ja zag met sinterklaas verlanglijstjes en was blij dat ex en ik maximums hadden afgesproken dus er niet in hoefden te verdiepenquote:Op zondag 15 maart 2020 16:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gaat hard hoor, die grote pakketten kosten al snel ¤200 dus je zit er zo aan..
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2020 17:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Die heb ik ook al genoeg. Al zijn sommigen nu wel aan vervanging toe..
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah welnee joh geen sorry hoor.Kon je ook niet weten.
Het is wel minder nu ze ouder is, maar altijd wel een beetje oppassen nog. Kleine dingen die op snoepjes lijken en zo.
mooie foto!!quote:Op zondag 15 maart 2020 17:01 schreef Dotteke het volgende:
Als je in Spanje zonder geldige reden op straat loopt, dan riskeer je een boete van 3.000 euro. Dat heeft het nodige effect op het straatbeeld, zoals hier in Valencia. (Foto: Charlie Havik)
Het went wel, je kan haar sowieso niet alleen laten, maar krijg je ook de kans niet voor want ze loopt je alles achterna.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:01 schreef madam-april het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, lijkt me wel lastig..
Lukt niet als Niz er isquote:
wil je puntjes? dan moet je niet jezelf gaan blokkenquote:
Klinkt een beetje zoals die meiden van mijquote:Op zondag 15 maart 2020 17:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het went wel, je kan haar sowieso niet alleen laten, maar krijg je ook de kans niet voor want ze loopt je alles achterna.
Nee 88-4 vroeg om puntjesquote:Op zondag 15 maart 2020 17:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
wil je puntjes? dan moet je niet jezelf gaan blokken
quote:Volgens verschillende berichten brak er zaterdagavond tijdens het hamsteren van toiletpapier een vechtpartij uit in een Albert Heijn-filiaal in Amstelveen. Een politiewoordvoerder laat zondag echter aan NU.nl weten dat er alleen sprake was van een ruzie. Volgens de woordvoerder hebben er geen mishandelingen plaatsgevonden. Ook zijn er geen aanhoudingen verricht.
Altijd. Men noemt mij ook wel de penisbezweerder.quote:
Kan je het ook wel mee vergelijken.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:05 schreef madam-april het volgende:
[..]
Klinkt een beetje zoals die meiden van mij(ze zijn 4&6)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |