nog mazzel dat het een motor was met 155 en niet een autoquote:Op zondag 15 maart 2020 16:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee heb je gelijk in hoor.. ze zaten allemaal fout..
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jawel maar ik ben niet zo fanatiek als jij.
Ik kom hier voor de gezelligheid.
Als Uto nog had bestaan waren ze snel failliet geweest, geen evenementen meer, geen inkomen nietsquote:Op zondag 15 maart 2020 16:19 schreef mario390 het volgende:
in italie big brother weten ze wel, maar zonder corona was de zendung al afgelopen ze zijn irgendwie isoliert
Ja dan was het wel anders afgelopen idd..quote:Op zondag 15 maart 2020 16:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
nog mazzel dat het een motor was met 155 en niet een auto
Ach de een heeft het over voetbal, de anders over BB het schijnt allemaal te mogen.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:19 schreef Nizno het volgende:
bedoelde niet dat je hier nu BBnieuws moet gaan vertellen ofzo
ach ik gaf hem zelf ook voerquote:Op zondag 15 maart 2020 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach de een heeft het over voetbal, de anders over BB het schijnt allemaal te mogen.
Joh, wat ben ik blij dat je dat zegt. Wist het echt niet. EN natuurlijk is het op deze zondag bij 16.30 uurquote:
Bijna alles mag hierquote:Op zondag 15 maart 2020 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach de een heeft het over voetbal, de anders over BB het schijnt allemaal te mogen.
met pastaquote:
valse tiktak nietquote:
Ik denk ik meld het even voor de zekerheidquote:Op zondag 15 maart 2020 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Joh, wat ben ik blij dat je dat zegt. Wist het echt niet. EN natuurlijk is het op deze zondag bij 16.30 uur
Zit er dik in.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:23 schreef skysherrif het volgende:
moeten ons maar voorbereiden dat we een enorme economische recessie ook ingaan.
Dat gaat nog wel langer duren ben ik bang.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zit er dik in.
Het is ook niet een paar dagen maar in elk geval tot 1 April.
In elk geval 1 april. Langer zit er dik in.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel langer duren ben ik bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |