Echt hequote:Op zondag 15 maart 2020 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En waar is onze Koning in tijden van nood
Ja klopt.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat wel, misschien ook wel eens goed dat de minister van zorg eens gaaat babbelen.
Wij hebben voor bijna ¤1000 aan Lego Friends hier staanquote:
Die hoort nu bij zijn onderdanen te zijn, of in ieder geval een woordje van troost tot het volk te spreken. We zijn in crisis hoorquote:
ik denk bij mn schoonzus ook wel zoveel (exschoonzus ja ik weet maar schoonzus is makkelijker)quote:Op zondag 15 maart 2020 16:53 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja klopt.
[..]
Wij hebben voor bijna ¤1000 aan Lego Friends hier staan
Wij hebben alle lego aan het buurjongetje gegeven...quote:Op zondag 15 maart 2020 16:53 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja klopt.
[..]
Wij hebben voor bijna ¤1000 aan Lego Friends hier staan
Mijn nichtje gaat morgen verloskundige bellen of ze niet thuis mag bevallen.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ooh ok sorry dan was mijn opmerking een beetje ongepast
de hele familie heeft er een handje van om op momenten van nood in het buitenland te zijn tochquote:Op zondag 15 maart 2020 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die hoort nu bij zijn onderdanen te zijn, of in ieder geval een woordje van troost tot het volk te spreken. We zijn in crisis hoor
Feit jaquote:Op zondag 15 maart 2020 16:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
de hele familie heeft er een handje van om op momenten van nood in het buitenland te zijn toch
Je gelooft het toch nietquote:
Ja, het is een hot item Mario.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:53 schreef mario390 het volgende:
bij ons is ook de hele dag regierung zonderzendung corona
Heb pas nog nieuwe schoenen gekocht maar zie hele mooie met veel korting. Heb er eigenlijk al teveelquote:Op zondag 15 maart 2020 16:55 schreef Jippie68 het volgende:
Altijd, straks worden die ook gehamsterd
Ja, daar zijn ze goed in.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
de hele familie heeft er een handje van om op momenten van nood in het buitenland te zijn toch
Ah welnee joh geen sorry hoor.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ooh ok sorry dan was mijn opmerking een beetje ongepast
En zo zitten we om 20 uur nog te wachtenquote:Op zondag 15 maart 2020 16:56 schreef Nizno het volgende:
rtl heeft nieuws
althans ze babbelen met slob om te kijken of die op voorhand al iets wil zeggen maar hij zegt niets en wijst naar 17.30
Gaat hard hoor, die grote pakketten kosten al snel ¤200 dus je zit er zo aan..quote:Op zondag 15 maart 2020 16:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk bij mn schoonzus ook wel zoveel (exschoonzus ja ik weet maar schoonzus is makkelijker)
Ze had een medische indicatie nu toch?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:55 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Mijn nichtje gaat morgen verloskundige bellen of ze niet thuis mag bevallen.
Koop maar een latexpakje ofzoquote:Op zondag 15 maart 2020 16:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb pas nog nieuwe schoenen gekocht maar zie hele mooie met veel korting. Heb er eigenlijk al teveel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |