jeej het quoten slaat echt nergens op.
Teletekst
Alle scholen dicht om corona.... 105Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja is ook zo.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, maar goed lego is ook enorm veranderd. alles moet luxer
Het is al heel lang geleden dat ik ermee speelde, ik heb het niet meer in de gaten gehouden.![]()
nichtjes van ex zijn nu op die leeftijd dus krijg het nog wel mee.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja is ook zo.
Het is al heel lang geleden dat ik ermee speelde, ik heb het niet meer in de gaten gehouden.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ja. daarom multiquote ik nietquote:Op zondag 15 maart 2020 16:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Lol ik zie het bij jou ook deel erboven deel eronder.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja pagina 105quote:Op zondag 15 maart 2020 16:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
Las net op de site van de NOS dat de scholen sowieso vanaf morgen gesloten zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Premier Rutte spreekt maandag op tv land toe over coronavirus
https://www.telegraaf.nl/(...)toe-over-coronavirusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:40 schreef mario390 het volgende:
dus zijn bij jou vanaf nu ook alle bars,restaurants gesloten??![]()
maandag? lekker op tijdquote:Op zondag 15 maart 2020 16:43 schreef Dotteke het volgende:
Premier Rutte spreekt maandag op tv land toe over coronavirus
https://www.telegraaf.nl/(...)toe-over-coronavirusOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
In België zijn alleen lessen geschrapt om te zorgen dat ouders die bijvoorbeeld aan het werk zijn in de zorg niet hoeven thuis te blijven om op hun kinderen te passen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier gingen ze al dicht, ze hebben niet afgewacht of het mocht of niet.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:39 schreef Dotteke het volgende:
Teletekst
Alle scholen dicht om corona.... 105Dat scheelt wel.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
nichtjes van ex zijn nu op die leeftijd dus krijg het nog wel mee.
Op een gegeven moment kwam lego heel erg in en tec of zo?
Maar dat mochten we niet omdat mijn zus daar niet mee mocht spelen, die at de blokjes op.
Was bij mij ook niet de bedoeling, maar er stond nog een quote in mijn invoerveld blijkbaar.quote:![]()
![]()
Zo brengen de kranten het nieuws Mario, nog niets is officieel maar het zit er wel aan te komen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
FOK piept en kraakt...De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Lekker vaag weer hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hier gingen ze al dicht, ze hebben niet afgewacht of het mocht of niet.
[..]
Dat scheelt wel.
Maar dat mochten we niet omdat mijn zus daar niet mee mocht spelen, die at de blokjes op.
[..]
Was bij mij ook niet de bedoeling, maar er stond nog een quote in mijn invoerveld blijkbaar.hoe oud was ze?
![]()
Het kan verkeren.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
ja maar ze waren helemaal into lego firnedsquote:Op zondag 15 maart 2020 16:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
een nieuwe ingangOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Het is net een nutteloze oudere dat FOKquote:
de eersten die aan corona ten onder gaanquote:Op zondag 15 maart 2020 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is net een nutteloze oudere dat FOKOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Echt ja...je krijgt steeds meer dingetjes de ouder je wordt.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is net een nutteloze oudere dat FOKDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
De persconferentie van zondagmiddag is met ministers Slob (Onderwijs) en Bruins (Medische Zorg). Minister-president Rutte speecht maandagavond om 19.00 uur op televisie, uitgezonden door de publieke omroep en RTL, over de corona-crisis. „De minster-president zal ingaan op de moeilijke situatie waarin wij ons bevinden, op de noodzaak van de maatregelen die zijn getroffen en op de mogelijke verdere ontwikkelingen in de komende weken en maanden”, meldt de Rijksvoorlichtingsdienst.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Doet ze nog steeds als ze denkt dat het eetbaar is.quote:
Ze heeft een verstandelijke beperking, ze heeft het niveau van 2 tot 5 jaar ongeveer. (Net wat je van haar verwacht)![]()
ja dat wel, misschien ook wel eens goed dat de minister van zorg eens gaaat babbelen.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:48 schreef madam-april het volgende:
[..]
Naja komt wel zo een persconferentie hè.. alleen is Rutte daar zelf niet bij.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Daar missen we ook niets aan.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:48 schreef madam-april het volgende:
[..]
Naja komt wel zo een persconferentie hè.. alleen is Rutte daar zelf niet bij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar ze waren helemaal into lego firneds
een nieuwe ingang![]()
![]()
firnedsquote:
friends was de juiste spellingOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
En waar is onze Koning in tijden van noodquote:Op zondag 15 maart 2020 16:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat wel, misschien ook wel eens goed dat de minister van zorg eens gaaat babbelen.
op reis toch?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En waar is onze Koning in tijden van noodOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Indonesië toch?quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Ooh ok sorry dan was mijn opmerking een beetje ongepastquote:Op zondag 15 maart 2020 16:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
Doet ze nog steeds als ze denkt dat het eetbaar is.
Ze heeft een verstandelijke beperking, ze heeft het niveau van 2 tot 5 jaar ongeveer. (Net wat je van haar verwacht)![]()
![]()
online en niet op tv?twitter:NOS twitterde op zondag 15-03-2020 om 16:18:07Volg hier de persconferentie na het kabinetsberaad over coronavirus https://t.co/pXpkrvaphN reageer retweet
sorry de klik hiers heb ik even laten gaanquote:Volg hier de persconferentie na het kabinetsberaad over coronavirus
Het kabinet heeft gesproken over nieuwe maatregelen vanwege het coronavirus en maakt die naar verwachting om 17.30 uur in een persconferentie bekend. Die is online op verschillende manieren te volgen:
Via een livestream op de site en app: Klik hier
Via de livestream op NPO Start: Klik hier
Via de livestream van NPO Nieuws: Klik hier
Via de Facebookpagina van de NOS: Klik hier
Via het NOS YouTube kanaal: Klik hierOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Echt hequote:Op zondag 15 maart 2020 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En waar is onze Koning in tijden van noodUw ADH vitamine Worst
Ja klopt.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat wel, misschien ook wel eens goed dat de minister van zorg eens gaaat babbelen.Wij hebben voor bijna ¤1000 aan Lego Friends hier staanquote:![]()
![]()
ah rtl4 gaat nieuws uitzendenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Die hoort nu bij zijn onderdanen te zijn, of in ieder geval een woordje van troost tot het volk te spreken. We zijn in crisis hoorquote:
ik denk bij mn schoonzus ook wel zoveel (exschoonzus ja ik weet maar schoonzus is makkelijker)quote:Op zondag 15 maart 2020 16:53 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja klopt.
[..]
Wij hebben voor bijna ¤1000 aan Lego Friends hier staanOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wij hebben alle lego aan het buurjongetje gegeven...quote:Op zondag 15 maart 2020 16:53 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja klopt.
[..]
Wij hebben voor bijna ¤1000 aan Lego Friends hier staanDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Mijn nichtje gaat morgen verloskundige bellen of ze niet thuis mag bevallen.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ooh ok sorry dan was mijn opmerking een beetje ongepast![]()
de hele familie heeft er een handje van om op momenten van nood in het buitenland te zijn tochquote:Op zondag 15 maart 2020 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die hoort nu bij zijn onderdanen te zijn, of in ieder geval een woordje van troost tot het volk te spreken. We zijn in crisis hoor
Feit jaquote:Op zondag 15 maart 2020 16:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
de hele familie heeft er een handje van om op momenten van nood in het buitenland te zijn toch
Je gelooft het toch nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
rtl heeft nieuws
althans ze babbelen met slob om te kijken of die op voorhand al iets wil zeggen maar hij zegt niets en wijst naar 17.30Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja, het is een hot item Mario.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:53 schreef mario390 het volgende:
bij ons is ook de hele dag regierung zonderzendung corona
Het houdt de gemoederen bezigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb pas nog nieuwe schoenen gekocht maar zie hele mooie met veel korting. Heb er eigenlijk al teveelquote:Op zondag 15 maart 2020 16:55 schreef Jippie68 het volgende:
Altijd, straks worden die ook gehamsterd
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Ja, daar zijn ze goed in.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
de hele familie heeft er een handje van om op momenten van nood in het buitenland te zijn tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah welnee joh geen sorry hoor.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ooh ok sorry dan was mijn opmerking een beetje ongepastKon je ook niet weten.
Het is wel minder nu ze ouder is, maar altijd wel een beetje oppassen nog. Kleine dingen die op snoepjes lijken en zo.![]()
alle praktijk en theorieexamens cbr afgelastOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
En zo zitten we om 20 uur nog te wachtenquote:Op zondag 15 maart 2020 16:56 schreef Nizno het volgende:
rtl heeft nieuws
althans ze babbelen met slob om te kijken of die op voorhand al iets wil zeggen maar hij zegt niets en wijst naar 17.30
Gaat hard hoor, die grote pakketten kosten al snel ¤200 dus je zit er zo aan..quote:Op zondag 15 maart 2020 16:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk bij mn schoonzus ook wel zoveel (exschoonzus ja ik weet maar schoonzus is makkelijker)Ze had een medische indicatie nu toch?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:55 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Mijn nichtje gaat morgen verloskundige bellen of ze niet thuis mag bevallen.![]()
Koop maar een latexpakje ofzoquote:Op zondag 15 maart 2020 16:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb pas nog nieuwe schoenen gekocht maar zie hele mooie met veel korting. Heb er eigenlijk al teveelUw ADH vitamine Worst
Die heb ik ook al genoeg. Al zijn sommigen nu wel aan vervanging toe..quote:'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
ja zag met sinterklaas verlanglijstjes en was blij dat ex en ik maximums hadden afgesproken dus er niet in hoefden te verdiepenquote:Op zondag 15 maart 2020 16:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gaat hard hoor, die grote pakketten kosten al snel ¤200 dus je zit er zo aan..
[..]Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 17:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Die heb ik ook al genoeg. Al zijn sommigen nu wel aan vervanging toe..
Uw ADH vitamine Worst
Sterren.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als je in Spanje zonder geldige reden op straat loopt, dan riskeer je een boete van 3.000 euro. Dat heeft het nodige effect op het straatbeeld, zoals hier in Valencia. (Foto: Charlie Havik)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jeetje zelfs basic fit gaat dichtOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah welnee joh geen sorry hoor.Kon je ook niet weten.
Het is wel minder nu ze ouder is, maar altijd wel een beetje oppassen nog. Kleine dingen die op snoepjes lijken en zo.
Kan ik me voorstellen, lijkt me wel lastig..![]()
Puntjes pakken.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
mooie foto!!quote:Op zondag 15 maart 2020 17:01 schreef Dotteke het volgende:
Als je in Spanje zonder geldige reden op straat loopt, dan riskeer je een boete van 3.000 euro. Dat heeft het nodige effect op het straatbeeld, zoals hier in Valencia. (Foto: Charlie Havik)Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Het went wel, je kan haar sowieso niet alleen laten, maar krijg je ook de kans niet voor want ze loopt je alles achterna.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:01 schreef madam-april het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, lijkt me wel lastig..![]()
![]()
De qoute ging dus misWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lukt niet als Niz er isquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wil je puntjes? dan moet je niet jezelf gaan blokkenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Klinkt een beetje zoals die meiden van mijquote:Op zondag 15 maart 2020 17:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het went wel, je kan haar sowieso niet alleen laten, maar krijg je ook de kans niet voor want ze loopt je alles achterna.(ze zijn 4&6)
![]()
Nee 88-4 vroeg om puntjesquote:Op zondag 15 maart 2020 17:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
wil je puntjes? dan moet je niet jezelf gaan blokkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Volgens verschillende berichten brak er zaterdagavond tijdens het hamsteren van toiletpapier een vechtpartij uit in een Albert Heijn-filiaal in Amstelveen. Een politiewoordvoerder laat zondag echter aan NU.nl weten dat er alleen sprake was van een ruzie. Volgens de woordvoerder hebben er geen mishandelingen plaatsgevonden. Ook zijn er geen aanhoudingen verricht.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Altijd. Men noemt mij ook wel de penisbezweerder.quote:'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
In new York nu ook wel een stuk rustiger.
Kan je het ook wel mee vergelijken.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:05 schreef madam-april het volgende:
[..]
Klinkt een beetje zoals die meiden van mij(ze zijn 4&6)
![]()
![]()
fijne avond giz
Nizno gaat voor de nummer 1
Jah jah.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, vanJa, vanwege haar nierfunctie. Dus ben benieuwd, op zich woont ze dichtbij het ZH maar in de spits zal dat niet vlot zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gaat hard hoor, die grote pakketten kosten al snel ¤200 dus je zit er zo aan..
[..]
Ze had een medische indicatie nu toch?![]()
als je nu de posts klaar zet komen die om 8u wel op het scherm iddquote:neuj gewoon voor 11quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ZOiets was gisteren ook al op het nieuws, zotte luiquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
waanzinquote:Op zondag 15 maart 2020 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOiets was gisteren ook al op het nieuws, zotte luiDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
In een latexpak al helemaalquote:Op zondag 15 maart 2020 17:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Altijd. Men noemt mij ook wel de penisbezweerder.Uw ADH vitamine Worst
Gewoon blijven hoor Gizquote:Op zondag 15 maart 2020 17:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik ga jullie de kans weer geven om punten te pakken.
Laters.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maakt ook niet uit maakte een grapjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jongetjes plagen kusjes vragenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
17.30quote:Op zondag 15 maart 2020 17:12 schreef PlymouthFury het volgende:
Persconferentie gaat zeker niet doorOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nee echt kutquote:Op zondag 15 maart 2020 17:13 schreef hemarookworst het volgende:
Jezus valt echt niet mee te werken op dit forum![]()
wordt steeds erger.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Nee het is echt kut.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:13 schreef hemarookworst het volgende:
Jezus valt echt niet mee te werken op dit forumWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
als je jezelf rustig houd dan raakt de traagheid je minderOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Is inderdaad irritant kut stom vervelend etc dat fok zo traag is"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Mensen zitten hier nu vaker op het forum inclusief mijzelf en dan werkt het totaal kut
Uw ADH vitamine Worst
yepquote:Op zondag 15 maart 2020 17:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Is inderdaad irritant kut stom vervelend etc dat fok zo traag is![]()
Was het maar kut.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
partyquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik kots met je mee.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |