Heequote:
maar niet geschikt om mee over straat te denderen.quote:
twitter:XandervdWulp twitterde op zondag 15-03-2020 om 15:44:24Nieuws: 17.00u persconferentie verwacht op ministerie van Justitie door ministers Bruins en Slob. Verwachting: scholen dicht. En ook steeds meer signalen dat cafés ook worden gesloten. reageer retweet
heb je een adblokker aan staan?quote:Op zondag 15 maart 2020 15:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Fok is aardig in de war geloof ik.
Ik zou reageren op Dot en kreeg ineens dit.![]()
[ afbeelding ]
Met zo'n rode neus kom je geen winkel binnen, denkt iedereen dat je verkouden bent.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar niet geschikt om mee over straat te denderen.
dan zit ik zo in een isoleercel
Hahaha die kan zit er wel in jaquote:Op zondag 15 maart 2020 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar niet geschikt om mee over straat te denderen.
dan zit ik zo in een isoleercel
quote:Op zondag 15 maart 2020 15:50 schreef 88-4 het volgende:
twitter:XandervdWulp twitterde op zondag 15-03-2020 om 15:44:24Nieuws: 17.00u persconferentie verwacht op ministerie van Justitie door ministers Bruins en Slob. Verwachting: scholen dicht. En ook steeds meer signalen dat cafés ook worden gesloten. reageer retweet
bijzonderquote:
Watquote:
voor browser gebruik je?quote:
Anders opera gaan gebruiken...quote:Op zondag 15 maart 2020 15:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Firefox.
Hij loopt ook steeds vast en krijg errors. 404 nog wat.
De enige die nu winst maken zijn de supermarkten denk ik.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:54 schreef skysherrif het volgende:
Horeca gaat dicht wss
Dat gaat me toch geld kosten
dat weet hij van elke ondernemer?quote:
blokkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |