Zo brengen de kranten het nieuws Mario, nog niets is officieel maar het zit er wel aan te komen.quote:
Lekker vaag weer hequote:
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hier gingen ze al dicht, ze hebben niet afgewacht of het mocht of niet.
[..]
Dat scheelt wel.
Op een gegeven moment kwam lego heel erg in en tec of zo?
Maar dat mochten we niet omdat mijn zus daar niet mee mocht spelen, die at de blokjes op.
[..]
Was bij mij ook niet de bedoeling, maar er stond nog een quote in mijn invoerveld blijkbaar.
ja maar ze waren helemaal into lego firnedsquote:Op zondag 15 maart 2020 16:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Op een gegeven moment kwam lego heel erg in en tec of zo?
Het is net een nutteloze oudere dat FOKquote:
sten die aan corona ten onder gaanquote:Op zondag 15 maart 2020 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is net een nutteloze oudere dat FOK
Echt ja...je krijgt steeds meer dingetjes de ouder je wordt.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is net een nutteloze oudere dat FOK
quote:
Doet ze nog steeds als ze denkt dat het eetbaar is.quote:
ja dat wel, misschien ook wel eens goed dat de minister van zorg eens gaaat babbelen.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:48 schreef madam-april het volgende:
[..]
Naja komt wel zo een persconferentie hè.. alleen is Rutte daar zelf niet bij.
Daar missen we ook niets aan.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:48 schreef madam-april het volgende:
[..]
Naja komt wel zo een persconferentie hè.. alleen is Rutte daar zelf niet bij.
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar ze waren helemaal into lego firneds
een nieuwe ingang
firnedsquote:
En waar is onze Koning in tijden van noodquote:Op zondag 15 maart 2020 16:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat wel, misschien ook wel eens goed dat de minister van zorg eens gaaat babbelen.
op reis toch?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En waar is onze Koning in tijden van nood
Indonesië toch?quote:
Ooh ok sorry dan was mijn opmerking een beetje ongepastquote:Op zondag 15 maart 2020 16:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
Doet ze nog steeds als ze denkt dat het eetbaar is.
Ze heeft een verstandelijke beperking, ze heeft het niveau van 2 tot 5 jaar ongeveer. (Net wat je van haar verwacht)
twitter:NOS twitterde op zondag 15-03-2020 om 16:18:07Volg hier de persconferentie na het kabinetsberaad over coronavirus https://t.co/pXpkrvaphN reageer retweet
sorry de klik hiers heb ik even laten gaanquote:Volg hier de persconferentie na het kabinetsberaad over coronavirus
Het kabinet heeft gesproken over nieuwe maatregelen vanwege het coronavirus en maakt die naar verwachting om 17.30 uur in een persconferentie bekend. Die is online op verschillende manieren te volgen:
Via een livestream op de site en app: Klik hier
Via de livestream op NPO Start: Klik hier
Via de livestream van NPO Nieuws: Klik hier
Via de Facebookpagina van de NOS: Klik hier
Via het NOS YouTube kanaal: Klik hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |