Ja, die gaat als een razendequote:
Ja het is wel goed uitgebreid zie ik.quote:
Ligt vrij zwaar op de maag denk ik.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het is niet aan te raden dat te gaan eten
quote:
ja, maar goed lego is ook enorm veranderd. alles moet luxerquote:Op zondag 15 maart 2020 16:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja het is wel goed uitgebreid zie ik.
Wij bouwden de stallen voor de dieren zelf van de blokken.
We gaan het zienquote:
doe ik nog een poging, vaak nietquote:Op zondag 15 maart 2020 16:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jeej het quoten slaat echt nergens op.
Ja is ook zo.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, maar goed lego is ook enorm veranderd. alles moet luxer
nichtjes van ex zijn nu op die leeftijd dus krijg het nog wel mee.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja is ook zo.
Het is al heel lang geleden dat ik ermee speelde, ik heb het niet meer in de gaten gehouden.
ja. daarom multiquote ik nietquote:Op zondag 15 maart 2020 16:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Lol ik zie het bij jou ook deel erboven deel eronder.
Ja pagina 105quote:Op zondag 15 maart 2020 16:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
Las net op de site van de NOS dat de scholen sowieso vanaf morgen gesloten zijn.
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:40 schreef mario390 het volgende:
dus zijn bij jou vanaf nu ook alle bars,restaurants gesloten??
maandag? lekker op tijdquote:Op zondag 15 maart 2020 16:43 schreef Dotteke het volgende:
Premier Rutte spreekt maandag op tv land toe over coronavirus
https://www.telegraaf.nl/(...)toe-over-coronavirus
Hier gingen ze al dicht, ze hebben niet afgewacht of het mocht of niet.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:39 schreef Dotteke het volgende:
Teletekst
Alle scholen dicht om corona.... 105
Dat scheelt wel.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
nichtjes van ex zijn nu op die leeftijd dus krijg het nog wel mee.
Was bij mij ook niet de bedoeling, maar er stond nog een quote in mijn invoerveld blijkbaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |