we 2 hebben op de selbe sekonde de post gezetquote:Op zondag 15 maart 2020 16:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Idioten.
Ik heb het 1 keer gehad dat een motorrijder dat deed en zo hard recht op me af kwam. Ik was de tegenligger en kon geen kant op. Het was dat degene naast me ook nog wat aan de kant kon en hij er nog net tussendoor kon anders had ie tegen en over mijn auto gevlogen.
Heb toen even bij een benzine pomp een tijdje stil gestaan wat was dat eng.
ja precies die tegenliggers hier zullen zich ook rot geschrokken zijnquote:Op zondag 15 maart 2020 16:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Idioten.
Ik heb het 1 keer gehad dat een motorrijder dat deed en zo hard recht op me af kwam. Ik was de tegenligger en kon geen kant op. Het was dat degene naast me ook nog wat aan de kant kon en hij er nog net tussendoor kon anders had ie tegen en over mijn auto gevlogen.
Heb toen even bij een benzine pomp een tijdje stil gestaan wat was dat eng.
maar dan ook die beelden gewoon online zetten dat jij 155 durfde te jagen en het overleefd hebt.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja precies die tegenliggers hier zullen zich ook rot geschrokken zijn
telt zij niet me?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:10 schreef Dotteke het volgende:
Giz kan je niet quoten. Maar lijkt me inderdaad heel eng om zoiets mee te maken
Ik stond te trillen op mijn benen.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:10 schreef Dotteke het volgende:
Giz kan je niet quoten. Maar lijkt me inderdaad heel eng om zoiets mee te maken
Denk ik ook wel, dat ging ook echt nog maar net goed.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
is toch en spel of niet?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:13 schreef hemarookworst het volgende:
O neee er gaat iemand zich zorgen maken om punten
Ja naja was wel een doorgetrokken streep daar, dus ze mochten daar sowieso niet rijden..quote:Op zondag 15 maart 2020 16:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja oke, maar dan nog je verwacht niemand met 155 op je af komen jagen.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:14 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja naja was wel een doorgetrokken streep daar, dus ze mochten daar sowieso niet rijden..
ga jij dit maar ff lezenquote:
Ja dus? Elke keer dat ik naar een post van jou zie ik je alleen maar druk maken hierom. Ga gewoon lekker meepostenquote:
Nee heb je gelijk in hoor.. ze zaten allemaal fout..quote:Op zondag 15 maart 2020 16:15 schreef Nizno het volgende:
a
[..]
ja oke, maar dan nog je verwacht niemand met 155 op je af komen jagen.
zal een 80km weg geweest zijn
hooguit 100 maar dat verwacht ik niet
ja weet ikquote:Op zondag 15 maart 2020 16:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga jij dit maar ff lezen
https://www.telegraaf.nl/(...)-af-van-coronacrisis
kun je weer BB nieuws vertellen
Ik vind met motoren sowieso de snelheid al heel moeilijk in te schatten.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:15 schreef Nizno het volgende:
a
[..]
ja oke, maar dan nog je verwacht niemand met 155 op je af komen jagen.
zal een 80km weg geweest zijn
hooguit 100 maar dat verwacht ik niet
uiteraardquote:Op zondag 15 maart 2020 16:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee heb je gelijk in hoor.. ze zaten allemaal fout..
nog mazzel dat het een motor was met 155 en niet een autoquote:Op zondag 15 maart 2020 16:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee heb je gelijk in hoor.. ze zaten allemaal fout..
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jawel maar ik ben niet zo fanatiek als jij.
Ik kom hier voor de gezelligheid.
Als Uto nog had bestaan waren ze snel failliet geweest, geen evenementen meer, geen inkomen nietsquote:Op zondag 15 maart 2020 16:19 schreef mario390 het volgende:
in italie big brother weten ze wel, maar zonder corona was de zendung al afgelopen ze zijn irgendwie isoliert
Ja dan was het wel anders afgelopen idd..quote:Op zondag 15 maart 2020 16:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
nog mazzel dat het een motor was met 155 en niet een auto
Ach de een heeft het over voetbal, de anders over BB het schijnt allemaal te mogen.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:19 schreef Nizno het volgende:
bedoelde niet dat je hier nu BBnieuws moet gaan vertellen ofzo
ach ik gaf hem zelf ook voerquote:Op zondag 15 maart 2020 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach de een heeft het over voetbal, de anders over BB het schijnt allemaal te mogen.
Joh, wat ben ik blij dat je dat zegt. Wist het echt niet. EN natuurlijk is het op deze zondag bij 16.30 uurquote:
Bijna alles mag hierquote:Op zondag 15 maart 2020 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach de een heeft het over voetbal, de anders over BB het schijnt allemaal te mogen.
met pastaquote:
valse tiktak nietquote:
Ik denk ik meld het even voor de zekerheidquote:Op zondag 15 maart 2020 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Joh, wat ben ik blij dat je dat zegt. Wist het echt niet. EN natuurlijk is het op deze zondag bij 16.30 uur
Zit er dik in.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:23 schreef skysherrif het volgende:
moeten ons maar voorbereiden dat we een enorme economische recessie ook ingaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |