Klinkt een beetje zoals die meiden van mijquote:Op zondag 15 maart 2020 17:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het went wel, je kan haar sowieso niet alleen laten, maar krijg je ook de kans niet voor want ze loopt je alles achterna.
Nee 88-4 vroeg om puntjesquote:Op zondag 15 maart 2020 17:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
wil je puntjes? dan moet je niet jezelf gaan blokken
quote:Volgens verschillende berichten brak er zaterdagavond tijdens het hamsteren van toiletpapier een vechtpartij uit in een Albert Heijn-filiaal in Amstelveen. Een politiewoordvoerder laat zondag echter aan NU.nl weten dat er alleen sprake was van een ruzie. Volgens de woordvoerder hebben er geen mishandelingen plaatsgevonden. Ook zijn er geen aanhoudingen verricht.
Altijd. Men noemt mij ook wel de penisbezweerder.quote:
Kan je het ook wel mee vergelijken.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:05 schreef madam-april het volgende:
[..]
Klinkt een beetje zoals die meiden van mij(ze zijn 4&6)
Ja, vanwege haar nierfunctie. Dus ben benieuwd, op zich woont ze dichtbij het ZH maar in de spits zal dat niet vlot zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gaat hard hoor, die grote pakketten kosten al snel ¤200 dus je zit er zo aan..
[..]
Ze had een medische indicatie nu toch?
s je nu de posts klaar zet komen die om 8u wel op het scherm iddquote:
neuj gewoon voor 11quote:
ZOiets was gisteren ook al op het nieuws, zotte luiquote:
waanzinquote:Op zondag 15 maart 2020 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOiets was gisteren ook al op het nieuws, zotte lui
In een latexpak al helemaalquote:Op zondag 15 maart 2020 17:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Altijd. Men noemt mij ook wel de penisbezweerder.
Gewoon blijven hoor Gizquote:Op zondag 15 maart 2020 17:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik ga jullie de kans weer geven om punten te pakken.
Laters.
Maakt ook niet uit maakte een grapjequote:
17.30quote:Op zondag 15 maart 2020 17:12 schreef PlymouthFury het volgende:
Persconferentie gaat zeker niet door
Nee echt kutquote:Op zondag 15 maart 2020 17:13 schreef hemarookworst het volgende:
Jezus valt echt niet mee te werken op dit forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |